LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indesit IWB 6143, IWC 6143 of WIXL 14 wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
liecora
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2009 19:43

Indesit IWB 6143, IWC 6143 of WIXL 14 wasmachine

Ongelezen bericht door liecora »

Wie heeft er goede en/of slechte ervaringen met een Indesit IWB 6143, IWC 6143 of WIXL 14 wasmachine?
We hebben al ruim 13 jaar naar volle tevredenheid een Indesit wasmachine (1057W). Daar deze nu enkele kleine kuren begint te krijgen, zijn we ons aan het orienteren voor een nieuwe. We spreken echter regelmatig verkopers die niet te spreken zijn over Indesit en ons een heel veel duurder machine (van een ander merk) willen verkopen. Is dit het gevolg van commercie (bijvoorbeeld extra premies voor bepaalde merken) of is de kwaliteit van de wasmachines van Indesit dusdanig achteruitgegaan dat wij beter geen indesit meer kunnen kopen.

Je kunt natuurlijk ook reageren met goede ervaringen van andere merken in dezelfde prijsklasse. (Als verkopers het over dezelfde prijsklasse hebben, dan betekent dit meestal zo'n 100,- a 150,- euro meer; dat noem ik niet dezelfde prijsklasse)

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Indesit IWB 6143, IWC 6143 of WIXL 14 wasmachine

Ongelezen bericht door plumber »

een advies maar.
een machine van 13 jaar geleden is bij lange na niet meer
te vergelijken met een machine van nu.
Neem nu de beste (Miele) ik repareer ze nog die 25 jaar
oud zijn en ze draaien dan weer perfect.Kan echter ook
de Miele van 10 jaar en dan zijn de rep.kosten zo duur dat
ze maar beter een nieuwe kunnen kopen.Zit hem in de electronica.

Toolboy

Re: Indesit IWB 6143, IWC 6143 of WIXL 14 wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

Helemaal juist wat plumber meld.
Ter aanvulling idd heeft indesit een hele goede serie gehad met o.a. dikke lagers.Heden gaan deze machine`s gemiddeld niet langer mee dan max 4 jaar .Niets mis mee maar heb dan niet te hoge verwachtingen dat bv een wasmachine 10 jaar mee moet kunnen gaan :wink:

T

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Indesit IWB 6143, IWC 6143 of WIXL 14 wasmachine

Ongelezen bericht door RTD-Z »

nou ik heb een Indesit was/droger in 1 en die doet het al 7 jaar prima , je moet het maar treffen denk ik met welk merk dan ook

Gesloten