LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Kris

Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ongelezen bericht door Kris »

Beste iedereen,

Ik gebruik nu ruim 50 dagen Herbalife en ik ben krap een kilo kwijt. Mensen in mijn omgeving staan daar helemaal paf van omdat 'iedereen' wel 'iemand' kent die daar onwijs mee afviel.
Ik doe alles volgens de regels en drink veel water.
Er gebeurt gewoon helemaal niets! Ja, wat centimeters maar er zijn mij KILO'S beloofd!

Wie heeft er nog meer -negatieve- ervaringen met Herbalife?

PS: Ik heb een overgewicht van 'maar' 6 kilo...maar toch moet het eraf....alleen gaat het met Herbalife niet lukken!!!

Gast

Re: Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij gaat er ook nog geen kilootje af. Rotzooi is het.

melody3

Ongelezen bericht door melody3 »

hoi allemaal,

Ik heb het een paar jaar geleden geprobeerd met herbalife en viel ook niets af en ben van dat produkt erg ziek geworden.
Doordat de produkten, die ook op basis van melk zijn, niet goed afgebroken werden door mijn lichaam verzuurden mijn spieren waardoor ik nog steeds las heb.
Als je lichaam niet tegen melk kan zou ik er zeker niet aan beginnen.
Ik heb het hun verschillende keren verteld maar ze doen er niets mee.
Ik zou uiteindelijk wel deze chronische ziekte hebben gekregen maar het is nu super versneld gegaan door dit produkt.

groetjes alida

bertus

Ongelezen bericht door bertus »

Beste Herbalife gebruikers.

Jullie moeten onderhand toch weten dat Herbalife gewoon een doodordinaire pyramide verkoop organisatie is. Wil je afvallen, eet dan minder en/of ga sporten in een goed fitness centrum. Maar, voor alles, ga eerst even met je huisarts overleggen.

Succes,

Bert

Gast

Beste Kris,

De enigste manier voor mij om af te vallen is door goed op te letten wat ik eet. Ik heb allerlei pillen en theetjes geprobeerd maar geen suc6. Ik ben gestopt met varkensvlees te eten en voor de rest zo min mogelijk suiker. Verder altijd verse groenten en geen blikvoer. Werkt goed ben al 5 kilo kwijt. :lol:

hellen

Ongelezen bericht door hellen »

beste mensen

Ook ik heb herbalife gebruikt en ja hoor niet één maand ...want ik dacht geef nou niet direct op dus ik heb het 3 maanden gebruikt en het heeft bij mij niets geholpen alleen een hele boel geld gekost.

l.schouten

Ongelezen bericht door l.schouten »

Ook ik heb Herballife geprobeert en het hielp wel,zo'n kilo of drie en dan stopt het.De ekllende is ook dat je de hele dag naar de W.C. moet door al dat water. 1 liter thee en dan nog eens drie liter water.In de zomer gaat dat nog wel maar nu zie ik me dat niet doen
Wat wel heel goed helpt is de weight watchers. Je hoeft niet naar die meetings.Nergens voor nodig. Je kan je zelf ook wel wegen. Vraag aan iemand die het gedaan heeft de basis eenheden en volg die goed op.Het is even wennen een paar dagen maar succes verzekerd.Eventueel heb ik nog wel voor een geinteresseerde een copie
voor de eerste weken.Dan weet je het wel zo'n beetje.Je mag ook steeds meer eten maar daar heb je op een gegeven ogenblik geen enkele behoefte meer aan.Taarten en lekkere hapjes laten je dan koud als je door de eerste fase heen bent

riet

Ongelezen bericht door riet »

Ik zou graag een kopie van de recepten van ww. willen hebben als dat mogelijk is. :lol:

ruth jk

Ongelezen bericht door ruth jk »

herbelife werkt niet, het is een kartelverkoop, dat veel geld opleverd.

bedenkt het is heel nuchter, als er b.v 10 euro aan een klant word verdiend, vermenigt dat eens met 1000 mensen, tel uit je winst. en ze beweren dat alles natuurlijk is, dan hebben ze wel een groot land nodig om dat alles te kweken!!!!!!!!! dus mensen denk na!!!!!!! eet gewoon,en dan mag je ook wel eens wat lekkers, zonder te groeien, en je zit lekker in je vel. :lol:

nelly

Ongelezen bericht door nelly »

Beste Kris,

Ik ging richting half november een aantal jaren geleden in op een advertentie van Herbalife in de krant.
Echt te dik was ik niet, maar mijn broeken gingen strak zitten en een 5 kilo mochten er wel af.
De demonstratrice zag dat die 5 kilo er makkelijk af te halen waren via Herbalife, ging ik overstag, ondanks de hoge kosten. 180 gulden aan spullen, ja dan moet het wel lukken.

De shakes kwamen na 2 dagen mijn neus al uit. Ik had konstant honger, ik had het koud, was rillerig en werd er zelfs duizelig van.
Omdat ik blijkbaar in de winter een soort "wintervet" nodig heb, om me zelf warm te houden, kon ik in gewicht niet dalen.

Na een maand van doorzetten en koukleumen moest ik constateren dat er in cm's wel wat afgegaan was maar in kilo's niets.
Gelukkig kreeg ik al mijn geld terug en was het een soort test. Een test om NOOIT meer te herhalen. Afvallen, dat werkt op die manier niet voor mij. Wel met het zog. 1200 calorieen per dag dieet. Dan hoef je nl. niet van die vieze shakes te drinken en rammel je niet van de honger.

Nelly

annemiek-rens

Ongelezen bericht door annemiek-rens »

Wat een negativiteit over herbalife..... .het is een top produkt :D ik ben er fantastisch mee afgevallen en heb me nog nooit zo fit gevoeld. En Herbalife is geen pyramide spel, dit is Veboden in Nederland.

turbie

Ongelezen bericht door turbie »

Beste Kris,

Ik zal je zeggen, ik viel er ook niet mee af 0,0 kilo, het enige wat bij deed was zeer veel maag en darm klachten bezorgen , het is zelfs nu zo dat ik op de dag van nu nog steeds aan de ranitidine zit en er niet meer van af kan komen, dank zij Herbalife tabletten. Mijn maag maakt o.a teveel maagzuur aan.

Bovendien zijn het mensen die heeeeeel snel rijk willen worden door die rommel te verkopen, op het prikbord van o.a zeelandnet maken ze veel reclame, zelfs om kinderen en net bevallen vrouwen laten af vellen.

:twisted: :idea:

JAMIE

Ongelezen bericht door JAMIE »

oOK IK HEB 2 X OVER IN DE LOOP DE JAREN hERBALIFE GEPROBEERD EN VEEL NIET AF. IK HEB INMIDDELS ALLE 2 DE SOORTEN LANGERE TIJDEN GEBRUIKT, PRAKTISCH GEEN RESULAAT, WEL VEEL GELD KWIJT.. :(

mon

Ongelezen bericht door mon »

ook ik heb het geprobeerd en viel er niets mee af
ja mijn potomonee wel

pike

Ongelezen bericht door pike »

Ook ik heb in het verleden Herbalife geprobeerd, echter zonder resultaat, ik ben nu onder begeleiding van een Internist sinds februari tot nu toe 50 kg afgevallen en wel met Modifast, ik voel me stukken beter en ben nu ook van mijn diabetes af, toen ik in het ziekenhuis vroeg waarom Modifast en niet wat anders kreeg ik te horen dat dit het enigste afslankproduct was dat alles bevatte wat een mens nodig heeft, voor mij is er niets beters op dit gebied en het is in de praktijk wel te doen

Slank en fit

Ongelezen bericht door Slank en fit »

Jammer van al die negatieve ervaringen, maar ik hoor alléén maar positieve verhalen van mensen die Herbalife gebruiken.

Collega's en vriendinnen vallen er door af, en zelf gebruik ik één shake per dag voor meer energie.

Het werkt écht! :D

Slank en fit

Ongelezen bericht door Slank en fit »

Jammer van al die negatieve ervaringen. Ik hoor alleen maar positieve verhalen in mijn omgeving van mensen die Herbalife gebruiken.

Collega's en vrienden vallen er door af en ik gebruik zelf 1 shake per dag om me fitter en energieker te voelen.

Succes!
:D

BounceMeister

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Een familielid van mij is er erg tevreden mee. Ik kan me wel voorstellen dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet.
Overigens zijn het juist de centimenters waar je op moet letten!!! Niet de kilo's! Als jij in vet afvalt maar een beetje traint en je spieren ontwikkelt, worden je cm's minder en je kilo's blijven misschien zelfs wel gelijk! Dat komt doordat spieren in verhouding veel zwaarder zijn. Het gaat toch om je figuur, niet om je gewicht?

Dat herbalife een piramidestructuur heeft is waar. En daarom zou ik er al nooit aan meedoen. Het moet gewoon in de winkel te koop zijn en aan alle regels voldoen. Wanneer het via dit soort kanalen verkocht wordt, zijn de regels voor de gebrukte stoffen anders geloof ik.

Gast

Multi Level Marketing noemen ze tegenwoordig dit soort piramide constructies.
Volledig legaal :?
Nadeel voor de klanten is dat deze constructie door iemand betaald moet worden ....de klant dus....
Zo ook FLP (Forever Living Products)
En ga zo maar door Doe maar eens een google op het gebied van MLM
Een product X kost 1 euro maar omdat er 100 mensen aan willen verdienen betaald de klant 100 euro
Nu kun je het goedkoper krijgen door....................jawel in te stappen en ook consulent te worden begrijp je de insteek?
:wink:

Gyzmo

Ongelezen bericht door Gyzmo »

Hoi Kris,

We willen je niet ontmoedigen maar om af te vallen kun je wel product als Herbalife gaan gebruiken maar ik denk dat je toch op een andere manier moet gaan afvallen!!
Je moet je leef en eetpatroon aanpassen en kom je er zelf niet uit ga dan na een dieetiste.

Uit eigen ervaring weten wij dat dat de beste manier is.
R heeft bijvoorbeeld 40 kg overgewicht. Door heel drastisch z'n leef en eetgewoontes aan te passen is hij nu na 7 weken 12.5 kg afgevallen!!
3 (verantwoorde) maaltijden op een dag en tussendoor een stuk fruit of eeen plak ontbijtkoek. HEt is behoorlijk afzien maar het is te doen en het resultat is erna.
Bij de dieetiste heeft hij een boekje gehad met de verantwoorde dingen die je kunt eten.

SUCCES
Groet R&A

Gesloten