Vodafoon probeert telkens opnieuw op verschillende manieren om je naam en bankrekening aan je prepaid nummer te koppelen.
1 Het lukt dikwijls de eerste 5 x niet om je beltegoed op te waarderen met een opwaardeerkaart/nummer. Hierdoor probeern ze je te sturen naar opwaarderen via je bankrekening, wat op dat moment telkens als oplossing wordt geopperd.
2 Plotseling gaat mijn telefoon na 3 maal over op voicemail. Terwijl ik helemaal niets anders dan normaal gedaan heb. Je voicemail bellen kost geld. Dit gebeurt net als ik al 3 weken niet opwaardeer zonder beltegoed te hebben. Dat zien ze bij `vodafoon en via deze manier (ik ben niet nieuwschierig genoeg om mijn voicemail te willen horen, maar anderen waarschijnlijk wel...).Ook hiermee probeert Vodafoon je weer te sturen.
3 Het prepaid bellen is sowieso 4 keer zo duur als bij bijv. AH prepaid. Daarom willen ze het opwaarderen ook stimuleren uiteraard.Nu ik een nieuw nummer heb, heb ik geen zin om weg te gaan bij Vodafoon, vanwegen de rompslomp.
4 De klantenservice is een duur 06-nummer... Echte service, ja...
5 Geef je je 06-nummer niet bij de klantenservice (ik gaf het bewust niet omdat ik niet wil dat Vodafone het aan mijn naam koppelt, aangezien ik ze niet vertrouw > zie punt 1 t/m 5!) dan wordt je ook niet verder geholpen... Onvoorstelbaar. Ik heb gezegt Radar in te lichten en heb dat bij deze dus ook gedaan.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] koppelen van je naam aan je prepaid-nummer...
-
lvkemenade
Re: koppelen van je naam aan je prepaid-nummer...
Als AH prepaid zo goedkoop is gaat u daar toch lekker heen!!!!
-
leotrosradar
Wat een enorm domme reactie!
@reactie #2
AH prepaid is helemaal niet goedkoop.Je kan beter een sim only hebben scheel al gauw meer dan de helft. En ze hebben hele slechte service online etc.
AH prepaid is helemaal niet goedkoop.Je kan beter een sim only hebben scheel al gauw meer dan de helft. En ze hebben hele slechte service online etc.