| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kluisje Rabo
Kluisje Rabo
Mijn moeder kreeg een schrijven van de Rabobank dat haar kluisje per 1-9-2009 zou worden opgeheven toen heb ik ( zoon ) kontact opgenomen met de Rabobank en gevraagt wat daar de reden van was ,het antwoord was , ze heeft maar een rekening bij de rabobank ??? toen zei ik dat ze het kluisje dan maar op mijn naam moesten zetten want ik heb meerdere rekeningenen en verzekeringen bij de Rabobank lopen maar dat kon ook niet want ik had geen hypotheek bij de rabobank??? ik heb toen gezegd dat ik dit pure discriminatie vond en dat ik het er niet bij laat zitten heeft iemand ook deze ervaring met de Rabobank. R.Carly [/b]
-
xxxMaverick
Re: Kluisje Rabo
alle banken gaan langzaam aan de kluisjes diensten stoppen. Is ook niet meer helemaal van deze tijd natuurlijk.
Dus ja herkenbaar, bij alle banken
Dus ja herkenbaar, bij alle banken
Het gaat er niet om dat ze met de kluisjes gaan stoppen maar mijn moeders kluisje gaat naar een andere klant van de Rabobank met misschien meer geld op zijn rekening en dat is niet eerlijk zo ga je niet met je klanten om dat is discriminatie. R.Carly
R.carly,
De reden die je noemt, is dat een veronderstelling. Of heb je daar een schriftelijk bewijs van. Als je dat bewijs hebt, dan zou ik daar werk van maken. Bijv. bij de Geschillen commisie, Nationale ombudsman, Ned. Ver. Van Banken.
mvg
CB
De reden die je noemt, is dat een veronderstelling. Of heb je daar een schriftelijk bewijs van. Als je dat bewijs hebt, dan zou ik daar werk van maken. Bijv. bij de Geschillen commisie, Nationale ombudsman, Ned. Ver. Van Banken.
mvg
CB
CB
Het bewijs wat ik heb is de brief die mijn moeder heeft ontvangen van de Rabobank dat ze per 1/9/2009 geen gebruik meer kan maken van haar kluisje, en wat een dame van Robobank mij heeft verteld zij zei dat er een Rabobank ging sluiten bij ons in de Regio en dat er dan kluisje tekort kwamen en daar is mijn moeder nu de dupe van haar kluisje gaat naar iemand anders met iets meer centje op haar/zijn rekening zelf vond de dame het ook een beetje vreemd maar zij was maar de gene die dit besluit moest doorgeven van de groote jongens aan de top , ik vind het nog steeds pure dicriminatie en ik kom natuurlijk op voor mijn moeder van 82jaar.
Gr.R.Carly
Het bewijs wat ik heb is de brief die mijn moeder heeft ontvangen van de Rabobank dat ze per 1/9/2009 geen gebruik meer kan maken van haar kluisje, en wat een dame van Robobank mij heeft verteld zij zei dat er een Rabobank ging sluiten bij ons in de Regio en dat er dan kluisje tekort kwamen en daar is mijn moeder nu de dupe van haar kluisje gaat naar iemand anders met iets meer centje op haar/zijn rekening zelf vond de dame het ook een beetje vreemd maar zij was maar de gene die dit besluit moest doorgeven van de groote jongens aan de top , ik vind het nog steeds pure dicriminatie en ik kom natuurlijk op voor mijn moeder van 82jaar.
Gr.R.Carly
Dat begrijp ik en ik ben het met je eens. Je kunt je afvragen of het zin heeft en het zich de moeite loont om actie te ondernemen. Zelf denk ik van niet. Zoals ik het nu in schat sta je (met je moeder) er alleen voor. Daar wordt welke bank dan ook niet warm of koud van. Helaas hebben ze wat dat betreft een machtspositie.
-
xxxMaverick
Lijkt me dus een volstrekt logische beslissing. Er zijn te weinig kluisjes, dus gaan ze een selectie maken. En hoe doe je dat? simpel: beste klanten eerst.
Dat zou je zelf als ondernemer toch ook doen???
Dat zou je zelf als ondernemer toch ook doen???
De vraagsteller heeft het over de RABOBANK,maar behoort eigenlijk te stellen de RABOBANK in ( naam plaats) omdat iedere Lokale Rabobank zelfstandig is en zijn eigen beleid daarover heeft. Je kan lid worden van die Lokale Bank en mee beslissen over dit soort zaken op de Algemene Ledenvergadering, of dit tersprake brengen.
gr Henk
gr Henk