LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alles van upc valt weg
Re: Alles van upc valt weg
Ook ik heb al dagen last van het knijpen van p2p verbindingen van upc, als je belt zeggen nee hoor er is niets mis. Maar ik heb normaal een hele snelle download en op regelmatige tijden en vooral 's avonds zijn ze steeds aan het knijpen in de snelheid. Ik zit al jaren bij UPC, maar dit is echt iets van de laatste tijd. Verder was er eerder nooit een probleem.
Ook ik stuur nog een klacht via een brief. Ik vind het schandalig wat UPC doet, je betaalt voor een bepaald pakket en dan voldoen ze daar niet aan. Dit is gewoon stelen van de consument.
Er moet wat aan gedaan worden en ik roep ook iedereen op om te protesteren.
Ook ik stuur nog een klacht via een brief. Ik vind het schandalig wat UPC doet, je betaalt voor een bepaald pakket en dan voldoen ze daar niet aan. Dit is gewoon stelen van de consument.
Er moet wat aan gedaan worden en ik roep ook iedereen op om te protesteren.
Enige jaren geleden deden ze hetzelfde, nadat er veel ophef over geweest is (Radar en Kassa en Consumentenbond) en veel klantjes gekost heeft, hebben ze het "knijpen" van de download opgeheven.Mederwerkers van de servicedesk "weten"niets van knijpen van p2p verkeer. Maar de Klachtenlijn wel, die geeft het zelfs fors toe
Nu beginnen ze er blijkbaar weer mee, tja een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
Het teruglopen van de snelheden komt bij elke provider voor, kennissen zitten tot hun spijt bij O Br Net, daar is de download snelheid altijd onder het minimale nivo, dit jong bedrijf blijft streken uithalen, UPC werkt altijd aan oplossingen van een mogelijk probleem, KPN/Planet zit nog midden in de uitgehaalde streken, UPC komt al een paar jaar niet meer op de TV voor.
Kan wel eens gebeuren ja, maar niet hetgeen hier bedoeld wordt namelijk HET BEWUST AFKNIJPEN VAN DOWNLOADSNELHEID ALS JE TEVEEL DOWNLOAD NAAR OORDEEL VAN DE FIRMA LIST EN BEDROG en daar maken andere providers zich NIET schuldig aan, is natuurlijk weer een van die geweldige service "gratis" onderdelen welke de firma list en bedrog biedt.Het teruglopen van de snelheden komt bij elke provider voor
Maar het valt wel op dat op de div forums over de firma list en bedrog weer steeds meer in de belangstelling staat.UPC komt al een paar jaar niet meer op de TV voor
Zal dan wel niet lang meer duren of ze worden weer bij Kassa en Radar in het "zonnetje" gezet zoals in het verleden jarenlang gebeurde.
Er zal wel niet genoeg animo zijn voor de abonnementen met die zogenaamde hoge snelheden, ze hebben weer dezelfde streken als met de introductie van het zogenaamde "extreme" pakket, ook toen gingen ze de downloadsnelheid beperken van p2p programma's waarna als men het duurdere pakket zou nemen deze beperking kwam te vervallen.
Over streken gesproken.
wij zitten nu sinds 7 mei zonder telefoon,twee keer een nieuwe modem geplaatst,nog niks ,de monteur zij ,dat de storing bij upc ligt
maar als je de helpdesk belt krijg je alleen maar domme vragen over een snoertje zo of stekkertje zo,weer 3 euro mobiel weg,en nog geen telefoon,mail naar de helpdesk duurt dagen voor je reactie krijgt,hier verdienen ze niks aan ,ik vind het gewoon aso om zo met klanten om te gaan,mijn vrouw zit thuis in een rolstoel met MS,maar kan nu alleen duur mobiel bellen,om eens iemand te spreken , :en maar reclame blijven maken over hoe goed ze zijn
maar als je de helpdesk belt krijg je alleen maar domme vragen over een snoertje zo of stekkertje zo,weer 3 euro mobiel weg,en nog geen telefoon,mail naar de helpdesk duurt dagen voor je reactie krijgt,hier verdienen ze niks aan ,ik vind het gewoon aso om zo met klanten om te gaan,mijn vrouw zit thuis in een rolstoel met MS,maar kan nu alleen duur mobiel bellen,om eens iemand te spreken , :en maar reclame blijven maken over hoe goed ze zijn
-
- Contacteer:
@ tex
Indien het probleem nog steeds speelt willen we graag kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Zou je je klantgegevens in dat geval willen mailen naar [email protected]? Graag met een korte omschrijving van het probleem en onder vermelding van 'reactie tros radar forum'.
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Indien het probleem nog steeds speelt willen we graag kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Zou je je klantgegevens in dat geval willen mailen naar [email protected]? Graag met een korte omschrijving van het probleem en onder vermelding van 'reactie tros radar forum'.
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
en wat gaat upc doen aan het knijpen van de download en upload snelheid?????
het gebeurt nog steeds en niet alleen bij mij, maar bij een heleboel anderen die bij upc zitten. Bij andere providers gebeurt dat niet.
Als upc hier mee doorgaat, gaan ze een heleboel klanten verliezen.
het gebeurt nog steeds en niet alleen bij mij, maar bij een heleboel anderen die bij upc zitten. Bij andere providers gebeurt dat niet.
Als upc hier mee doorgaat, gaan ze een heleboel klanten verliezen.
Adviseren het duurdere hoge snelheids abbo te nemen, ze deden hetzelfde met de introductie van het extreme pakket.en wat gaat upc doen aan het knijpen van de download en upload snelheid?
Dat noemt men vervolgens Professioneel zakendoen en klantvriendelijk.
ik betaal al 50 euro in de maand voor een snelle verbinding, en die verbinding krijg ik ook geeneens.
Ja die persoon van upc, belooft te kijken wat ze kunnen betekenen ???
Van UPC weten ze donders goed waar ze mee bezig zijn.
GEWOON STOPPEN MET DIE ONZIN !!!!!!!!!!!!
Een klant moet krijgen waar die voor betaalt !!!!!!!!!!!!!
Het is Jammer dat ik zo gefortuneerd ben, anders was het kort geding al geweest.
Maar ik blijf protesteren tegen deze praktijken
Van UPC weten ze donders goed waar ze mee bezig zijn.
GEWOON STOPPEN MET DIE ONZIN !!!!!!!!!!!!
Een klant moet krijgen waar die voor betaalt !!!!!!!!!!!!!
Het is Jammer dat ik zo gefortuneerd ben, anders was het kort geding al geweest.
Maar ik blijf protesteren tegen deze praktijken
Wij hebben al zo'n 9 jaar internet via UPC, in het begin wat aanloopproblemen gehad maar verder altijd tevreden, dus we zijn een goede klant, we hebben ook een uitgebreid digitaal TV/DVDrecorder pakket.
Sinds een paar maanden hebben we Fiber Power 60, geweldig gewoon, enorme upload en downloadsnelheden.
Ook op mijn favoriete P2P programma (WinMx) razendsnel downloaden.
Natuurlijk doe ik ook wat terug door uploads aan te bieden, dat zijn TV series uit de begin jaren van de TV tot en met de jaren 60, dus dat lijkt me niet illegaal.
Zeer populair ook, deze series, en die uploads gingen ook razendsnel.
Tot een week of wat geleden opeens alle up en downloads via P2P programma's geheel inzakten naar belachelijk lage snelheden.
Ik heb alles geprobeerd, modem resetten, router helemaal opnieuw instellen, poorten forewarden, andere firewall geinstalleerd en helemaal goed ingesteld en toen maar diverse keren met UPC gebeld (er is toch echt niets aan de hand volgens UPC).
Toen ben ik van pure ellende maar op het internet gaan zoeken, wat schetst mijn verbazing, overal verhalen over het afknijpen van de snelheden van P2P programma's door UPC.
Wij betalen zo'n € 100,-- per maand voor alle UPC diensten, en vinden het toch schandalig dat dit gebeurd, wat is dan nog het nut van Fiber Power60 als ze adverteren met uploads van 6mbps en je wordt afgeknepen bij P2P tot nog geen 0,30 mbps.
Ik roep UPC hierbij dan ook op onmiddellijk hiermee op te houden, want anders kan ik net zo goed ergens anders een ADSL nemen in afwachting van het vezelnet van de gemeente Amsterdam samen met de Woningcorporaties.
Het valt me in dit forum trouwens op dat Wassily-UPC erg behulpzaam is , maar als het over dit onderwerp gaat is het wel heel stil aan de overkant!
Sinds een paar maanden hebben we Fiber Power 60, geweldig gewoon, enorme upload en downloadsnelheden.
Ook op mijn favoriete P2P programma (WinMx) razendsnel downloaden.
Natuurlijk doe ik ook wat terug door uploads aan te bieden, dat zijn TV series uit de begin jaren van de TV tot en met de jaren 60, dus dat lijkt me niet illegaal.
Zeer populair ook, deze series, en die uploads gingen ook razendsnel.
Tot een week of wat geleden opeens alle up en downloads via P2P programma's geheel inzakten naar belachelijk lage snelheden.
Ik heb alles geprobeerd, modem resetten, router helemaal opnieuw instellen, poorten forewarden, andere firewall geinstalleerd en helemaal goed ingesteld en toen maar diverse keren met UPC gebeld (er is toch echt niets aan de hand volgens UPC).
Toen ben ik van pure ellende maar op het internet gaan zoeken, wat schetst mijn verbazing, overal verhalen over het afknijpen van de snelheden van P2P programma's door UPC.
Wij betalen zo'n € 100,-- per maand voor alle UPC diensten, en vinden het toch schandalig dat dit gebeurd, wat is dan nog het nut van Fiber Power60 als ze adverteren met uploads van 6mbps en je wordt afgeknepen bij P2P tot nog geen 0,30 mbps.
Ik roep UPC hierbij dan ook op onmiddellijk hiermee op te houden, want anders kan ik net zo goed ergens anders een ADSL nemen in afwachting van het vezelnet van de gemeente Amsterdam samen met de Woningcorporaties.
Het valt me in dit forum trouwens op dat Wassily-UPC erg behulpzaam is , maar als het over dit onderwerp gaat is het wel heel stil aan de overkant!
Mijn internetverkeer is sinds 2 weken volledig afgeknepen als het gaat om p2p en Usenet. Dit is echt belachelijk. Ik heb al jarenlange goede ervaing met UPC. Haar snelheden waren perfect en zuiver. Nu wordt ik echt geknepen met mijn snelheid en dit waardeer ik NIET!
Iets wat normaal 20 minuten kostte om te downloaden kost nu 2 uur per keer. Dit is toch belachelijk. Ik voel dat ik flink genaaid word voor datgeen wat ik maandelijks betaal, zo'n 100 euro per maand!
TROS RADAR: Pak dit onderwerp aan en los het op voor ons. Heel UPC-end Nederland is hierdoor gedupeerd.
Iets wat normaal 20 minuten kostte om te downloaden kost nu 2 uur per keer. Dit is toch belachelijk. Ik voel dat ik flink genaaid word voor datgeen wat ik maandelijks betaal, zo'n 100 euro per maand!
TROS RADAR: Pak dit onderwerp aan en los het op voor ons. Heel UPC-end Nederland is hierdoor gedupeerd.
Wat een drama weer, slechte anolge televisie, geen digitaal signaal, internet valt weg en ook telefonie valt weg.
Gewoon matige kwaliteit van het aangeboden signaal. Hoe kan ik hier geld voor terug krijgen?
Gewoon matige kwaliteit van het aangeboden signaal. Hoe kan ik hier geld voor terug krijgen?
-
- Contacteer:
@ JoedP:
Het spijt me te lezen dat je problemen ondervindt met onze diensten. Indien je je klantgegevens mailt naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum' dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Het spijt me te lezen dat je problemen ondervindt met onze diensten. Indien je je klantgegevens mailt naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum' dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Op onderstaande topics wordt wijselijk nietgereageerd door de webcare, met echte problemen, door de firma list en bedrog moedwillig veroorzaakt kan je barsten.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71760
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71521
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71760
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71521
Is ook geen technisch probleem waar ze iets aan kunnen doen, maar een bewuste keuze van hogerhand om klanten te duperen.Op onderstaande topics wordt wijselijk niet gereageerd door de webcare
Gezien het groeiende aantal klachten wat hier weer verschijnt lijkt de ware aard van dit bedrijf langzaamaan weer boven te komen.
Misschien weer eens tijd voor (weer) een nieuw logo?