LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
mamaforlife
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mei 2009 16:14

Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Ongelezen bericht door mamaforlife »

Ik heb helaas net een vervelende ervaring opgedaan.

Ik heb deze week een internetsite ontdekt waar ik dacht ik dus goed vlees voor een mooie prijs aan kon komen. Vers-vleesboerderij Polsdonk in Oirschot.
Ik heb een mail gestuurd naar de meneer en de bestelling werd telefonisch bevestigt. Ik heb in de mail duidelijk vermeld dat de bestelling een kleine 50 euro zou zijn.

Vandaag de bestelling wezen afhalen, en afgerekend. enig zins verbaast dat het een 62 euro was ipv de door mij berekende 48 euro. maar oke, ik dacht dat ik me wel misrekend zou hebben.

Thuis aangekomen kijk ik toch wel even op internet of de prijzen wel kloppen want ik vond het vlees toch niet zo een goede prijs hebben. wat bleek...

De gemarineerde speklappen zijn 2,5 euro de kg duurder, de spare ribs 2 euro de kg duurder, de halskarbonades 1 euro per kg en de verse worst is ook 50 cent per kg duurder geworden.

Ik bel meneer gelijk op als ik dat zie, en zeg tegen hem dat hij wel even had mogen vermelden dat de prijzen zo fors omhoog zijn gegaan. Meneer zei "er staat onder voorbehoud van prijswijzigen mevrouw" Waarop ik reageerde dat ik vind dat hij die op zijn minst had mogen vermelden aan mij als klant zijnde aangezien ik de mail de 19de verstuurd heb, en hij me telefonisch de 20ste heeft goedgekeurd dat het in orde was en er duidelijk in de mail stond dat het ongeveer 50 euro zou moeten zijn.
Hij zei, nee dat plicht heb ik niet, mijn prijzen zijn niet te duur, ergens vind u niet goedkoper. Keurslager is nog duurder.

Ik vind persoonlijk dat dat er niet toe doet. Hij heeft de bestelling bevestigt naar me met de bijbehorende prijs. Ik voel me echt bedonderd!

Ik was van zin om mijn bbq vlees ook bij deze meneer te bestellen voor mijn trouwfeest, maar daar zie ik na deze nare ervaring meteen bij af!!!

Heb ik gelijk had hij me moeten informeren over de prijswijziging of stel ik me aan????
groeten mamaforlife

stofzuigertje

Re: Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ze moeten de op bestel datum geplaatste prijzen hanteren, korting als later aanbieding komt mag, maar hoeft dus ook niet.
Als het duurder word moeten ze dat melden.

Als ze dit vooraf doen kunt U ontbinden en niet ophalen.
Alleen als er staat geldig tot en U komt later halen mag dit.

Dus alleen als er een datum geldig tot bij prijzen staat mag het als je het later afhaalde, dus wat staat er letterlijk op de site?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Een mooie prijs?? kan ik niet zeggen/ Ze zijn zelfs duur vergeleken bij mijn kiloknaller.

mamaforlife
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mei 2009 16:14

Re: Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Ongelezen bericht door mamaforlife »

Ga maar kijken. www.polsdonk.nl en dan onder prijzen kijken eh ;)

mamaforlife
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mei 2009 16:14

Re: Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Ongelezen bericht door mamaforlife »

Ja inderdaad, maar voor hormoon vrij en niet ingespoten vlees is het wel een mooie prijs. De meneer maakte mij voor achterlijk uit dat ik 7,49 voor een kg gemarineerde speklappen echt aan de prijs vond terwijl ik ze voor 4,99 de kg heb besteld.

Ik vind echt dat deze meneer mij gewoon opgelicht heeft.... Terug rijden heeft helaas niet veel zin, dan ben ik meer kwijt aan brandstof :(

franske01
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2009 22:34

Re: Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Ongelezen bericht door franske01 »

Om de kwaliteit rijd ik al jaren naar Oirschot om mijn bestelde vlees op te halen bij de fam. Vlemmix van hoeve Polsdonk. de ruim 60 kilometer die ik moet rijden heb ik er zeker voor over.
Ik kijk hoofdzakelijk naar de kwaliteit zoals gezegd ( als kok kan ik dit goed beoordelen) en kijk niet zozeer naar de prijs, het is trouwens een zeer goede kwaliteit vlees of het nu rund, varkensvlees of kip is tegen een zeer redelijke prijs!
Het dieren welzijn is bij Polsdonk belangrijk en uitstekend geregeld wat meegenomen moet worden in de prijs en is daarom ook niet te vergelijken met een kiloslagerij waar de prijs belangrijk is en de kwaliteit op de 2de plaats komt (kwaliteit hoeft natuurlijk niet altijd slecht te zijn overgens).
Verder moet meegenomen worden dat alles op wens verpakt wordt zoals de klant wilt met gewenste aantal stuks/gewicht en of geleverd wordt vers of via de snelvriezer diepgevroren, mijn wens gaat uit naar het laatste omdat ik thuis niet echt snel 40 á 50 kilo vlees ineens kan invriezen.

mvg, Frans

mamaforlife
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mei 2009 16:14

Re: Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Ongelezen bericht door mamaforlife »

dus eigenlijk zeg jij dat ik niet moet zeuren en het vlees maar 2 tot 2,5 euro/kg duurder moet kopen dan mij belooft is? beetje raar of niet?! Ik heb het bovendien gewoon per 2 kg laten verpakken, dus eigenlijk haalde hij zelfs voordeel er aan vergeleken met andere klanten. Als jij een tv koopt, en je zou bij de kassa 100 euro extra moeten betalen zonder dat je dat is verteld zou je hem toch ook niet kopen?!
Ik betwijfel de qualiteit van het vlees niet, dat heb ik de heer zelf ook gezegt, maar om zo lax met uw klanten om te gaan vind ik rond uit schandalig! Hij maakte me letterlijk voor achterlijk uit over te telefoon, zou niets van vlees afweten...

Awel, meneer kent mij blijkbaar duidelijk niet... anders had hij dat zeker niet geroepen. en mij al helemaal niet zo beledigt nadat ik hem enkel er op geattendeerd had dat hij me het vlees duurder verkocht had dan afgesproken per mail en telefoon doordat hij zou assiociaal tegen mij te keer ging, heb ik dat hier geplaatst. eerst veel duurder en daarna zo behandeld... net media markt.. "ben toch niet gek" :lol:

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Vers vlees boerderij Polsdonk in Oirschot.

Ongelezen bericht door rvkeuken »

wat begint als een klacht die ik me enigzins kan voorstellen eindigt in een bijna scheldpartij die meer op een wraakactie begint te lijken.

Het is vervelend dat de prijzen van dag 1 naar dag 2 omhoog zijn gegaan, met veel bestellingen zal dit er tussendoor zijn gegaan. Maar als u een zelfde houding naar die winkel heeft gehad snap ik goed dat men u zat is geworden.

Gesloten