LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bewaar je OUDE reis-annuleringsverzekerings polis!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Arie Kreukniet
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 mei 2009 21:03

Bewaar je OUDE reis-annuleringsverzekerings polis!

Ongelezen bericht door Arie Kreukniet »

Door een ernstig dispuut met DE bank, waar ik ook een doorlopende reis- en annulerings verzekering had, bracht ik mij tegoeden naar de Rabobank over. Zij wilden ook deze tot 26 oktober 2008 lopende verzekering per die datum overnemen en dan bij Interpolis onderbrengen.
In augustus boekte ik voor december een reis naar Fuertaventura, welke
ik na 1 week om gezondheidsredenen moest annuleren. Met een doktersverklaring, werd de terug reis op een voorbeeldige manier (Mag ook wel eens een keer worden gezegd) door ALLTOURS geregeld. Bij terugkomst mijn onderbreking bij Interpolis aangemeld, alle formulieren
ingevuld en had de verwachting dat er zonder problemen zou worden betaald. Wilden ze echter NIET betalen, omdat ik de reis had geboekt toen ik nog bij een ander was verzekerd! Bij het afsluiten van m'n verzekering bij Interpolis, werd me niet gevraagd of ik een vakantieboeking had lopen!?! Men wilde uiteindelijk toch betalen, als ik
kon bewijzen in augustus, dus bij boeking, elders verzekerd was. Nu wilde ik de naam van die bank niet meer zien of horen, dus had alles
weggesmeten. Bleek ik toch nog een soort factuur met premiebedrag 00
i.v.m. beëindiging per 26 oktober te bezitten! Na inzending werd er toen
alsnog betaald. Dus advies, bewaar uw oude polis, tot terugkomst van een eerder geboekte reis!!!

ikmirjam
Berichten: 182
Lid geworden op: 23 feb 2005 23:06

Re: Bewaar je OUDE reis-annuleringsverzekerings polis!

Ongelezen bericht door ikmirjam »

Logische reactie van Interpolis........Glashelder

Arie Kreukniet
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 mei 2009 21:03

Re: Bewaar je OUDE reis-annuleringsverzekerings polis!

Ongelezen bericht door Arie Kreukniet »

NIEMAND anders die slechte ervaringen met reisverzekeraars heeft gehad?? Dit zou mij echt verbazen. Ze zijn vaak in het nieuws over dat er zo vaak ten onrecht (oplichting) schades worden geclaimed, terwijl ze zelf beslist ook niet brandschoon zijn!

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Bewaar je OUDE reis-annuleringsverzekerings polis!

Ongelezen bericht door rene117 »

interpolis staat in het volste recht uw zeurt weer

Arie Kreukniet
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 mei 2009 21:03

Re: Bewaar je OUDE reis-annuleringsverzekerings polis!

Ongelezen bericht door Arie Kreukniet »

Een laatste reaktie voor die domme onbenul Rene 117. "Uw zeurt weer", prachtig Nederlands. Maar ja, hij zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad en niets anders omhanden hebben, behalve waarschijnlijk een uitkering "in" de hand!?!

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Bewaar je OUDE reis-annuleringsverzekerings polis!

Ongelezen bericht door rene117 »

heb je wel pech ik werk kan je van uw denk ik niet zeggen

Gesloten