LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LBIO doet niks wil niks en kan niks

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
moeder 2

LBIO doet niks wil niks en kan niks

Ongelezen bericht door moeder 2 »

Mijn ex heeft een eigen bedrijf,
Het LBIO weet dat en weten ook de gegevens.
Maar Doet Niks Kan Niks En Wil Ook Niks lijkt het wel.

Ik hoor al maanden,,,we hebben de deurwaarder ingeschakeld
maar die doet volgens mij ook niet veel,,,als je dit al bijna een jaar hoort.[/b]

graces

Re: LBIO doet niks wil niks en kan niks

Ongelezen bericht door graces »

Blijkbaar ligt het probleem niet bij het LBIO, maar bij je ex.

moeder 2

Kan je me uitleggen waarom je dat vind.

want volgens mij zijn ze beiden het probleem!

graces

Ongelezen bericht door graces »

Als je denkt dat je ex wel kan betalen en het aan het LBIO ligt dat hij dit niet doet, dan kun je een klacht indienen bij het LBIO. Als je ex niet kan betalen, dan kan het LBIO daar ook niks aan doen, dat is pech helaas.

moeder 2

Hij kan wel betalen maar neemt zijn verantwoordelijkheid niet,en het lbio mmm nou daar ben ik al bijna 10 mee bezig die kunnen helemaal niks

Waterlelie

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Je zegt dat je ex een bedrijf heeft, maar staat deze ook op zijn naam??? Als het niet op zijn naam staat dan is hij wettelijk geen eigenaar, dus kan LBIO niks doen.

moeder 2

Alles staat op zijn naam,zelfs bij de kamer van koophandel
Maar iedere keer komt ie er weer onderuit op een of andere manier.
Hoe,,,,,ik heb werkelijk geen idee,krijg zelfs te horen dat ze bijv zijn auto niet in beslag kunnen nemen want dan kan hij zijn werk niet uitoefenen Duhhhh dus hij verdient geld maar hoeft niks te betalen.

Nou ik vind het maar een vaag iets

marpiet

Ongelezen bericht door marpiet »

Het verhaal komt mij bekend voor.....ook ik vind het LBIO een lakse, afwachtende, niet ondernemende instelling. Zelfs na het indienen van een klacht bij de Nationale Ombudsman, die vervolgens een onderzoek instelde en mij gelijk gaf, blijven ze a f w a c h t e n :twisted:

moeder 2

Marpiet,,,Ik heb ook al meerdere klachten ingediend bij de nationale ombudsman,en net als jij krijg ik precies het zelfde nul op rekest dus.

Maar ja als je een belangrijke naam heb gaat de directuer zelf voor je aan de slag,dus voor de gewone man(vrouw) moet je maar afwachten,ze geven je gelijk en vervolgens doet het lbio weer niks.

sjorskuhh21

Ongelezen bericht door sjorskuhh21 »

het LBIO is een logge onderneming waarbij alles erg traag gaat.
Mijn inziens nooit uit handen geven aan het LBIO..

Vraagje;
Is de alimentatie in de echtscheidingsbeschikking opgenomen?
Zo ja, neem eens contact op met een GERECHTSdeurwaarder (even googlen) bij jou in de buurt. Zij kunnen gewoon beslag leggen op zijn loon, of eventueel op de inboedel/auto/whatever..

succes!

moeder 2

Ja dat is inderdaad meegenomen in de echtscheiding,
ik heb een bedrag van jawel €275, ontvangen over 2 jaar tijd nou ik vind het knap van het wereld bedrijf LBIO,en als je ze belt of schrijft dan hebben ze nog het lef om te zeggen nou mevr u moet blij zijn dat we weten waar hij woont want als hij zich uitschrijft in de gemeente waar hij woont en hij schrijft zich nergens anders meer in dan kunt u helemaal fluiten naar uw geld,PARDON,ik vraag me wel eens af
voor wie is het lbio voor de ontvangst gerechtigde of voor de wanbetalers van exen.Wat ik wel weet is dat mijn zaak ongelofelijk STINKT

sjorskuhh21

Ongelezen bericht door sjorskuhh21 »

dan hebben ze nog het lef om te zeggen nou mevr u moet blij zijn dat we weten waar hij woont want als hij zich uitschrijft in de gemeente waar hij woont en hij schrijft zich nergens anders meer in dan kunt u helemaal fluiten naar uw geld
Nou, strikt genomen hebben ze daar nog gelijk in ook :?
Het is in Nederland slecht geregeld als het gaat om vaders die niet voor hun kinderen zorgen. Maar wel met een batman-pack op de martinitoren gaan staan als moeders dan zegt dat de kids niet komen dit weekend.

de enige tip die ik je kan geven is even bellen met een gerechtsdeurwaarder (geen gewone deurwaarder of incassobureau, die kunnen vaak ook niks). Het kost wat moeite, maar waarschijnlijk wel met resultaat.

laat je ons even weten hoe het verloopt?

Liefs,
Sjorskuhh21

Gesloten