wat een reacties zijn er hier over telfort zeg
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
ik ben helaas denk ik slachttoffer nummer .........
alleen mijn problemen doen zich nog niet zo lang voor,maar goed
ik zit in de sanering en die betalen mijn rekeningen als goed is!!!
helaas is dit echter niet gebeurd dus mijn mobiel werdt afgesloten bij telfort..
het bleek een achterstand van januarie tot maart.
ik heb de rekeningen betaald begin april...
alles afgerond dacht ik!!! eind april had ik eindelijk weer telefoon.
4 april betaald en rond 30 april aangesloten weer dus dat duurde al lang.
week erop ga ik naar mijntelfort site en zie tot mijn stomme verbazing dat alle rekeningen nog steeds open stonde ik bellen..ja mevr we gaan het dichtboeken sorry voor het ongemak u zult er echt geen last van hebben...oke denk je dan... maar 8 mei was er nog steeds niks dichtgeboekt..alle rekeningen stonden nog open..weer bellen..ja weet u zeker dat u betaald heb grrrrrrr mevr kijk even in u computer zeg ik..en lees even wat u collega''s hebben gezegd... ojaa inderdaad mevr...de rekeningen zijn betaald...jaaaa duuuuu
ik vraag nog krijg hier geen last mee he!!!! wandt aangezien op mijn site staat dat ik afgesloten wordt of mijn abonnement helemaal gestopt wordt...nee hoor mevr ik maak het gelijk in orde...
en JA HOOR VAN AF VANDAAG hebben ze mijn telefoon weer afgesloten
maar gaat nog verder ze hebben mijn abonnement stop gezet ik kan niet meer bellen en gebeld worden..
weer bellen met TELFORT
ja de rekeningen staan open mevr heeft u echt wel betaald
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
leees de mail eens terug mevr doe dat eerst maar even voor dat ik ontplof tegen u.....
o ja inderdaad,raar hoor u heeft inderdaad betaald snap niet wat er mis gaat steeds..maar inderdaad u bent afgesloten...
nee je meent het!!!!!
en wat nu!!!! ja sorry het is weekend en kunnen we niet veel doen voor u
ik zal er voor zorgen dat het dichtgeboekt wordt en dan bent u misschien woensdag weer aangesloten...maar doet deze sim het dan nog wel!!! ja denk ik van wel mevr...
ik bied ook u 10 euro aan voor het bellen steeds naar ons...
grrrrrr geloof er niks van... maar ik moet maar\ weer de langste adem hebben en heeeeeeeeeeel geduldig blijven bij telfort bel team...
en maar afwachten of mijn telefoon het weer gaat doen...
maar ondertussen voor de buitenwereld die mij niet kunnen bellen....
TELFORT wat een pieeeeeeeeep bedrijf
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)