LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klanten"service" Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
chauna
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2008 15:58

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door chauna »

ik heb van 1 van de medewerkers gehoord dat er meer nederlanders die in buitenland zit via een buitenlandse rekening betaald vandaar dat ik zeg de een zegt dit en de ander dat ze moeten niet zoe moeilijk doen vind ik de mensen die in nederland woonde en CD al hadden moeten gewoon een ander adres op kunnen geven ze moeten soepeler zijn maar ja dat kennen ze niet net als hun onbeschoftheid kent ook geen grenzen helaas wel de leveringen :x

Cor802
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 feb 2008 20:52

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Cor802 »

ipv van gaan zitten miepen,regel je zaakjes vooraf goed. Tenslotte is het nog altijd bij (auteurs) wet verboden om in het buitenland naar nl zenders te kijken.
De reden is zowat overal op internet te vinden, ik ga me daar verder niet mee vermoeien.

dat de een dit en de ander dat zegt is idd niet goed. Maar doet verder niets af aan bovenstaande af.

een kleine tip, gebruik leestekens, spaties ect. Dan is het makkelijker te lezen.

chauna
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2008 15:58

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door chauna »

waar slaat dat nou op zaken waren goed geregeld dus als je niet weet waar je over praat hou je commentaar dan voor je
hebben we weining aan mensen die dit soort opmerkingen maakt dit is het laatste wat ik hierover zeg

Cor802
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 feb 2008 20:52

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Cor802 »

mooi, lekker rustig.

sassel3
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2008 19:31

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door sassel3 »

18 december op hun kantoor geweest, gedreven door wanhoop. Al mijn bankafschriften overhandigd aan medewerker "H". Hij heeft mij zelfs opzegformulieren gegeven om 4 abonementen op te zeggen . Tot op heden hiervan nog geen bevestigig gekregen. (zaten 2 antwoordenveloppen bij naar het antwoordnummer) Had goed vertrouwen dat het goed zou komen...... NIET dus. 12 januari 2009 opnieuw gebeld of ze al wisten hoe het zat met de "spookafschrijvingen". "h" was ziek geweest en hij zou het doorsturen naar de afdeling....... ondertussen zou er niks naar incassobureau gaan ...... 19 januari..... nieuwe brief incassobureau...... brief aan incasso geschreven en ten einderaad een afspraak gemaakt te betalen die mij zowat aan de hoogste boom hangt. (terwijl ik ook moet zorgen dat mijn kind van 5 nog te eten krijgt) Ik wilde weten welke termijnen en bedragen er waren doorgestuurd naar de incasso. Ik neem aan dat je als klant toch mag weten waarvoor je moet betalen. Al op 18 december 2008 is mij beloofd dat dit uitgezocht zou worden maar schijnbaar is dit zo moeilijk, dat ik tot op heden nog geen antwoord heb......... ik heb het idee dat er van de administratie bij cd niks klopt. Al meerdere malen is mij beloofd door medewerker "H" dat ik volledig uitsluitsel zou krijgen en dat alles goed zou komen... Dit is echt te zot voor woorden dat dit zomaar mag in Nederland...... Nu maar een kopie van de per email verzonden brief aan incasso en een brief aangetekend richting cd.....Ik weiger mij hierbij neer te leggen en voel mij zeer schofterig behandeld. Tevens zal ik alle correpondentie die ik heb gevoerd en ga voeren met cd, toesturen aan de opta en een klacht indienen. Ik weiger nog meer te betalen dan hetgeen ik daadwerkelijk "schuldig" ben.

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door piet44m »

als je de opzegtermijn in acht genomen hebt, en per aangetekende brief de opzegging hebt gestuurd.En dan nog niet er af kan komen. Dan zitten zij dus fout.Ook een geldige opzegreden is bij een prijverhoging ,dan kan direct opgezegd worden.

Pieter Puk
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2009 19:56

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Pieter Puk »

Volgens de brief die bij mijn smartcard zat (degene waarin je "gematst" wordt dat je maar een tientje hoeft te betalen). Zou mijn oude smartcard werkzaam zijn tot begin Juni. Gisteravond echter (26Mei), stopte de smartcard er echter mee. Geen probleem, ik heb toch een gecertificeerd apparaat dacht ik (Philips). Nieuwe SC erin, niets natuurlijk. Geen beeld, alleen een paar Duitse zenders. Nieuwe kanalen gezocht, niets hielp. Vandaag de "service"desk maar gebeld dus.. Na 20minuten tegen 15ct/pm in de wacht gestaan te hebben (uitermate irritant menutje ook) kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. Moest met menutjes klooien, nummers opnoemen, wachten, wachten, apparaat omdraaien (typenr..), weer menutje klooien etc. Resultaat: Gecertificeerde ontvanger, echter kreeg ik naar mijn kop gegooid dat ondertekende stiekem met de software had liggen kloten.?! Ik was allang blij dat ik beeld had, zou zelfs niet eens weten hoe ik andere software op dat apparaat zou moeten krijg. Maargoed; ik moet mijn apparaat dus ook nog laten updaten en tot die tijd geen beeld.

Mij in de **** trekken, vervolgens geld aan telefoonkosten en overig abonnement vangen en me dan ook nog met een kluitje het riet in sturen. Voel me behoorlijk genaaid..

Heb echt geen zin in deze onzin. Ben hard zoekende naar een vervanger. Heb alleen geen kabel en zit helaas ook niet in digitenne gebied :(

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door snepke »

Lees het forum incasso(Lindorff en Transfair) en abonnement canaal digitaal beeindigen onmogelijk maar eens

pekern
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 nov 2006 09:47

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door pekern »

Ondergetekend heeft in april een recreatiepakket afgesloten bij een gecertificeerde dealer. Tot mijn niet geringe verbazing kostte mij dat
€ 65,00. Deze info vind je nergens op de site van CD. Daarnaast betaal ik € 9,99 per maand aan CD.

Wie schetst mijn verbazing dat ik op mijn bankafschriften zag dat er ook nog eens € 43,93 door CD is afgeschreven (ik zou niet weten waarvoor want je krijgt geen specificatie) hetgeen er op neer komt dat je om de zenders uit het recreatiepakket te kunnen ontvangen je bijna € 100 kwijt bent naast de € 9,99 per maand.

Het oneerlijke in hun marketing is dat je weinig of geen info hierover krijgt of kunt vinden en als je vragen hebt dan moet je via een dure betaallijn, waar je zo 25 minuten aanhangt bellen en dan nog niet geholpen bent,

CD is goed in zijn marketing en presentatie maar eenmaal klant en je wilt wat weten of je wilt opzeggen dan zijn alle communicatie mogelijkheden zeer moeizaam en voor de klant duur.

Je zal er maar werken dan schaam je je toch rot.

Overigens ben ik ook van mening dat RADAR hier best eens een item van mag maken.

nathalie11
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2009 16:51

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door nathalie11 »

Wie kan mij helpen?
Ik heb vorig jaar mijn contract opgezegd omdat we gingen verhuizen, hier heb ik ook een bevestigingsbrief van CD van gehad.
In maart 2009 heeft mijn schoonmoeder een nieuw abonnement (basispakket) aangevraagd voor haar en voor ons. Maar wat schetst mijn grote verbazing ik betaal vanaf januari 2009 elke maand 32,50 euro in plaats van de 9,50, en mijn schoonmoeder betaalt helemaal niets. We hebben hun verschillende keren gebeld, wat ons flink wat geld heeft gekost (kies 1, muziekje enz...) maar ik moest maar een bezwaarschrift sturen want ze hadden mijn opzegbrief nooit gekregen (hoe dom ben je als ik thuis de bevestiging heb liggen).
Ik kan me hier echt heel kwaad om maken.

Kortom hoe krijg ik mijn geld terug???

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door snepke »

Lees LIndorff en transfair eens(incasso) ik ben van plan om hun en cd aanteklagen

nathalie11
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2009 16:51

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door nathalie11 »

Om nog even op mijn vorige bericht terug te komen:
Ik heb het er nog even met mijn schoonmoeder over gehad, maar ikzelf heb helemaal geen abonnement mijn schoonmoeder heeft 2 basis-pakketten op haar naam staan maar betaald hier niets voor. En ik betaal voor iets wat ik helemaal niet heb.
Ik heb CD net proberen te bellen voor de 100e keer, maar krijg geen gehoor!

Zijn dat site's onderstaande?

Ps: Ik zit er ook over te denken om een rechtzaak tegen ze te beginnen.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door snepke »

Het forum incasso(tros radar) in totaal zijn er 4 topic's je ziet het vanzelf

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door agro »

Wie schetst mijn verbazing dat ik op mijn bankafschriften zag dat er ook nog eens € 43,93 door CD is afgeschreven (ik zou niet weten waarvoor want je krijgt geen specificatie)
Als je inlogt kan je bij mijn canaldigitaal kan je toch de facturen in pdf formaat downloaden en of printen, dan heb je toch een specificatie.

raiser
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2009 12:05

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door raiser »

hee zeg.

kreeg een paar maanden terug een brief met nieuwe smartcard. met een strook voor een machtiging van 9,95 als ik gebruik wilde maken van een aanbieding van 3 maanden entertaimentpakket. Ik had basis maar als ik de nieuwe card activeerde kreeg ik zowiezo gratis 3 weken extra zenders. dat heb ik gedaan en de 3 maanden aanbieding deed ik niet.

in de brief stond dat ik kostenloos de nieuwe card kon gebruiken. Was beter voor de beveiliging schreven ze.

Maar na 2 maanden kreeg ik een "herinnering" of ik nog even 9,95 wilde betalen vanwege de kosten van de nieuwe card. IK HAD DAAR GVD NIET EEENS OM GEVRAAGT!!!! De oude die deed het prima. Beveiliging is niet mijn probleem. Dus werd ik heel boos.

klantenservice nummer krijg je een emotieloze vrouwelijke robot aan de lijn....geen gehoor heb daar ervaring mee via Ziggo genoeg ellende mee gehad dus snel opgehangen. Email gestuurd en met felle bewoordingen opheldering geeist van CD over die factuur. Het is maar 9,95 maar het gaat om het principe.

Vanmorgen eracter gekomen dat ze mijn betaalde zenders eraf gehaald hebben. terwijl ik maandelijks betaal voor basispakket. Heb nu alleen nog de vrije kanalen. Is dit toeval of opzet. Ik heb contract tot 2010 dit is contractbreuk. heractivering van het signaal helpt niet.

Ik heb gekeken naar een bezoekadres van CD; na enig googelen kom ik erachter dat het hier ergens moet zijn;

Plaats: voormalig Lucentgebouw (ingang Canal Digitaal), Jan van der Heijdenstraat 38 (tegenover winkelcentrum Seinhorst) in Hilversum.

Ik heb ervaring dat als je met een kwaaie kop zo'n met servicenummers afgesloten tent binnenstormt :evil: heeeeel wat meer bereikt dan al dat passieve oeverloze gezwam per telefoon en brieven want ze zitten toch lekker ver weg van je op hun pluche je telefoontje weg te drukken of je signaal.

nederland is een klein land en hilversum is niet ver. Stap in je auto en Ga ER GEWOON HEEN. ik zal ze even een bezoekje brengen zodra ik in de buurt ben!!!!!
Vreemd dat ze trouwens geen concurrent hebben. kunnen we niet lid worden van een duitse provider

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door piet44m »

@raiser ik ben bang dat UW ontvanger niet met de mediaguard 3 overweg kan of de module indien aanwezig , Want het is niet alleen een nieuwe kaart maar ook een nieuwe zwaardere codering, en de update zal wel niet doorkomen. bij mij staat de datum op 03-09, kan in het menu gevonden worden

raiser
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2009 12:05

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door raiser »

Piet 44

nee hoor daar geloof ik niks van. Ik heb al nu meer dan 2 maanden de nieuwe card in gebruik. Alleen heb ik een zeer boze email gestuurd naar de k-service nadat ik een zogenaamde herinnering kreeg. Ik heb daarin in niet mis te verstane bewoordingen geschreven; dat ik dat bedrag niet ga betalen en dat ik de brief misleidend vond.

Prompt daarop werd mijn verbinding van mijn basispakket verbroken (toevallig he?) En kan ik nu nog alleen naar de gratis zenders kijken. Heb nog email verstuurt; Geen enkele reactie van de "k-service".

het enige wat mij te doen staat is nu gebruik maken van de opzegclausule wegens de verhoging en CD vaarwel te zeggen. Ik heb een tyfushekel aan dit soort praktijken.

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door piet44m »

@raiser dat had ik niet begrepen uit je post

Canarias
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2009 09:48

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Canarias »

Ook ik kreeg de brief met de nieuwe smartkaart. Vond het wel leuk om 3 maanden gratis het entertainment pakket te krijgen, dus reageer meteen!
Helaas nu verwerken ze de gegeven machtiging niet, ze boeken niets meer af, niet de maandelijke bijdrage en ook niet die 9,95 voor de nieuwe kaart!
Gevolg: ik hab geen televisie meer, behalve ned 1,2 en 3 en de vrije zenders.
als je belt kun je 3 kwartier wachten à 0,15 per minuut! Als antwoordt krijg je dan dat ze achterstand hebben op de administratie!
Nou dat is mooi voor ze, dat is mijn probleem niet, zij zijn gewoon een klant kwijt!
Ik woon in het buitenland, er zijn geen andere aanbieders, dus ik kijk dan maar geen televisie!
Sorry CD, maar als ik iets wil zijn kijk ik vanaf nu gewoon naar de lokale en naar de duitse zenders! Dit zijn tijden van crisis, dat moet je beter met je klanten omgaan!

hummer01
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2009 10:10

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door hummer01 »

Ik maak gebruik van 2 kaarten en 1 daarvan is laatst vervangen door een nieuwe mediakaart....geen problemen met de werking.

Maar over die 2e kaart: ik had op een gegeven moment geen beeld meer en heb gebeld(toen kwam je er nog door)
Mijn oude kaart is geheractiveerd en ik zou een nieuwe kaart opgestuurd krijgen, en deze is er nooit gekomen.
Nu zit ik al 1 week zonder beeld en ik kan er maar niet door komen.....heb vanmorgen gelijk om 8 uur gebeld en ja hoor het hele bandje en menu afgeluisterd en een keuze gemaakt: krijg ik te horen dat ze pas om 9 uur beschikbaar zijn....( speel dan het menu niet eerst af)
om 9 uur stipt aan de telefoon gehangen en tuut tuut tuut...weer geen contact....DIT IS TOCH ECHT SCHANDALIG..

p.s. en op de mail reageren ze binnen 15 werkdagen....JEMIG wat is dit voor bedrijf???? :twisted:

Gesloten