LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kosten quooker reservoir..

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Kosten quooker reservoir..

Ongelezen bericht door Cleo81 »

Ik vroeg me af of iemand weet wat een quooker reservoir zo'n beetje kost...Ik kan nl. een quooker kraan krijgen, maar vroeg me af of je zo'n reservoir wel los kunt kopen en hoeveel dat ongeveer kost?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Kosten quooker reservoir..

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Vragen;......... www.quooker.nl !?

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: Kosten quooker reservoir..

Ongelezen bericht door Cleo81 »

hihihi.. :lol: ....daar heb ik uiteraard op gekeken en ook wel wat vraagprijzen gevonden, maar die stemmen niet overeen met de werkelijke verkoopprijzen bij bijvoorbeeld verschillende internetwinkels. Op internet heb ik al sets gevonden van rond de 800 euro. Maar dat is dan voor het reservoir en een kraan. Op de site van quooker komt enkel een reservoir al op zo'n 1000 euro uit excl. de kraan.
De prijs voor alleen een reservoir kan ik bij die shops nog niet vinden...vandaar! Ik had gehoopt dat iemand hier een idee had..

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Kosten quooker reservoir..

Ongelezen bericht door legoleek »

als je een quooker kraan kunt krijgen ? maar waar is zijn reservoir gebleven ?

je kunt natuurlijk ook gewoon een compleet nieuwe kopen en je verpatst die gekregen kraan op marktplaats.

wordt dezelfde vraag over een paar weken weer gesteld :lol:

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: Kosten quooker reservoir..

Ongelezen bericht door Cleo81 »

:lol: hahaha dat zou wel leuk zijn he?? Geen flauw idee waar het reservoir is gebleven, van de wagen gevallen misschien...Na ja, heb besloten om het genereuze aanbod maar af te slaan....het is idd teveel gedoe... :roll: Toch bedankt voor de reacties

Gesloten