LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] INVENDER VIDEO NAAR FLASH

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
RooR
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2009 00:43

INVENDER VIDEO NAAR FLASH

Ongelezen bericht door RooR »

Tijdje geleden een videoconverterpakket gekocht. Het pakket werkt voor geen meter en zodra je de helpdesk contact, krijg je een antwoord waar je niets aan hebt. Ik moet nog wat codecs downloaden. Waarvan en hoe: zeg het maar. Uiteindelijk twee klachten ingediend over deze aankoop. Hierop kwam geen reactie en toen ik de koop ongedaan wilde maken, kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk is op basis van een geknipt/geplakt wetsartikel. Deze mensen hebben helaas het woord service niet in hun bedrijf geintroduceerd.

nanda80
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 dec 2008 16:33

Re: INVENDER VIDEO NAAR FLASH

Ongelezen bericht door nanda80 »

je kan codecs downloaden via de microsoft website, maar niet alle codecs, voor sommige moet je betalen.

Weet je om welke codecs het gaat?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: INVENDER VIDEO NAAR FLASH

Ongelezen bericht door Guardian72 »

zoek eventueel op het CCCP.

Daar zitten bijna alle codecs in.

Is gratis.

Sommige codec packs moet je voor betalen - maar deze niet.

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: INVENDER VIDEO NAAR FLASH

Ongelezen bericht door Fenkie »

Kijk anders even bij:
http://www.swishzone.com/index.php?area ... b=overview

Ik heb meerdere producten van deze firma en het werkt echt goed.
Voor wat betreft de software doe ik veel zaken met Amerikaanse en Engelse bedrijven.
Deze leveren nog service. Hollandse bedrijven komen niet verder dan alleen het uitspreken van het woord "service" en daarna hoor je niets meer.

Ik heb ooit eens de fout gemaakt om software van Invender te kopen. Ik vond het echt zonde van mijn geld.

Succes.

Gesloten