LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet betalen!?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jack10
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 okt 2003 22:51

Niet betalen!?

Ongelezen bericht door Jack10 »

Hallo lezers,

Ik heb de keuzebrief ontvangen van Dexia en moet voor halverwege november reageren.
Ik ben lid van Leaseverlies en Eegalease. Mijn echtgenote heeft de "vernietigingsbrief" al een tijd geleden verstuurd. (Met de reactie van Dexia daaropvolgend)

Ik heb niet gereageerd op de voorstellen van Dexia!

Ik denk erover om niet te betalen en de zaak in handen te geven van mijn rechtsbijstandverzekering. (althans minimaal hen om advies te vragen) En aan de andere kant denk ik erover om helemaal nergens op te reageren.

Wie kan mij advies geven????


Jack10 :)

Gast

Re: Niet betalen!?

Ongelezen bericht door Gast »

Ga eens bij zoeken kijken en er gaat je heel wat duidelijk worden.

Suc6

Jack10
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 okt 2003 22:51

Re: Niet betalen!?

Ongelezen bericht door Jack10 »

Had eigenlijk gehoopt op een meer gefundeerde reactie!

Jack10 :(

wouter 52

Re: Niet betalen!?

Ongelezen bericht door wouter 52 »

Hallo Lezers,
Ik heb net als Jack10 het keuzeformulier van Dexia ontvangen en moet ook half november erop reageren.
A. Mijn vraag is eigenlijk of ik niet beter mijn aandelen pakket kan verkopen en de schuld aan Dexia betalen, maar natuurlijk wel onder PROTEST in afwchting van de definitieve uitspraak van de rechter inzake deze affaire.
B. Zou het verstandiger zijn een brief te sturen zoals Basje (concept brief van 16 oktober jl.) en de reactie van Dexia hierop af te wachten?
C. Of een advocaat inschakelen inzake het keuzeformulier van Dexia.
Wie kan me hierbij helpen. De tijd dringt!
Wouter 52 :cry: [/i]

Jody
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 okt 2003 18:36

Re: Niet betalen!?

Ongelezen bericht door Jody »

Woon in Almere en ben gedagvaard op 19e November.
Woon samen maar was verteld dat van wegens mijn salairs 1600.00Netto dat kans heb op rechtsbijstandhulp.

Heb ook gehoord dat de advocaaten die in Zwolle moet komen refereren de meeste zaken naar dat van Legio Lease.
De meesten zaken worden schrijftelijk gedaan.

Mijn advies was of ik kon 12.5+ betalen en ben ik vanaf, dus ik moet een lening aanvragen om dit lening af te lossen

Of ik kon de zaak zo laten lopen dan heb ik advocaaten kosten PLUS de 12.5+ erbij als ik verlies en alleen de advocaaten kosten als ik win. Als ik win kan de kosten oplopen tot boven 5 duizend Euro.

Ik zit effe met mijn handen in mijn haren want ik weet niet echt meer wat ik moet doen. Ik hoop jullie tenminste te hebben geholpen.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Niet betalen!?

Ongelezen bericht door JL »

Beste Jody ik begrijp helemaal niets van je verhaal 12+ waar heb je het over ?

JL

Jody
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 okt 2003 18:36

Re: Niet betalen!?

Ongelezen bericht door Jody »

Hallo iedereen,
ik had het over de bedrag die ik aan Dexia zouden betalen is
Euro 12.525,00.

Dit is de bedrag 12.5+ mijn excuus had ik het beter kunnen schrijven.
Groetjes Jody :oops:

Gesloten