ik heb een abonnement van hi.
bij het afsluiten heb ik ook een verzekering genomen voor diefstel en schade, ik zou hier bij geen eigen risico hebben volgens de medewerker in de winkel
nu is in januari mijn telefoon gestolen aangifte gedaan en na veel verkeerde verhalen van de klantenservice over hoe te handelen uiteindelijk toch een nieuwe telefoon gekregen, weer in de winkel werd mij verteld dat ik geen eigen risico had.
tot mijn verbazing de factuur van maart waar E90,- eigen risico in rekening werd gebracht. ik gebeld met klantenservice, ik moest deze nota maar betalen en werd die 90 euro volgende nota in mindering gebracht, ik ging hier niet mee akkoord en heb gezegd dat ze maar een nieuwe nota moesten sturen met juiste bedrag, dat kon volgens hun niet. ik heb in het verleden eerder een nota betaald waar administratiekosten van E17,- opstonden wat niet terecht was, ik heb maanden er achter aan moeten bellen om dat geld terug te krijgen. vandaar dat ik nu dus weiger om die 90euro eerst te betalen.
heb dus een klacht in gediend en ik denk wel 20x gebeld over hoe we dit gingen oplossen en dat dit hun fout is. tot dat ik wat van de klachtenafdeling zou horen zouden zij geen verdere stappen nemen zoals afsluiting en dergelijke. uiteindelijk kreeg ik 6 mei een mail van de klachten afdeling dat ik een nieuwe nota zou krijgen met het juiste bedrag. ik dacht nou eindelijk opgelost. tot mijn verbazing ontving ik afgelopen zaterdag een brief van hi met daarin het verhaal dat ik ben afgesloten omdat ik de nota niet betaald heb!!
ik erachter aan gebeld, nee hoor mevrouw u bent niet afgesloten en u krijgt uiterlijk dinsdag de juiste nota. sind dit probleem met hi gebruik ik de simkaart niet meer en ligt ie inde kast dus toen ik zaterdag belde had ik nog niet gekeken of ik was afgesloten. gisteravond dacht ik toch maar even kijken of ie het nog doet. nou niet dus! ik ben dus wel afgesloten. in de brief staat duidelijkdat ik binnen een paar dagen de nota + heraansluitkosten moet betalen en dat het anders aan een incasso bureau word gegeven. met als gevolg datik mijn abonnement moet afkopen en incassokosten moet betalen. ik heb zelf zoiets ik betaal die E90,- niet ook omdat ik die mail van hun heb waarin ik in mijn gelijk gesteld word, maar blijkbaar word het bij hun niet duidelijk als ik bel.
jullie enig hoe ik dit het beste kan aanpakken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hi factuur
-
Re: hi factuur
http://hi.custhelp.com/cgi-bin/hi.cfg/p ... bot_4013_1
volgens mij staat er duidelijk dat je een eigen bijdrage hebt, heb ik zelfs gewoon op de site van hi kunne terug vinden.
volgens mij staat er duidelijk dat je een eigen bijdrage hebt, heb ik zelfs gewoon op de site van hi kunne terug vinden.