LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rosanne22
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2009 20:24

T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Ongelezen bericht door Rosanne22 »

Op 20 maart stuurde ik een brief naar T-Mobile dat ik mijn abonnement op wilde zeggen per de eerst mogelijke datum.

Nu 11 mei, belde ik omdat ik niets hoorde of zag van T-Mobile.

Ze zeggen aan de telefoon (nadat ze navroegen of het aangetekend opgestuurd was) glashard dat er iets mis is gegaan met de post.

Zei hanteren een opzegtermijn van 3 maanden. Plus wat extra tijd erbij gesnoept. Kwam het erop neer dat ik wel telefonisch op kon zeggen en nu dus per 3 september. pas weg kan.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

mikala
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2009 14:04

Re: T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Ongelezen bericht door mikala »

Dit heb je tegenwoordig met alle telefoniebedrijven..ze verzinnen allemaal een vage reden om je abo door te zetten, om nog net wat extra centen uit je zak te kloppen.

Dit had ik vorig jaar ook en m'n vriend heeft het nog steeds...zie KPN mobiel is een nachtmerrie!!!....

Wacht het niet af en ga er achter aan(desnoods bel je ze drie keer per dag op)...want het bedrag loopt op een gegeven moment op en die centjes kan je beter ergens anders aan uitgeven!!!

Veel succes!


PS: Je kan het beter altijd per brief afzeggen, want ze kunnen nog altijd glashard zeggen dat je niet gebeld heb.

Ik maak voortaan drie brieven die ik op drie dagen achtereen verstuurd. Kunnen ze zeker niet zeggen dat er iets mis is gegaan met de post.

Deniseke
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2009 19:29

Re: T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Ongelezen bericht door Deniseke »

Ik vind het ook wel je eigen verantwoordelijkheid. Als je na 2 weken nog geen bevestiging hebt gehad, dan bel je toch op?? Bovendien kan je bij T-Mobile telefonisch opzeggen...

Gesloten