| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
-
Janine en Ron Damen
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 mei 2009 14:50
romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Zijn grotere problemen dan wat ik heb, maar heb nu onwijs probleem met essent.
aangezien wij een nieuwbouw huis hebben gekocht zijn we per 31 dec uit onze huurwoning gegaan. Na vele malen dit door te hebben gegeven aan essent want 1 maal is niet voldoende wegens geen goed communicatie systeem stond dat nergens bekend. Nu na 6 maanden willen ze nog steeds dat ik gas en licht betaal aangezien zij denken dat dat onze eigen woning is en we als we naar de wc moeten nog licht nodig hebben aldus essent???
Maar per 1 jan is er alweer een nieuwe huurder maar die heeft mijn contract aangezien het om hetzelfde adres gaat door laten gaan ipv een nieuwe op zijn eigen naam.
Ieder andere maatschappij snapt na 5 minuten wat het probleem is maar essent niet.
Na gebel, gefaxt, gemaild te hebben ben ik nog steeds bij nul.
Essent wil niet begrijpen dat ik graag een eindafrekening wil tot 31 dec. Dat ik dus niet betaal voor de nieuwe huurder die er vanaf 1 jan. woont.
Op onze eindafrekeing staan twee keer eindstanden, namelijk tot 31 dec. en dan vanaf 1 jan tot 31 maart. NIEMAND SNAPT DIT? Essent wel. Ik woon er nog aldus essent.
Controleur zou er worden gestuurd? Niet gebeurd na gebelt te hebben. Deurwaarder zou komen? Niet gekomen maar nu wordt er WEL 2 juni op onze huidige adres de stroom en gas AFGESLOTEN omdat ik wanbetaler ben terwijl ik heb alles heb betaald!alle bewijzen zijn er. De opzegging van het huurhuis, de eindstanden op de woningbouwformulier. De bankafschriften etc, etc.
Nadat je essent weer hebt gebeld krijg je als antwoord, ja, DIT KAN NIET, DIT MAG NIET! MAAR ZE DOEN HET WEL?!?!
U mag de brief zo in de prullenbak gooien terwijl hij wel wordt opgezegd als je enexis belt. Zij kunnen het niet voor mij veranderen dat moet essent doen maar essent doet niets. Nu ben ik overgestapt per vandaag maar dat duurt dik 30 dagen voordat ik weer stroom en gas heb terwijl dit niet mijn fout is.
Lekkere voorbereiding voor onze trouwdag, ROMANTISCHER kan ik het niet krijgen. 3 dagen voor dat ik ga trouwen zit ik namelijk dankzij essent zonder gas en licht dus dat wordt heerlijk voorbereiden met kaarslicht en een petroleumstelletje. Goddank gaan we op huwelijksreis maar helaas moeten we straks daarna al onze beesten begraven omdat die niet zonder stroom kunnen. Begrip vanuit Essent kant is er niet. Ik mag mijn koikarpers etc gewoon in een bakje doen en dan maar zien hoe het schip strand.
En tja? vriezer? koelkast? Ik ben toch verzekerd???????
Bedankt voor het lezen en wie weet kunt u mij helpen. Ik hoop het.
aangezien wij een nieuwbouw huis hebben gekocht zijn we per 31 dec uit onze huurwoning gegaan. Na vele malen dit door te hebben gegeven aan essent want 1 maal is niet voldoende wegens geen goed communicatie systeem stond dat nergens bekend. Nu na 6 maanden willen ze nog steeds dat ik gas en licht betaal aangezien zij denken dat dat onze eigen woning is en we als we naar de wc moeten nog licht nodig hebben aldus essent???
Maar per 1 jan is er alweer een nieuwe huurder maar die heeft mijn contract aangezien het om hetzelfde adres gaat door laten gaan ipv een nieuwe op zijn eigen naam.
Ieder andere maatschappij snapt na 5 minuten wat het probleem is maar essent niet.
Na gebel, gefaxt, gemaild te hebben ben ik nog steeds bij nul.
Essent wil niet begrijpen dat ik graag een eindafrekening wil tot 31 dec. Dat ik dus niet betaal voor de nieuwe huurder die er vanaf 1 jan. woont.
Op onze eindafrekeing staan twee keer eindstanden, namelijk tot 31 dec. en dan vanaf 1 jan tot 31 maart. NIEMAND SNAPT DIT? Essent wel. Ik woon er nog aldus essent.
Controleur zou er worden gestuurd? Niet gebeurd na gebelt te hebben. Deurwaarder zou komen? Niet gekomen maar nu wordt er WEL 2 juni op onze huidige adres de stroom en gas AFGESLOTEN omdat ik wanbetaler ben terwijl ik heb alles heb betaald!alle bewijzen zijn er. De opzegging van het huurhuis, de eindstanden op de woningbouwformulier. De bankafschriften etc, etc.
Nadat je essent weer hebt gebeld krijg je als antwoord, ja, DIT KAN NIET, DIT MAG NIET! MAAR ZE DOEN HET WEL?!?!
U mag de brief zo in de prullenbak gooien terwijl hij wel wordt opgezegd als je enexis belt. Zij kunnen het niet voor mij veranderen dat moet essent doen maar essent doet niets. Nu ben ik overgestapt per vandaag maar dat duurt dik 30 dagen voordat ik weer stroom en gas heb terwijl dit niet mijn fout is.
Lekkere voorbereiding voor onze trouwdag, ROMANTISCHER kan ik het niet krijgen. 3 dagen voor dat ik ga trouwen zit ik namelijk dankzij essent zonder gas en licht dus dat wordt heerlijk voorbereiden met kaarslicht en een petroleumstelletje. Goddank gaan we op huwelijksreis maar helaas moeten we straks daarna al onze beesten begraven omdat die niet zonder stroom kunnen. Begrip vanuit Essent kant is er niet. Ik mag mijn koikarpers etc gewoon in een bakje doen en dan maar zien hoe het schip strand.
En tja? vriezer? koelkast? Ik ben toch verzekerd???????
Bedankt voor het lezen en wie weet kunt u mij helpen. Ik hoop het.
-
VioletPrue
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
En hier zit dus het probleem.Maar per 1 jan is er alweer een nieuwe huurder maar die heeft mijn contract aangezien het om hetzelfde adres gaat door laten gaan ipv een nieuwe op zijn eigen naam.
Waarom bent u hiermee akkoord gegaan?
Iemand anders heeft nu op uw naam stroom en gas!
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
VioletPrue, goed lezen graag, de fout ligt geheel bij essent.Waarom bent u hiermee akkoord gegaan?
-
VioletPrue
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Nou Ron, dan mag je het me uitleggen.
Mevrouw weet dat iemand anders op haar naam een contract heeft en vondt het raar dat ze nog moet betalen.
Misschien zie ik het fout hoor, maar wat kan Essent daar aan doen?
Mevrouw weet dat iemand anders op haar naam een contract heeft en vondt het raar dat ze nog moet betalen.
Misschien zie ik het fout hoor, maar wat kan Essent daar aan doen?
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Janine en Ron Damen schreven:
Ik zou persoonlijk het volgende doen:
bij vasteprijscontracten
Een vasteprijscontract staat op uw naam, niet op adres. Daardoor moet u het contract meenemen naar het nieuwe adres, of het contract opzeggen met de eventuele boetes als consequentie. Meldt bij Essent uw keuze en alles zou, als het goed is, per 1 januari met terugwerkende kracht geregeld moeten zijn. Geen afsluiting nodig.
bij variabel contract
Een variabel contract kunt u op elke dag van het jaar starten of stoppen. Als u op 31 december de sleutel heeft ingeleverd zou u per 31 december uw contract op kunnen zeggen. Eind standen doorgeven, nieuwe adres en alles zou per 31 december stoppen op uw oude adres.
Een zogenaamde "gentelmensagreement" (uw contract loopt nog en die nieuwe eigenaar betaalt) zou ik zeker afraden. Gewoon de boel opzeggen via de reguliere weg of meenemen naar het nieuwe adres en de nieuwe bewoner zijn/haar eigen zaakjes laten regelen. Van zo een regeling met alles op uw naam en de nieuwe huurder betaalt komen alleen maar brokken.
Desalniettemin; ik hoop dat alles voor jullie trouwdag wordt geregeld en een hele fijne dag gewenst!
Hierdoor sluit ik me aan bij VioletPrue. Als de nieuwe huurder niet zelf een contract heeft afgesloten, dan betekent dit dat het contract nog op jullie naam staat en jullie dus, hoe zuur ook, verantwoordelijk zijn voor het betalen van die rekening.Maar per 1 jan is er alweer een nieuwe huurder maar die heeft mijn contract aangezien het om hetzelfde adres gaat door laten gaan ipv een nieuwe op zijn eigen naam.
Ik zou persoonlijk het volgende doen:
bij vasteprijscontracten
Een vasteprijscontract staat op uw naam, niet op adres. Daardoor moet u het contract meenemen naar het nieuwe adres, of het contract opzeggen met de eventuele boetes als consequentie. Meldt bij Essent uw keuze en alles zou, als het goed is, per 1 januari met terugwerkende kracht geregeld moeten zijn. Geen afsluiting nodig.
bij variabel contract
Een variabel contract kunt u op elke dag van het jaar starten of stoppen. Als u op 31 december de sleutel heeft ingeleverd zou u per 31 december uw contract op kunnen zeggen. Eind standen doorgeven, nieuwe adres en alles zou per 31 december stoppen op uw oude adres.
Een zogenaamde "gentelmensagreement" (uw contract loopt nog en die nieuwe eigenaar betaalt) zou ik zeker afraden. Gewoon de boel opzeggen via de reguliere weg of meenemen naar het nieuwe adres en de nieuwe bewoner zijn/haar eigen zaakjes laten regelen. Van zo een regeling met alles op uw naam en de nieuwe huurder betaalt komen alleen maar brokken.
Desalniettemin; ik hoop dat alles voor jullie trouwdag wordt geregeld en een hele fijne dag gewenst!
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Als je gaat verhuizen en je geeft dit door (volgens hen al meerdere malen) dan is het voor het oude adres einde contract.Mevrouw weet dat iemand anders op haar naam een contract heeft en vondt het raar dat ze nog moet betalen.
Misschien zie ik het fout hoor, maar wat kan Essent daar aan doen?
Mogelijk liep het contract nog tot een bepaalde datum, dan zou het mee moeten verhuizen naar de nieuwe woning, als dat niet gaat of men wil dat niet, dan zou Essent wel een boete mogen berekenen voor voortijdige beëindiging.
Hebben ze in het nieuwe huis een ander leverancier gekozen terwijl ze nog aan een jaar- of meerjarencontract zaten, dan hebben ze zo'n boete wél aan zichzelf te danken.
Ik heb uit het verhaal niet het idee dat er, zoals HuJuh stelt, sprake is van een zelf gekozen situatie (gentlemens agreement noemt hij dit zo mooi), maar dat Essent verzuimd heeft het contract te beëindigen dan wel mee te verhuizen naar de nieuwe woning.
De nieuwe huurder van de oude woning vraagt zich nu misschien af waarom hij/zij geen facturen van essent krijgt??
Zelf heb ik ook eens te maken gehad met administratieve traagheid van Essent en ik kan me heel goed voorstellen dat dit hier ook een staaltje van is.
Zeker gezien het feit dat Essent ondanks alle bewijsstukken nog steeds volhoudt dat ze nog op het oude adres wonen, maar bij afsluiten ineens wel het nieuwe adres weten te vinden?? Laten ze dan het oude adres afsluiten, want daar gaat de (al of niet onterechte) factuur immers over.
In het verhaal lees je ook dat medewerkers van Essent wel telefonisch toegeven dat er fouten gemaakt zijn, maar het in de praktijk blijkbaar niet kunnen corrigeren.
Ik blijf bij de mening dat Essent hier fout zit
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Rechtsbijstand?
Of ik zou een advocaat inschakelen, kort geding om afsluiting te verkomen...Als je zo duidelijk in je recht staat, dan draait Essent ook nog eens op voor alle kosten...
Suc-6 en toch ondanks deze ellende een hele fijne trouwdag!
Of ik zou een advocaat inschakelen, kort geding om afsluiting te verkomen...Als je zo duidelijk in je recht staat, dan draait Essent ook nog eens op voor alle kosten...
Suc-6 en toch ondanks deze ellende een hele fijne trouwdag!
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Contracten zijn te allen tijden persoonsgebonden. Als rekeningen niet betaald worden op het oude adres, of er zijn nog openstaanden rekeningen van het oude adres, dan mag de leverancier uiteindelijk een afsluiting realiseren op het nieuwe adres.
Hierin handelt de leverancier dus rechtmatig.
(denk er bijvoorbeeld in dit soort situaties ook aan bij switches. Zij die hun rekening niet betalen bij de oude leverancier en hopen/denken de dans te ontspringen door te switchen naar een andere leverancier. Dit werkt namelijk ook niet)
U geeft aan bijtijds uw verhuizing doorgegeven te hebben aan Essent. Dus uw afmelding miv 31-12-08 voor het ode adres. Essent had deze afmelding, vaktechnisch ook wel uithuizing genoemd, moeten doorvoeren.
Ik maak op dat Essent deze uithuizing niet doorgevoerd heeft. In hun systeem kunnen ze hier niets van terugvinden.
Vervolgens hebt u middels allerlei bescheiden, opgestuurd naar Essent aangetoond dat u miv 31-12-08 niet meer de huurder bent van de betreffende oude woning. Essent had u na ontvangst hiervan alsnog met terugwerkende kracht moeten afmelden (uithuizen). Vaktechnisch wordt dit een uithuizng in het verleden genoemd. Dit mag (indien de oud gekoppelde netbeheerder dus enexis, vroeger Essent geheten actief is) met maximaal 360 dagen in het verleden. Ook dit hebben ze nagelaten. Essent slaat dus de plank in alle vormen mis. Een gegronde reden om over deze gang van zaken en met dien ten gevolge onterecht doorgevoerde afsluiting op uw nieuwe adres een zware klacht in te gaan dienen.
Zorg er ook voor dat u straks niet opdraait voor heraansluitkosten mdat de afsluiting onterecht is doorgevoerd.
Wat ik tevens niet snap is dat nadat u wéér gebeld hebt en Essent wel hard roept "dit kan niet..." de uithuizing met terugwerkende kracht dan niet alsnog doorvoert!
Geef Essent voor deze handeling (en directe heraansluiting op kosten van Essent en binnen 24 uur!) 3 weken de tijd. Dreig in uw woorden (al dan niet schriftelijk) ook met de geschillencommissie als ze dit zaakje niet binnen de gestelde termijn opgelost hebben.
Gooi nooit en te nimmer post inzake deze kwestie weg. Ook niet wanneer het post van de netbeheerder betreft. Dit zijn voor u bewijsstukken.
De nieuwe huurder is trouwens ook erg slordig en nalatig geweest. Hij/zij had zich bijtijds bij een leverancier moeten aanmelden miv 01-01-09 voor het betreffende adres voor zijn eigen leveringscontract. Nu krijgt hij namelijk geleverd op uw kosten. Want zoals al gezegd, leveringscotnracten zijn persoonsgebonden en nooit woninggebonden!!!
Had de nieuwe huurder zich aangemeld, dan zouden de leveringscontracten op uw naam voor het oude adres vanzelf stopgezet zijn. (u zou dan automatisch afgemeld gaan worden door zijn aanmelding -inhuizing-)
Kan Essent trouwens bevestigen dat ze uw stukken heeft ontvangen?
Hierin handelt de leverancier dus rechtmatig.
(denk er bijvoorbeeld in dit soort situaties ook aan bij switches. Zij die hun rekening niet betalen bij de oude leverancier en hopen/denken de dans te ontspringen door te switchen naar een andere leverancier. Dit werkt namelijk ook niet)
U geeft aan bijtijds uw verhuizing doorgegeven te hebben aan Essent. Dus uw afmelding miv 31-12-08 voor het ode adres. Essent had deze afmelding, vaktechnisch ook wel uithuizing genoemd, moeten doorvoeren.
Ik maak op dat Essent deze uithuizing niet doorgevoerd heeft. In hun systeem kunnen ze hier niets van terugvinden.
Vervolgens hebt u middels allerlei bescheiden, opgestuurd naar Essent aangetoond dat u miv 31-12-08 niet meer de huurder bent van de betreffende oude woning. Essent had u na ontvangst hiervan alsnog met terugwerkende kracht moeten afmelden (uithuizen). Vaktechnisch wordt dit een uithuizng in het verleden genoemd. Dit mag (indien de oud gekoppelde netbeheerder dus enexis, vroeger Essent geheten actief is) met maximaal 360 dagen in het verleden. Ook dit hebben ze nagelaten. Essent slaat dus de plank in alle vormen mis. Een gegronde reden om over deze gang van zaken en met dien ten gevolge onterecht doorgevoerde afsluiting op uw nieuwe adres een zware klacht in te gaan dienen.
Zorg er ook voor dat u straks niet opdraait voor heraansluitkosten mdat de afsluiting onterecht is doorgevoerd.
Wat ik tevens niet snap is dat nadat u wéér gebeld hebt en Essent wel hard roept "dit kan niet..." de uithuizing met terugwerkende kracht dan niet alsnog doorvoert!
Geef Essent voor deze handeling (en directe heraansluiting op kosten van Essent en binnen 24 uur!) 3 weken de tijd. Dreig in uw woorden (al dan niet schriftelijk) ook met de geschillencommissie als ze dit zaakje niet binnen de gestelde termijn opgelost hebben.
Gooi nooit en te nimmer post inzake deze kwestie weg. Ook niet wanneer het post van de netbeheerder betreft. Dit zijn voor u bewijsstukken.
De nieuwe huurder is trouwens ook erg slordig en nalatig geweest. Hij/zij had zich bijtijds bij een leverancier moeten aanmelden miv 01-01-09 voor het betreffende adres voor zijn eigen leveringscontract. Nu krijgt hij namelijk geleverd op uw kosten. Want zoals al gezegd, leveringscotnracten zijn persoonsgebonden en nooit woninggebonden!!!
Had de nieuwe huurder zich aangemeld, dan zouden de leveringscontracten op uw naam voor het oude adres vanzelf stopgezet zijn. (u zou dan automatisch afgemeld gaan worden door zijn aanmelding -inhuizing-)
Kan Essent trouwens bevestigen dat ze uw stukken heeft ontvangen?
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
@ Ron
op zich snap ik je verhaal en in dat geval zou Essent inderdaad fout zitten.
Maar aangezien er nu 2 zijn die het één beweren en 3 zijn die het ander beweren denk ik dat hetzelfde bij Essent aan de hand is: spraakverwarring
.
Zoals Shine ook zei; neem contact op met Essent (ja, nog één keer
) en stel hun voor het contract op te zeggen danwel te verhuizen per 31 december. Een naamsverandering zal men nagenoeg nooit doen (misschien bij scheiding of overlijden), dus de nieuwe huurder zal zijn eigen zaakjes dan moeten regelen.
Aangezien de nieuwe bewoner niet is aangemeld en u, zoals Shine aangaf, ook niet automatisch ben afgemeld voor het oude adres denk ik nog steeds aan een gentlemensagreement (eer komt in dit geval UPC toe die dit woord gebruikte bij een soortgelijk probleem
).
Maar wellicht kunnen meneer en mevrouw Damen er meer duidelijkheid in geven?
op zich snap ik je verhaal en in dat geval zou Essent inderdaad fout zitten.
Maar aangezien er nu 2 zijn die het één beweren en 3 zijn die het ander beweren denk ik dat hetzelfde bij Essent aan de hand is: spraakverwarring
Zoals Shine ook zei; neem contact op met Essent (ja, nog één keer
Aangezien de nieuwe bewoner niet is aangemeld en u, zoals Shine aangaf, ook niet automatisch ben afgemeld voor het oude adres denk ik nog steeds aan een gentlemensagreement (eer komt in dit geval UPC toe die dit woord gebruikte bij een soortgelijk probleem
Maar wellicht kunnen meneer en mevrouw Damen er meer duidelijkheid in geven?
-
Janine en Ron Damen
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 mei 2009 14:50
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties. Vandaag zijn we na diverse pogingen bij de klantenbalie vakkundig geholpen! Essent herkent hun fout, alles wordt recht getrokken en hopelijk zijn wij van het probleem af. Helaas kan er een afsluiting niet worden voorkomen. Dus een nieuwe aansluiting wordt geregeld. Ik ga er zelf goed opletten dat wij dus niet voor die onkosten opdraaien.AANGEZIEN ESSENT FOUT IS!
De medewerker struinde zelf dik 8 keer ook voor hetzelfde verhaal aan de tel tot een niet goed medewerkende medewerker en goddank hadden zij hetzelfde probleem wat wij ook telkens meemaakten.Alsmaar je verhaal vertellen en dan tot een oplossing gaan zoeken maar uitkomend tot nul na diverse pogingen. Er moet heel wat verandert en gecorrigeert worden. Aangezien de nieuwe huurder geswitcht is bij de NEM en wij daar ook niet werden geholpen omdat wij geen klant waren struimde wij telkens op de muur. Gelukkig was het vandaag ook dit geval maar dan bij de Essentmedewerker. De nieuwe huurder had mijn contract overgenomen en die vervolgens geswitcht naar de NEM. EN IK KON NIET BEREIKEN ONDANKS DAT HET DUS EIGENLIJK MIJN CONTRACT WAS.
Ook worden onze klachten als goed is serieus afgehandeld en wordt er naar hun medewerkers gekeken om dit geheel te verbeteren.
NEM had moeten inhuizen ipv moeten switchen.
En wij moeten contact opnemen met de nieuwe huurder aangezien hun dat niet voor ons kunnen doen. Hij had zich moeten aanmelden per 1 jan en dit heeft hij niet gedaan, waarschijnlijk ( dit denken wij, onze mening) dat hij dacht zo heb ik lekker goedkoop stroom en gas en draait de oude huurder hier mooi voor op!
KAN JE WEL ADVISEREN ALS JE IN JE RECHT STAAT DIT OOK TE BLIJVEN DOEN AANGEZIEN DE AANHOUDER, in dit geval wij, WINT!
De medewerker struinde zelf dik 8 keer ook voor hetzelfde verhaal aan de tel tot een niet goed medewerkende medewerker en goddank hadden zij hetzelfde probleem wat wij ook telkens meemaakten.Alsmaar je verhaal vertellen en dan tot een oplossing gaan zoeken maar uitkomend tot nul na diverse pogingen. Er moet heel wat verandert en gecorrigeert worden. Aangezien de nieuwe huurder geswitcht is bij de NEM en wij daar ook niet werden geholpen omdat wij geen klant waren struimde wij telkens op de muur. Gelukkig was het vandaag ook dit geval maar dan bij de Essentmedewerker. De nieuwe huurder had mijn contract overgenomen en die vervolgens geswitcht naar de NEM. EN IK KON NIET BEREIKEN ONDANKS DAT HET DUS EIGENLIJK MIJN CONTRACT WAS.
Ook worden onze klachten als goed is serieus afgehandeld en wordt er naar hun medewerkers gekeken om dit geheel te verbeteren.
NEM had moeten inhuizen ipv moeten switchen.
En wij moeten contact opnemen met de nieuwe huurder aangezien hun dat niet voor ons kunnen doen. Hij had zich moeten aanmelden per 1 jan en dit heeft hij niet gedaan, waarschijnlijk ( dit denken wij, onze mening) dat hij dacht zo heb ik lekker goedkoop stroom en gas en draait de oude huurder hier mooi voor op!
KAN JE WEL ADVISEREN ALS JE IN JE RECHT STAAT DIT OOK TE BLIJVEN DOEN AANGEZIEN DE AANHOUDER, in dit geval wij, WINT!
-
VioletPrue
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Okee, nu snap ik het verhaal een stuk beter, bedankt voor de opheldering en heel veel succes!
Re: romantischere trouwdag met kaarslicht konden we niet bedenk
Nog steeds kan ik me voorstellen dat er ergens een spraakverwarring is ontstaan, maar mooi dat het nu is opgelost (even aangenomen dat die medewerker zijn/haar werk goed doet).
Dus geen noodgedwongen kaarslicht meer met de bruiloft
Alsnog een fijne bruiloft gewenst!
Dus geen noodgedwongen kaarslicht meer met de bruiloft
Alsnog een fijne bruiloft gewenst!
