LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nuon
nuon
Op jullie site heb ik iets gelezen over "Chaos NUON".Nu is het zo dat ik inderdaad een achterstand heb in betaling. Heb hun een paar keer gefaxed en aangeschreven of ik het in termijnen kon betalen, maar wederom geen reactie. Nu is het zover gekomen dat ze het willen afsluiten. Heb ze vorige week met de hoogste spoed een email verstuurd met het zelfde verzoek alleen nu werd snel gereageerd en met de mededeling dat ik dan maar naar een schuldhulpverlening moet gaan. Ik ben ten einde raad. Kunnen jullie mij advies geven of anders. Vanwege prive omstandigheden zou ik graag anoniem willen wijn.
Bijvoorbaat dank en inafwachting van,
A. Burnama
Bijvoorbaat dank en inafwachting van,
A. Burnama
Re: nuon
ik zit met hetzelfde probleem. In februari mijn standen doorgegeven. na heel veel telefoontjes in juli mijn jaarafrekening gekregen. nu 6 aug 2002 nog niets betaald
om kort te zijn in februari hebbeb zij mijn automatische incasso stopgezet vanwege bereken jaarafrekening. Ik mag niet betalen en heb nu 6 maanden achterstand met betalen. Er is niemand bij NUON die mij laat betalen. HELP ik kan zometeen niet meer betalen.
om kort te zijn in februari hebbeb zij mijn automatische incasso stopgezet vanwege bereken jaarafrekening. Ik mag niet betalen en heb nu 6 maanden achterstand met betalen. Er is niemand bij NUON die mij laat betalen. HELP ik kan zometeen niet meer betalen.
Ook bij mijn zoon loopt van alles verkeerd bij Nuon. Hij verhuisde naar een heel andere woonplaats. Het nieuwe adres werd door Nuon genoteerd en op dat adres krijgt hij vervolgens termijnnota's voor zijn oude adres. De automatisch betaling heeft hij stopgezet en nu krijgt hij aanmaningen voor deze onterechte nota's. Telefonisch schijnt er niets te kunnen worden geregeld. Eindelijk hebben we nu via e-mail kontakt gekregen. Men zegt een slotafrekening toe, maar wil, dat eerst de onterechte nota's verhoogd met aanmaningskosten worden betaald.
Kan men dit nu zomaar eisen? Het teveel betaalde aan nota's zal na de slotafrekening worden terugbetaald, maar de onterechte aanmaningskosten over onterechte termijnnota's niet. Volgens Nuon komt dat, omdat een bepaald formulier een maand te laat zou zijn teruggestuurd. Daarom zou de schuld bij mijn zoon liggen, maar de adreswijziging was bij Nuon al twee maanden eerder bekend. Het is toch niet logisch, dat je op je oude adres stroom blijft gebruiken, als je verhuisd bent?
Kan men dit nu zomaar eisen? Het teveel betaalde aan nota's zal na de slotafrekening worden terugbetaald, maar de onterechte aanmaningskosten over onterechte termijnnota's niet. Volgens Nuon komt dat, omdat een bepaald formulier een maand te laat zou zijn teruggestuurd. Daarom zou de schuld bij mijn zoon liggen, maar de adreswijziging was bij Nuon al twee maanden eerder bekend. Het is toch niet logisch, dat je op je oude adres stroom blijft gebruiken, als je verhuisd bent?
Even een nadere mededeling:
Nuon heeft inmiddels de aanmaningskosten laten vervallen en heeft toegezegd meteen de slotafrekening op te stellen als wel eerst de onterechte termijnen worden betaald. Dat schijnt in hun systeem niet anders te kunnen, dus daar gaat mijn zoon nu maar op in.
Uiteindelijk ziet het ernaar uit, dat deze zaak toch goed wordt afgehandeld. Alleen zou het m.i. prettig zijn, als in dit soort gevallen Nuon deze gang van zaken even duidelijk uitlegt aan de klant. Mijn zoon heeft meerdere malen telefonisch kontakt gehad en nooit is hem dit duidelijk gemaakt.
Als je zonder commentaar rekeningen, aanmaningen en dreigementen krijgt, voel je je op een gegeven echt als een roepende in de woestijn.
Nuon heeft inmiddels de aanmaningskosten laten vervallen en heeft toegezegd meteen de slotafrekening op te stellen als wel eerst de onterechte termijnen worden betaald. Dat schijnt in hun systeem niet anders te kunnen, dus daar gaat mijn zoon nu maar op in.
Uiteindelijk ziet het ernaar uit, dat deze zaak toch goed wordt afgehandeld. Alleen zou het m.i. prettig zijn, als in dit soort gevallen Nuon deze gang van zaken even duidelijk uitlegt aan de klant. Mijn zoon heeft meerdere malen telefonisch kontakt gehad en nooit is hem dit duidelijk gemaakt.
Als je zonder commentaar rekeningen, aanmaningen en dreigementen krijgt, voel je je op een gegeven echt als een roepende in de woestijn.
Geachte C. de Jong, ik wil graag even reageren op uw berichten over de NUON. Verhuisberichten zonder eindmeterstanden worden ter kennisgeving aangenomen. In het systeem van NUON is het zo dat een contract alleen beeindigd kan worden aan de hand van meterstanden, en op het gemiddelde verhuisbericht staan deze vaak niet aangegeven, ik denk dus ook dat daar de kink in de kabel is gekomen. Verder ben ik gewoon blij voor u dat het uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost, dat zou vaker moeten gebeuren!
MVG
Judith
MVG
Judith
alsjeblieft radar roep nuon eens op het matje!vorige maand heb ik 2x180 euro betaald en nog eens 248 euro[1242 gulden],nu zeggen ze dat februari nog open staat!betalingsbewijzen doorsturen en/of faxen helpt ook al niet meer en bellen is helemaal zinloos.weet je ik denk "laat ik maar betalen anders sluiten ze me af"maar al zou ik nu weer 2x 180 euro overmaken dan komt dat nog niet door.ik ben ook lid van de consumentenbond,die zeggen dat ik een klacht kan indienen bij een instantie die de nutsbedrijven controleert,dat gaat me ook weer te ver,ik kan breekijzer natuurlijk ook inschakelen....wat zal ik doen weer 1250 piek overmaken?
Ik heb enige maanden geleden te vroeg gejuicht.
Ondanks de gedane toezeggingen heeft NUON nog steeds de slotafrekening niet gemaakt.
Als je opbelt (tegen 10 eurocent per minuut, wat ook al geld-uit-de-zak-klopperij is) wordt gezegd, dat de zaak binnenkort wordt afgehandeld. Als je e-mailt krijg je antwoord, dat je binnenkort antwoord krijgt. Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
ER GEBEURT HELEMAAL NIETS.
Als dat onze toekomst moet zijn met de verzelfstandiging van onze nutsvoorzieningen, dat gaan we zware tijden tegemoet.
Ondanks de gedane toezeggingen heeft NUON nog steeds de slotafrekening niet gemaakt.
Als je opbelt (tegen 10 eurocent per minuut, wat ook al geld-uit-de-zak-klopperij is) wordt gezegd, dat de zaak binnenkort wordt afgehandeld. Als je e-mailt krijg je antwoord, dat je binnenkort antwoord krijgt. Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
ER GEBEURT HELEMAAL NIETS.
Als dat onze toekomst moet zijn met de verzelfstandiging van onze nutsvoorzieningen, dat gaan we zware tijden tegemoet.
Ook mijn dochter heeft rare dingen meegemaakt bij NUON.
Een rekening via justitia Janssen over 5 dagen wordt u afgesloten.
Terwijl er een halfjaar geleden door een jurist gebel is naar NUON ,omdat er toen ook zoiets gebeurde en er werd gezecht dat er niets aan de hand was, mijn dochter had alles keurig betaald. Ze was een nette betaaler dus nietss aan de hand. Nu moest ze weer 79,00 Euro betalen en dat van haar bijstand als alleenstaande moeder met een autistisch kind. Is er dan geen mogelijkheid om zo'n bedrijf een halt toe te roepen. Ik las al deze reacties met z'n allen wat een ellende.
Wie doet er wat aan????????????
vriendelijke groeten Mevr. J. Schutze Buitendijklaan 64 2353 VR Leiderdorp tel 071-5895235
Een rekening via justitia Janssen over 5 dagen wordt u afgesloten.
Terwijl er een halfjaar geleden door een jurist gebel is naar NUON ,omdat er toen ook zoiets gebeurde en er werd gezecht dat er niets aan de hand was, mijn dochter had alles keurig betaald. Ze was een nette betaaler dus nietss aan de hand. Nu moest ze weer 79,00 Euro betalen en dat van haar bijstand als alleenstaande moeder met een autistisch kind. Is er dan geen mogelijkheid om zo'n bedrijf een halt toe te roepen. Ik las al deze reacties met z'n allen wat een ellende.
Wie doet er wat aan????????????
vriendelijke groeten Mevr. J. Schutze Buitendijklaan 64 2353 VR Leiderdorp tel 071-5895235
Nuon neemt zelf de standen op!!!
Op de jaarrekening stond dat IK de meterstanden had opgenomen.
Knap van Nuon, want dat heb ik helemaal niet gedaan.
De waardes op de jaarafrekening kwamen gelukkig wel ongeveer overeen met wat het werkelijk was.
Het lijkt mij een beetje natte vingerwerk, even gokken wat de meterstanden zijn.
Bij mij klopte het ongeveer maar ik kan me voorstellen dat 'het gegok van Nuon' ook weleens flink fout kan gaan.
Een gast.
Op de jaarrekening stond dat IK de meterstanden had opgenomen.
Knap van Nuon, want dat heb ik helemaal niet gedaan.
De waardes op de jaarafrekening kwamen gelukkig wel ongeveer overeen met wat het werkelijk was.
Het lijkt mij een beetje natte vingerwerk, even gokken wat de meterstanden zijn.
Bij mij klopte het ongeveer maar ik kan me voorstellen dat 'het gegok van Nuon' ook weleens flink fout kan gaan.
Een gast.
-
Het gokken is niet direct natte vingerwerk. Er wordt gekeken naar het historisch verbruik.
Natuurlijk kan het zo zijn dat er veranderingen binnen een huishouden zijn opgetreden, maar men kan altijd een correctie vragen op de jaarafrekening.
Controleer dan ook altijd die standen die erop staan! Een heleboel mensen kijken vaak alleen maar naar het bedrag wat erop staat.
En nee, ik werk gelukkig niet bij de Nuon....
Natuurlijk kan het zo zijn dat er veranderingen binnen een huishouden zijn opgetreden, maar men kan altijd een correctie vragen op de jaarafrekening.
Controleer dan ook altijd die standen die erop staan! Een heleboel mensen kijken vaak alleen maar naar het bedrag wat erop staat.
En nee, ik werk gelukkig niet bij de Nuon....
Bij NUON hoef je echt niet te proberen om een regeling te treffen, als je belt krijg je een stel harteloze majorette's aan de lijn die van boven af, tenminste, dat zeggen ze, strikte orders hebben. Ik heb dit zelf ondervonden en ben, na verschillende keren te hebben geprobeerd een financiele regeling te treffen, afgesloten van Electriciteit. Daar wachten ze natuurlijk wel mee totdat het gaat vriezen, dan voelen de klanten dit dubbel en zijn ze eerder bereid om alsnog te betalen. Vandaar dat ze tot begin oktober hebben gewacht tot afsluiting over een bedrag van eind december 2002. Zonder iets te laten horen tussen januari en september. Dit heet consumentje pesten. Er zijn ook klanten die wel willen betalen maar niet kunnen en zonder hun schuld in de problemen komen bijvoorbeeld door ernstige ziekte van familie of overlijden. NUON bedankt.
Hoi Tommie
Het is zelfs zo erg, dat ze een paar jaar geleden hier in Nijmwegen twee oude mensen van in de 80 jaar afgesloten hebben van gas , licht en water.
Dat was midden in de winter.
Met de Nuon is niet te praten en die call center medewerkers weten totaal niet waar ze over praten
Toendertijd was Vitesse toch veel belangrijker.
Laat ze een sociaal werker in dienst nemen die de schrijnende gevallen gaat bekijken !!
Het is zelfs zo erg, dat ze een paar jaar geleden hier in Nijmwegen twee oude mensen van in de 80 jaar afgesloten hebben van gas , licht en water.
Dat was midden in de winter.
Met de Nuon is niet te praten en die call center medewerkers weten totaal niet waar ze over praten
Toendertijd was Vitesse toch veel belangrijker.
Laat ze een sociaal werker in dienst nemen die de schrijnende gevallen gaat bekijken !!
Even nog een opmerking over nuon
Ik heb zelf ook een hoop problemen gehad met het nuon, maar dit is na vele telefoontje`s gelukkig goed op gelost.
Gelukkig is er straks (juni 2004) een vrije energiemarkt, zodat we dan gelijk af zijn van die.......
Wat ik echter vreemd vond was, ik kreeg van het nuon een aanbieding voor een 3 jarig contract voor electriciteit levering van 0,031 euro (= 3 cent) per geleverde kwh. Nu ben ik even op hun site wezen kijken en daar staat dat het tarief voor electriciteit ongeveer 0,23 euro (=23 cent) is, vind dit verschil wel heel groot en vraag me dan ook af als dit komt door de naderende vrije markt
gr willem
Ik heb zelf ook een hoop problemen gehad met het nuon, maar dit is na vele telefoontje`s gelukkig goed op gelost.
Gelukkig is er straks (juni 2004) een vrije energiemarkt, zodat we dan gelijk af zijn van die.......
Wat ik echter vreemd vond was, ik kreeg van het nuon een aanbieding voor een 3 jarig contract voor electriciteit levering van 0,031 euro (= 3 cent) per geleverde kwh. Nu ben ik even op hun site wezen kijken en daar staat dat het tarief voor electriciteit ongeveer 0,23 euro (=23 cent) is, vind dit verschil wel heel groot en vraag me dan ook af als dit komt door de naderende vrije markt
gr willem
hoi klaasje,
zo'n 3 jarig kontrakt, kan nu duurder zijn, maar energie prijzen stijgen en over een jaar zit je waarschijnlijk goedkoper.
Kijk, als je zo'n kontrakt aan wil gaan, blijft het altijd een gok.
En wat die vrije energiemarkt betreft, dat geeft nog meer ellende en ik verzeker je, deze ellende is dan bij al die 'goedkope' en nieuwe energie leveranciers, die tot de dag van vandaag geen eigen mensen hebben die bijvoorbeeld standen opnemen of storingen kunnen oplossen. Dit gebeurd nog steeds door de groten. Maar als die vrije energiemarkt er is, dan nemen de groten handen weg bij die anderen.
zo'n 3 jarig kontrakt, kan nu duurder zijn, maar energie prijzen stijgen en over een jaar zit je waarschijnlijk goedkoper.
Kijk, als je zo'n kontrakt aan wil gaan, blijft het altijd een gok.
En wat die vrije energiemarkt betreft, dat geeft nog meer ellende en ik verzeker je, deze ellende is dan bij al die 'goedkope' en nieuwe energie leveranciers, die tot de dag van vandaag geen eigen mensen hebben die bijvoorbeeld standen opnemen of storingen kunnen oplossen. Dit gebeurd nog steeds door de groten. Maar als die vrije energiemarkt er is, dan nemen de groten handen weg bij die anderen.
Ook ik heb gezeik gehad met nuon. Ik raakte mijn baan kwijt en in het gat tussen laatste salaris en eerste uitkering heb ik een achterstand van 300 euro opgelopen. Aangezien ik alleenstaand en kinderloos ben kreeg ik een uitkering van rond de 700 euro. Minus alle andere vaste lasten kon ik NUON niet in een x betalen, dus ik bellen. Er was helemaal niets te regelen. Ik kreeg er zelfs nog wat dreigende taal bovenop terwijl ik toch mijn best deed om alles zo goed en snel mogelijk op te lossen. Na een tijd kreeg ik een incassobureau op mijn dak. Ik bellen met het incassobureau en uitgelegd wat er was gebeurt, en wat bij NUON onmogelijk was kon bij het incassobureau wel, ik mocht in termijnen betalen. Hierdoor gelukkig alles weer goed gekomen, maar wel met de nodige slapeloze nachtjes. Als NUON een regeling met mij hadden getroffen, hadden ze hun geld eerder gehad, hadden ze geen duur incassobureau hoeven inschakelen en had ik me een stuk geruster gevoeld. Ik voel nu echt een behoorlijke wrok jegens NUON. Daar betaal ik nu iedere maand braaf 124 euro aan maar niet van harte.
M'n stroom komt bij GREENCHOICE vandaan en dat bevalt prima,en ze zijn 0,5 € cent per kwh goedkoper,aangezien wij op een verbruik zitten van 7616 kwh per jaar, dus toch een leuke besparing .De jaar afrekening van het gas van de nuon is ook nogal duister, je ziet nu ook ''netbeheer kosten'' op de rekening staan, dit zat voorheen al in de rekenig verwerkt zeggen ze,maar als alles meezit per 1 juli ook het gas bij greenchoice vandaan,ik heb me al opgegeven daarvoor,je kan ook kijken op http://www.greenchoice.nl/website/conte ... _stap1.asp
of bellen : 010-4782326 normaal tarief en geen lange wacht tijden , ik hoop hiermee een hoop mensen te helpen.
O ja, je kunt ook goedkoper bellen via 1601, 0,5 € in heel nederland, dat is de moeite,de kpn is daar niet blij mee,maar dan hebben ze gewoon pech.
of bellen : 010-4782326 normaal tarief en geen lange wacht tijden , ik hoop hiermee een hoop mensen te helpen.
O ja, je kunt ook goedkoper bellen via 1601, 0,5 € in heel nederland, dat is de moeite,de kpn is daar niet blij mee,maar dan hebben ze gewoon pech.
hoi allemaal. laat ik maar bij het begin beginnen. 10 jaar geleden toen ik op mezelf ging wonen kreeg ik na verloop van tijd een achterstand met betaling aan de nuon, stom ik weet het.
goed na een aantal keren verhuisd te zijn en getrouwd te zijn een nieuw huisje gehuurd. Kreeg ik nota's te betalen van de maanden die ik op het nieuwe adres woonde. So far gaat alles goed.
Totdat ik een x gebeld ben door de nuon. Ze wouden naam verificatie en huisadres. geen probleem dacht ik. vroeg waar het over ging . Volgens de medewerker gewoon routine. oke dacht ik niks aan de hand, de hele schuld bij de nuon niet meer aan gedacht.
Goed een week later kreeg ik 24 brieven van de nuon in 1 x door de brievebus. Ik schrok me de t!@#. Goed realiseerde me wel goed wat er aan de hand was. Nuon gebeld om een betalingsregeling te treffen, Nee was geen mogelijkheid. Ik balen want ik moest bij elkaar samen met de nieuwe jaar afrekening 2500 euro betalen. Ja dat ging dus niet.
Kreeg advies om contact op te nemen met een schuldhulp verlening. Was beter , dan had de kans om niet afgesloten te worden. Goed aangemeld en mn vrouw was ook al zwanger Hoog zwanger.
SHverlener uitgelegd wat er aan de hand was en hoe snel we van mijn probleem af te kunnen zijn. Maar ja de brieven die kwamen maar. 1ste 2de en toen ......Goedemiddag Ik kom 3000 euro innen voor de nuon !!!
Ik zeg innen. ik ben net in overleg met de nuon. Monteur vertelde dat ze in de buurt waren en ik stond ook op de lijst. Monteur uitgelegd vrouw zwanger winter komt is er al. Kan je volgende week terug komen dan kan je op kantoor zien dat we in overleg zijn. Nee had hij niks mee te maken en meterkast ging open en alles werd afgesloten.
Ík wist het niet meer. SHverlener gebeld of zij is kon doen, nope helemaal nada.
Maar goed mn vrouw aan het bevallen en ik had nog geen gas en licht. Koppen bij elkaar gestoken en van vrienden geld geleend om het te kunnen betalen. Meerdere malen gevraagd wat de actuele schuld was en dat ik daarna geen achteraf nog andere rekeningen zou krijgen nee nee als u dit voldoet bent u van alle schuld af.
Nou zo gezegd zo gedaan.
Bam half jaar later ik kom mn huis in wil de schakelaar omzetten ...zegt mn vrouw doe geen moeite ze hebben m afgesloten. ik zei wat , dat kan toch niet. we hadden alles betaald !!
Nuon gebeld , nee uw had nog openstaande rekeningen van uw verleden, ik uitgelegd dat ik alles al had afbetaald. Nee volgens de mederker niet . Kan dus niet meer terug halen wat ik betaald heb wel dat ik betaald heb.
Mijn vraag is. Onderhand ben ik al een half jaar afgesloten
vraag 1....als ik naar de nuon bel. wordt het gesprek opgenomen ?
2 ...kan ik dat op vragen ?
3....kan ik overstappen? Volgens essent wel. ik moet dan 400 euro borg betalen en dan sluit essent mij weer aan. Klopt dit ??
Uiteindelijk is het geldbedrag bij de incasso buro beland bij van Arkel.
Ik verblijf niet in het huis, ben nu tijdelijk bij mn moeder in het huis.
Mn buren die hoorden vandaag de schutting barsten en gingen kijken wat er aan de hand was, bleek dat de deurwaarders mijn schutting kaopt hebben getrapt omdat ze dachten dat ik thuis zou zijn.
Tot hoever gaan deze gasten. Ik heb ze diverse dingen voorgelegd maar ze gaan met niks accoord, IN 1 X moet ik 2000 euro betalen!!
Er moet toch een oplossing zijn. iemand ervaringen met deze incasso buro ??
goed na een aantal keren verhuisd te zijn en getrouwd te zijn een nieuw huisje gehuurd. Kreeg ik nota's te betalen van de maanden die ik op het nieuwe adres woonde. So far gaat alles goed.
Totdat ik een x gebeld ben door de nuon. Ze wouden naam verificatie en huisadres. geen probleem dacht ik. vroeg waar het over ging . Volgens de medewerker gewoon routine. oke dacht ik niks aan de hand, de hele schuld bij de nuon niet meer aan gedacht.
Goed een week later kreeg ik 24 brieven van de nuon in 1 x door de brievebus. Ik schrok me de t!@#. Goed realiseerde me wel goed wat er aan de hand was. Nuon gebeld om een betalingsregeling te treffen, Nee was geen mogelijkheid. Ik balen want ik moest bij elkaar samen met de nieuwe jaar afrekening 2500 euro betalen. Ja dat ging dus niet.
Kreeg advies om contact op te nemen met een schuldhulp verlening. Was beter , dan had de kans om niet afgesloten te worden. Goed aangemeld en mn vrouw was ook al zwanger Hoog zwanger.
SHverlener uitgelegd wat er aan de hand was en hoe snel we van mijn probleem af te kunnen zijn. Maar ja de brieven die kwamen maar. 1ste 2de en toen ......Goedemiddag Ik kom 3000 euro innen voor de nuon !!!
Ik zeg innen. ik ben net in overleg met de nuon. Monteur vertelde dat ze in de buurt waren en ik stond ook op de lijst. Monteur uitgelegd vrouw zwanger winter komt is er al. Kan je volgende week terug komen dan kan je op kantoor zien dat we in overleg zijn. Nee had hij niks mee te maken en meterkast ging open en alles werd afgesloten.
Ík wist het niet meer. SHverlener gebeld of zij is kon doen, nope helemaal nada.
Maar goed mn vrouw aan het bevallen en ik had nog geen gas en licht. Koppen bij elkaar gestoken en van vrienden geld geleend om het te kunnen betalen. Meerdere malen gevraagd wat de actuele schuld was en dat ik daarna geen achteraf nog andere rekeningen zou krijgen nee nee als u dit voldoet bent u van alle schuld af.
Nou zo gezegd zo gedaan.
Bam half jaar later ik kom mn huis in wil de schakelaar omzetten ...zegt mn vrouw doe geen moeite ze hebben m afgesloten. ik zei wat , dat kan toch niet. we hadden alles betaald !!
Nuon gebeld , nee uw had nog openstaande rekeningen van uw verleden, ik uitgelegd dat ik alles al had afbetaald. Nee volgens de mederker niet . Kan dus niet meer terug halen wat ik betaald heb wel dat ik betaald heb.
Mijn vraag is. Onderhand ben ik al een half jaar afgesloten
vraag 1....als ik naar de nuon bel. wordt het gesprek opgenomen ?
2 ...kan ik dat op vragen ?
3....kan ik overstappen? Volgens essent wel. ik moet dan 400 euro borg betalen en dan sluit essent mij weer aan. Klopt dit ??
Uiteindelijk is het geldbedrag bij de incasso buro beland bij van Arkel.
Ik verblijf niet in het huis, ben nu tijdelijk bij mn moeder in het huis.
Mn buren die hoorden vandaag de schutting barsten en gingen kijken wat er aan de hand was, bleek dat de deurwaarders mijn schutting kaopt hebben getrapt omdat ze dachten dat ik thuis zou zijn.
Tot hoever gaan deze gasten. Ik heb ze diverse dingen voorgelegd maar ze gaan met niks accoord, IN 1 X moet ik 2000 euro betalen!!
Er moet toch een oplossing zijn. iemand ervaringen met deze incasso buro ??