LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OAD de problemen nog voor vertrek.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

OAD de problemen nog voor vertrek.

Ongelezen bericht door joju »

Zie mijn opmerking beneden: Geweldig buro en goede oplossing aangeboden.



Wij vertrekken donderdag AS naar egypte, nu krijgen we 2 dagen van te voren te horen dat het zwembad gesloten is? Op de vraag hoe dat op te lossen, mag ik achteraf een klachten brief sturen. Want het strand en Sportzwembad zijn wel open. Ik koop een wagen met diesel moter, krijg er een met benzinemoter want die rijd tenslotte ook!! Zie onder de correspondentie met de Broker.
Wij ontvingen van OAD het volgende bericht:


Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u het niet eens bent met deze reisverloop. Echter hebben wij ons best gedaan bij Oad om dit te compenseren, maar helaas krijgt u geen vergoeding.
Wij u wel aan om alsnog een klachtenbrief naar Oad te schrijven en uw teleurstelling te beschrijven.

Het spijt ons u niet positiever te kunnen informeren.

Met vriendelijke groet,

Goedemorgen XXX

Wij hebben het nagevraagd maar klanten krijgen helaas geen vergoeding daar het sportzwembad en het strand wel geopend zijn.

Met vriendelijke groet,
XXX

Het spijt mij u niet positiever te kunnen berichten. Uiteraard kunt u na afloop van uw vakantie een klachtenbrief indienen.

Met vriendelijke groet,

Persoonsgegevens verwijderd door TROS Moderator

Goedemiddag,

we hebben bericht ontvangen van de agent dat het grote zwembad van Marriot Re
d Sea Resort wordt gerenoveerd en daarom voor 2 weken gesloten zal zijn. Dit
zal zijn t/m 27-05.

Het kinderzwembad, het sportzwembad en het strand zullen wel gewoon open
zijn. Willen jullie hier de klant van op de hoogte stellen?

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Persoonsgegevens verwijderd door TROS Moderator


Met vriendelijke groet,

Persoonsgegevens verwijderd door TROS Moderator
Laatst gewijzigd door joju op 22 mei 2009 10:54, 2 keer totaal gewijzigd.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: OAD de problemen nog voor vertrek.

Ongelezen bericht door sprookje »

Geen leuk bericht natuurlijk maar je ken nog altijd in het sportzwembad zwemmen en daarbij je gaat toch niet naar Egyote om heel dagen aan 't strand of zwembad te liggen want Egypte heeft nog veel meer te bieden dan dat.

Luxor met de koningenvallei het mooie cairo,abu simbel,aswan allemaal plaatsen die je moet gezien hebben in Egypte zo mooi en onbeschrijvelijk machtig.
In ieder geval veel reisplezier en geniet van je vakantie.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: OAD de problemen nog voor vertrek.

Ongelezen bericht door eeliane »

Dit hoef je niet te accepteren, ze zullen je een alternatief moeten geven dat net zo goed is als dat je al geboekt hebt, niemand die weet waarom jij dat hotel nou net hebt gekozen, je zou eens weten hoeveel mensen een accomodatie kiezen voor het zwembad!
Dus met oad in de clinch...
ohja ten tweede komen ze veel te laat met deze mededeling!
je mag redelijker wijs aannemen dat zwembaden open zijn in mei dus dit is geen argument van de oad, vervelend voor hun maar jij hoeft dtit niet te pikken.

Dirkie
Berichten: 2943
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: OAD de problemen nog voor vertrek.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Waarschijnlijk is de OAD ook voor het blok gezet door het hotel, maar dit even terzijde.

Gezien de korte tijd denk ik dat klagen en protesteren vooraf niet meer echt zal helpen. Het enige wat duidelijk moet zijn, is dat je onder protest ermee akkoord gaat. Je kan moeilijk anders, helaas. Ter plekke meteen een schriftelijk klacht indienen bij de reisleiding en er de rest van de vakantie het beste er van proberen te maken.

En bij terugkomst in Nederland een alsnog een klacht indienen en om compensatie vragen.

Toch een hele prettige vakantie gewenst.

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: OAD de problemen nog voor vertrek.

Ongelezen bericht door joju »

We zijn in Egypte, in een ander Hotel met ongeveer het grootste ZWEMBAD van de streek. Een kamer als een danspaleis. Ontbijt buffet om U tegen zeggen, en vooral een stralende zon. Kortom een geweldige ombieking gekregen dankzij het reisburo. En daarvoor onze oprechte complimenten!! Aan hun. Wat OAD betreft waarom neemt u niet direct actie en moet U eerst gasten frustreren om iets te regelen!

Persoonsgegevens verwijderd door TROS Moderator

Ballie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 sep 2005 16:40

Re: OAD de problemen nog voor vertrek.

Ongelezen bericht door Ballie »

Joju, kan je mij vertellen wat dit met OAD te maken heeft? Of doe je ff aan Vakantiekaart promotie?

insjallah

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: OAD de problemen nog voor vertrek.

Ongelezen bericht door joju »

Ik doen nergens aan. Als je leest is het duidelijk!! Oad wilde eesrt van geen actie weten echter na melding op dit forum en bemiddeling van het genoemde reisbureau is het toch goed gekomen. Ik ben nl zo als het niet goed is zeg ik dat als het wel goed is ook.!! In tegenstelling tot anderen.

Gesloten