Beste Positivo. Naar aanleiding van je reactie een aantal opmerkingen. Ten eerste is dit hotel ons aangeboden als een 3*+ hotel. In eerste instantie waren we van plan een ander 4* hotel te boeken, maar Travelking zei dat Kandelor veel beter was en eigenlijk een 4* hotel. Daarnaast is het niet zo dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, maar voor 700 euro per persoon mag je best wel wat verwachten. Trouwens als een reis goedkoop is mag je nog steeds verwachten dat het een bepaalde standaard heeft. En als ze nou de eerste dag duidelijk verteld hadden wat wel en wat niet, maar het heeft dus 4 dagen van verbazing en stress geduurt voordat we de limits van All-inclusive wisten. Daarnaast is het zo dat de informatie die gegeven werd niet compleet. Zo stond op de duitse uitleg wel dat de beachbar er niet bijhoort, maar op de aan ons uitgereikte engelse versie waren ze het vergeten, en wel omdat dit vroeger wel erbij hoorde en ze eerst de oude briefjes wilden opmaken. Ook verklaar je niet het feit dat er veel meer klachten waren en dat wij en andere all-inclusive gasten werden overgelagen bij de bediening. Het is zelfs gebeurt dat een duitser geen drankje voor zijn vrouw mocht bestellen omdat het glas naar de mening van de ober nog niet leeg genoeg was.
En jus d'orange is echt geen luxedrank. ik weet niet waar je vandaan komt maar............
Als je 3 x per jaar naar dit hotel gaat is het misschien een tip om eens een ander te proberen. Kan je misschien nog wat leren en geld besparen, aangezien het normaal bij all-inn zo is dat er de hele dag eten staat, je een polsbandje om krijgt en vrij kan drinken(de hele dag door) Niet zoals nu met opgave van kamernummer. Ik heb trouwens een gesprek gehad met de kleinzoon van de eigenaar en die vertelde dat dit in opdracht is van Travelking.
Ook verklaar je niet de beestjes die uit de douche kropen. Heb ik een mooie foto van, en van de zwarte schimmel in de douche ook.
Verder ben ik blij dat je zo bezorgd bent over mijn huwelijksnacht, maar die was prima.
Oh ja, en dan waren er natuurlijk de mensen (met 15 maanden oude baby) die om 23.35 vertrokken van schiphol (eerste dag 25 minuten, aankomst hotel om 6.45) en moesten vertrekken om 0.20 vanaf het hotel wat ze 's avonds na 21.00 uur te horen kregen(laatste dag). Ik weet dat het mag maar toch.
Ik verwijt het personeel niets, maar wel het management van kandelor en travelking. Dus als je erheen gaat doe ze maar de groeten van de dreadlock.