LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Ben38
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2009 10:49

OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Ben38 »

Op 5 januarie 2009 kocht ik via wehkamp een Acer Aspire 6935G-844G32BN notebook + extra garantie.
De levering ging erg snel MAARRR vanaf dag 1 meteen problemen , en heb deze toen ook gemeld bij wehkamp maar ik werd doorverwezen naar Acer zelf.

Ik heb toen Acer gebeld en het probleem uitgelegd , de laptop werd de dag erna opgehaald door ups.
naar een week kreeg ik hem terug met een mooi raport erbij waarop stond dat de laptop gerepareerd en getest was en nu alles goed werkt.
Maar toen ik hem opstarte bleek al snel dat hij helemaal niet gerepareerd was , sterker nog er ontbraken zelfs onderdelen Bijvoorbeeld de ingebouwde netwerk adapter / bluetooth enz ...enz.. .

Ik heb meteen opnieuw met acer gebeld en moest hem weer opsturen ,
dus de dag erna werd hij weer opgehaald door ups .
Zelfs de chauffeur van ups zei toen al tegen me van wij doen niets anders dan computers heen en weer brengen .

de 2e reparatie duurde 3 weken en jullie raden het misschiens al , inderdaad hij was nog steeds niet gerepareerd .
Ik heb toen meteen met wehkamp gaan bellen en daar werd me wel excusses aangeboden maar werd weer naar acer doorverwezen .

dus ik belde weer naar acer en weer werd hij opgehaald.
deze keer werd hij wel met spoed gerepareerd , en ik moet zeggen het ging ook vlot binnen 5 dagen had ik hem terug maar ongerepareerd .

toen was voor mij de maat vol en heb toen een klacht via email aan wehkamp gestuurd met de vermelding dat ik een nieuwe laptop eis en als dit niet zou gebeuren ik er werk van ging maken via mijn advocaat.

ik kreeg als antwoord van wehkamp dat het normaal niet de gang van zaken is (acer bepaald namelijk of je een nieuwe mag krijgen) maar dat ze toch een oplossing voor me gingen zoeken .
Dit duurde een paar dagen waarop ze me belde met de melding dat ze zelf met acer contact gingen opnemen en dat ze me de volgende dag zouden terug bellen.
de dag erna belde ze me op met eindelijk goed nieuws , ik krijg een nieuwe laptop want de mijne had zware hardware problemen.
Aangezien Acer de laptop niet op voorraad had kon het wel nog 2 weken duren.

inmiddels zitten we al in de 3e week maar nog steeds geen laptop !!
ik heb deze morgen nog met acer gebeld , ze vonden het vreemd dat het zo lang duurde maar konden me helaas nog niets zeggen over hoelang het nog gaat duren.
ze hebben me beloofd dat ik uiterlijk aanstaande vrijdag een telefoontje krijg van acer .
Dit heb ik uiteraard ook weer bij wehkamp gemeld , Mijn huidige oude pc draaid nog maar op halve kracht en kan gewoon niet zonder computer.
ik ben erg nieuwschierig hoe wehkamp nu weer gaat reageren.

TIP AAN IEDEREEN DIE EEN NOTEBOOK/DESKTOP PC WIL AANSCHAFFEN :

KOOP ER NOOIT ÉÉN VAN ACER


dit is in iedergeval de laatste van acer die hier ooit in huis komt.

mvg ,
Ben
Laatst gewijzigd door Ben38 op 10 apr 2009 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Wehkamp.nl
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 08:19

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Wehkamp.nl »

Geachte Ben,

Graag bemiddel ik voor u in deze zaak. Indien u op dit aanbod wilt ingaan verzoek ik u vriendelijk om z.s.m. uw contactgegevens naar mij te mailen ([email protected]).

Met vriendelijke groet,

D.Hendriksen
wehkamp.nl

Toolboy

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Toolboy »

Arcer bepaald niets naar de klant van wehkamp toe .
Het is een probleem voor wehkamp.

Wel netjes dat ze via dit forum tot een oplossing willen komen.
Hou ons svp op de hoogte.

T

Ben38
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2009 10:49

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Ben38 »

Ik vind het ook netjes dat ze gereageerd hebben op het forum , en heb
zojuist de gevraagde gegevens doorgegeven.
Je hebt inderdaad gelijk wat je zegt , want ook in het wetboek staat dat in zo'n geval als bij mij ik totaal niets met de fabriek (acer) te maken heb maar alleen met de verkoper (wehkamp)


Maar zodra ik meer weet plaats ik een nieuw bericht hierover .

Groetjes Ben

Toolboy

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Toolboy »

Komt volgens mij vanavond een item over in Hallo Gelderland

T

Ben38
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2009 10:49

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Ben38 »

Ik heb even gekeken op de website en inderdaad er is een uitzending maar die gaat over de extra garantie van wehkamp zelf , ik heb de AcerAdvantage garantie voor 3 jaar bij gekocht via wehkamp en dat is van Acer zelf.

Ik ga zometeen zelf maar weer naar Acer bellen want zoals verwacht bellen ze toch niet terug zoals ze al vaker beloofd hadden.

ik laat wel weer weten welk antwoord ik kreeg.

mvg , Ben

Ben38
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2009 10:49

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Ben38 »

Ik heb zojuist gebeld met Acer en zoals ik vermoede konden ze weer niets zeggen.
die man van de helpdesk heeft toen de leidinggevende gebeld en kwam terug met het volgende antwoord :

'' er was 3 weken geleden opdracht gegeven om een nieuwe te bestellen voor u alleen is dit om nog onduidelijke reden niet gebeurt helaas.
de leidinggevende heeft nu persoonlijk een spoed opdracht gegeven om hem alsnog zo snel mogelijk te bestellen. ''

vandaag of anders volgende week gaan ze me (weer) terug bellen en dan krijg ik precies te horen waarom ze de laptop niet besteld hadden en hoelang ik nog moet wachten op de nieuwe. maar ik geloof het pas op het moment dat ze me volgende week terug bellen.

ik word er gewoon doodziek van mag je gerust weten , ik heb nu al zovaak met acer gebeld en pas vandaag komen ze er achter dat hij helemaal niet bestreld is , dat betekent gewoon dat ik al die tijd gewoon ben voorgelogen door Acer.
Het is maar goed dat ik zelf gebeld heb anders was er nu nog niets gedaan .


voor alle ellende die er is geweest hadden ze me ook wel de Aspire 6935G-944G32BN mogen leveren , dan hadden ze tenminste laten zien dat ze iets voor hun klanten over hebben.

Dit heb ik ook aan Dhr. D.Hendriksen van Wekamp door gegeven in de hoop dat hij het wel voor mekaar krijgt allemaal.

mvg,
Ben

Ben38
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2009 10:49

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Ben38 »

Ik heb zojuist met iemand van Wehkamp gesproken en omdat Acer het niet op korte termijn kon oplossen word me nu een andere laptob die ik zelf heb mogen uitzoeken toegestuurd , daarbij krijg het bedrag van het extra aangekocht garantie pakket terug.

ik heb nu voor de Acer Aspire 7730G-844G100BN laptop gekozen.

het heeft alles bij mekaar wel lang geduurd maar ben Dhr. D.Hendriksen
van Wehkamp toch dankbaar voor de snelle actie waaruit deze oplossing is gekomen.

Met vriendelijke groet ,
Ben

rdcmrt
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 mar 2009 11:20

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door rdcmrt »

Toch nog wel blij met je Acer laptopje dan ;)

Ben38
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2009 10:49

Re: OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST

Ongelezen bericht door Ben38 »

rdcmrt
Geplaatst op: 19 Mei 2009 15:11 Onderwerp:



Toch nog wel blij met je Acer laptopje dan
nee het is uiteindelijk een HP geworden en die doet het prima , had 3 acer laptops gehad die het niet deden dus had ik maar ook wehkamp genoeg ervan en mocht ik een ander merk kiezen en dat werd HP :D

groetjes

Gesloten