Hallo,
Op een computer beurs heb ik een mediaplayer/recorder gekocht omdat de verkoper zei dat deze over specifieke functionaliteit zou beschiken. Thuis bleek dat niet het geval of ik kon het niet vinden. Per email om opheldering gevraagd. Kreeg vrij vlot een nietszeggend antwoord (antwoord had totaal geen relatie met mijn vraag: kluitje in het riet). Zowel per email als per webmail herhaaldelijk om aanvullende info gevraagd. Totaal geen reactie meer gekregen.
Heeft iemand goede ervaring met dit bedrijf?
Thel-shop: www.thel-shop.com of
Thelcomputers: www.thelcomputers.nl (Ter Apel)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring thel-shop.com
Re: Slechte ervaring thel-shop.com
Hallo Djuskali,
Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf en heb al meerdere producten gekocht en heb er nog nooit problemen mee gehad.
De services is goed en ze zijn als het product niet bevalt ook niet te beroerd om het terug te nemen of het te vergoeden.
Het is van orgine een Duits bedrijf wat al jaren in Nederland en Belgie op de beurzen staat en wat goed bekend staat.
als je nog problemen met het product hebt, dat je het even opstuurd met een begleidend briefje wat precies het probleem is, dan moet het volgens mij helemaal goed komen.
joopengre
Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf en heb al meerdere producten gekocht en heb er nog nooit problemen mee gehad.
De services is goed en ze zijn als het product niet bevalt ook niet te beroerd om het terug te nemen of het te vergoeden.
Het is van orgine een Duits bedrijf wat al jaren in Nederland en Belgie op de beurzen staat en wat goed bekend staat.
als je nog problemen met het product hebt, dat je het even opstuurd met een begleidend briefje wat precies het probleem is, dan moet het volgens mij helemaal goed komen.
joopengre
-
stofzuigertje
Re: Slechte ervaring thel-shop.com
Op die beurs alles proberen was beter geweest,
een verkeerde knop en het werkt soms niet.
Verder had U binnen 7 dagen retour kunnen sturen en die zijn nu helaas voorbij.
een verkeerde knop en het werkt soms niet.
Verder had U binnen 7 dagen retour kunnen sturen en die zijn nu helaas voorbij.
Re: Slechte ervaring thel-shop.com
Hallo Joopengre,
Mooi te horen dat je goede ervaringen hebt. Tot nu toe heb ik dus alleen een slechte. En dat terugsturen lijkt me niet zo'n goed idee. Als ze nou altijd op mijn emailtjes (ook via hun webpage) zouden reageren dan zou ik dat in overleg kunnen doen. Maar ze reageren niet, zeer slecht of totaal niet relevant.
Ik heb ze voorgesteld om met een compensatie of zo te komen. Geen reactie echter.
En Stofzuigertje:
Op die beurs proberen was niet mogelijk. De verkoper had een redelijk/geloofwaardig verhaal. Later bleek echter dat hij de kluit bedonderd heeft.
Die zeven dagen zijn weliswaar voorbij maar dat neemt niet weg dat men moet leveren wat men toezegt.
Mooi te horen dat je goede ervaringen hebt. Tot nu toe heb ik dus alleen een slechte. En dat terugsturen lijkt me niet zo'n goed idee. Als ze nou altijd op mijn emailtjes (ook via hun webpage) zouden reageren dan zou ik dat in overleg kunnen doen. Maar ze reageren niet, zeer slecht of totaal niet relevant.
Ik heb ze voorgesteld om met een compensatie of zo te komen. Geen reactie echter.
En Stofzuigertje:
Op die beurs proberen was niet mogelijk. De verkoper had een redelijk/geloofwaardig verhaal. Later bleek echter dat hij de kluit bedonderd heeft.
Die zeven dagen zijn weliswaar voorbij maar dat neemt niet weg dat men moet leveren wat men toezegt.
Re: Slechte ervaring thel-shop.com
Hallo Djuskali,
Als jij mij precies het probleem beschrijft dan kan ik misschien iets voor je betekenen, want ik woon in de buurt van deze zaak en het is misschien een optie als jij mij de boel opstuurt dat ik eens naar de zaak kan gaan en dit voor jou in orde probeer te maken, is dit misschien een optie?
Ik hoor nog van je.
Joopengre
Als jij mij precies het probleem beschrijft dan kan ik misschien iets voor je betekenen, want ik woon in de buurt van deze zaak en het is misschien een optie als jij mij de boel opstuurt dat ik eens naar de zaak kan gaan en dit voor jou in orde probeer te maken, is dit misschien een optie?
Ik hoor nog van je.
Joopengre
Re: Slechte ervaring thel-shop.com
Hallo Joopengre,
Bedankt voor het aanbod.
Het bedrijf zelf moet via een correcte correspondentie met hun klant naar een oplossing zoeken.
(N.B. Ruim 2 maanden geleden heeft men mij toegezegd dat ze zelf ook naar een oplossing zochten (dus impliciet aangegeven dat er een probleem is). Daarna niets meer gehoord. Opnieuw ongeveer 2 weken geleden berichtje gestuurd om een vraag voor oplossing of compensatie. En nog steeds niets gehoord. Zelfs geen ontvangstbevestiging.)
Bedankt voor het aanbod.
Het bedrijf zelf moet via een correcte correspondentie met hun klant naar een oplossing zoeken.
(N.B. Ruim 2 maanden geleden heeft men mij toegezegd dat ze zelf ook naar een oplossing zochten (dus impliciet aangegeven dat er een probleem is). Daarna niets meer gehoord. Opnieuw ongeveer 2 weken geleden berichtje gestuurd om een vraag voor oplossing of compensatie. En nog steeds niets gehoord. Zelfs geen ontvangstbevestiging.)
Re: Slechte ervaring thel-shop.com
op de beurs in eindhoven bij Thel een multimedia upgradesetje gekocht, blijkt na enige tijd een probleem met het asus MB. gemaild naar Thel via webformulier, daarna via outlook, geen reactie. maar eens gebeld. of ik het MB wilde opsturen. heb ik gedaan op 9 april 2009.
na een maand maar weer eens gemaild, geen reactie. daags daarna via mail het verzoek om een kopie koopbon. (intussen was het MB al een maand in hun bezit!) na nog een aantal telefoontjes en mails mijnerzijds, waarin me werd verzekerd dat asus binnen 2 a 3 weken gerepareerd zou hebben, en ik zou worden teruggebeld, wederom geen reactie.
afgelopen woensdag maar eens gebeld, ze wisten het niet. misschien vrijdag, we bellen u terug. niet dus.
vandaag, maandag 2 juni, een mail met de uitleg dat asus 2 tot 3 weken nodig had nu nog (???), maar dat ik ook een ander bord mocht hebben, vergelijkbaar, met een nieuwere chipset (gforce 8300 ipv 8200).
mag ik wel 25 euro bijbetalen dan.
Dat doen we dus niet.
gezien hun gebrek aan communicatie, ga ik er van uit dat het bord tot op heden niet eens is opgestuurd naar asus, of pas onlangs.
Ik heb een termijn gesteld waarin ze kunnen voldoen aan hun verplichtingen, anders wordt de koop ontbonden. wordt een zaak voor de rechtsbijstand dan.
geen goede reclame, en de laatste keer dat ik of 1 van mijn vele collega-it'ers zaken zullen doen met dit bedrijf.
na een maand maar weer eens gemaild, geen reactie. daags daarna via mail het verzoek om een kopie koopbon. (intussen was het MB al een maand in hun bezit!) na nog een aantal telefoontjes en mails mijnerzijds, waarin me werd verzekerd dat asus binnen 2 a 3 weken gerepareerd zou hebben, en ik zou worden teruggebeld, wederom geen reactie.
afgelopen woensdag maar eens gebeld, ze wisten het niet. misschien vrijdag, we bellen u terug. niet dus.
vandaag, maandag 2 juni, een mail met de uitleg dat asus 2 tot 3 weken nodig had nu nog (???), maar dat ik ook een ander bord mocht hebben, vergelijkbaar, met een nieuwere chipset (gforce 8300 ipv 8200).
mag ik wel 25 euro bijbetalen dan.
Dat doen we dus niet.
gezien hun gebrek aan communicatie, ga ik er van uit dat het bord tot op heden niet eens is opgestuurd naar asus, of pas onlangs.
Ik heb een termijn gesteld waarin ze kunnen voldoen aan hun verplichtingen, anders wordt de koop ontbonden. wordt een zaak voor de rechtsbijstand dan.
geen goede reclame, en de laatste keer dat ik of 1 van mijn vele collega-it'ers zaken zullen doen met dit bedrijf.
