LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 uitzending gemist

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
im

Tele2 uitzending gemist

Ongelezen bericht door im »

Hallo,

Al ruim een jaar heb ik tele2 alles in 1. Ten tijde van het afsluiten van het abonnement was uitzending gemist gewoon gratis. Een paar dagen terug zag ik ineens dat er nu ook uitzendingen van sbs 6 en net 5 aangeboden worden en alles nu 'tijdelijk'gratis is. Dus ook de oorspronkelijke uitzending gemist van Ned. 1, 2, en 3.
Mogen ze je zomaar ineens laten betalen voor een dienst die eerst standaard en gratis in het abonnement zat??? Rare zaak lijkt mij. Of zijn er hier mensen die hier wel persoonlijk bericht van gekregen hebben?

Mvg.

I. M.

elmerk

Re: Tele2 uitzending gemist

Ongelezen bericht door elmerk »

Ik heb nu een half jaar Tele2 alles in 1. Bij het afsluiten van het abonnement adverteerde ze zelfs met uitzending gemist dat dit in het pakket zat.
Ik kreeg toen zelf een laptop kado bij een 2 jarig abonnement maar de hoofdrede om naar tele2 te gaan was daadwerkelijk uitzendinggemist, aangezien ik bijna uitsluitend naar de publieke omroep kijk.

Ik heb contact opgenomen met tele2 en de telefoniste zei als er staat dat het nu gratis is dan is dat het, maar hoe het straks zit weet ik niet..

Mocht ik straks moeten betalen laat ik het er niet bij zitten.

elmerk

Overige informatie
Tele2 Internet + Bellen & TV

telefonische helpdesk lokaal tarief
openingstijden helpdesk 7 dagen per week van 09:00 tot 22:00 uur
opties
extra diensten Tele2 Videotheek: met Tele2 bepaalt u nú zelf wat er op tv is! Voor het huren van een film hoeft u de deur dus niet meer uit. U heeft de keuze uit honderden films, tv-series, documentaires, kinderprogramma's en voetbalwedstrijden. Het aanbod wordt iedere week vernieuwd met nieuwe films en series. Dus vanaf nú is er altijd iets leuks te zien op tv!

Uitzending gemist: u maakt gratis gebruik van de dienst uitzending gemist (alle programma's van de publieke omroepen gratis op uw TV terugkijken.
overige informatie Met Tele2 Internet + Bellen & TV kunt u gebruik maken van Tele2 videotheek (kosten per film van € 0,99 tot € 6,99

http://www.digitaaltvkijken.nl/template ... sp?id=2110

''Kijk tot 10 dagen Ned 1, 2 en 3 terug met de GRATIS dienst Uitzending gemist ''
http://www.regeltv.nl/index.php/Actiepa ... ision.html

klacht tv tele2
Meer Klachten over Tele2

sinds 2 jaar contract tv internet plus telefoon heb al sinds het begin slechte ervaring met tele 2 slechte service trage verbinding oude modem niet geschikt voor hd tv terwijl ze zenders leveren zoals sport 1 in hd kwaliteit uitzending gemist altijd gratis nu willen ze geld gaan vragen kinderfilms die ook gratis zijn werden in rekening gebracht moest je weer bellen ook dat zijn kosten er werd dan gezegd sorry de volgende maand word het verekend het niet kunnen opzeggen van het contact op basis van slechte service het ligt altijd aan de klant niet aan tele 2. nog maar maar 7 maanden te gaan dan eindelijk een einde aan dit contract
http://www.klachtenradar.nl/klacht/inte ... ers/tele2/

Gratis Uitzending gemist
Met Tele2 TV kunt u de belangrijkste televisieprogramma's van Nederland 1, 2 en 3 op een later moment bekijken. Tot tien dagen na uitzending kunt u het programma direct via uw televisie bekijken. Terugspoelen, vooruitspoelen, pauzeren: het kan allemaal. Zo hoeft u dus niets te missen.
http://www.adslwinkel.nl/popups/tele2-gold-overlay.asp

Reclame afbeelding van Tele2 waar staat dat uitzendinggemist gratis is:
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2174

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  IM en Elmerk

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

elmerk

Zojuist een mail verzonden.
Ik hoop dat jullie de boel goed oplossen aangezien ik al zeer veel problemen heb gehad, bij het volgende probleem zal mijn advocaat een brief sturen waarbij we het contract laten ontbinden.
Desnoods via de bekende weg.

im

Ongelezen bericht door im »

Helaas wil de webservice van tele2 niks oplossen. Het enige wat mij werd meegedeeld: We hebben een nieuwe service van net 5, sbs en veronica, dit kost geld en op termijn moeten wij ook gaan betalen voor uitzending gemist ned 1, 2, 3.
Het feit dat het alleen in het menu terug is te vinden dat het tijdelijk gratis is, vindt Tele 2 een actieve informering van de klanten. Dat het zonder voorwaarden gratis was toen ik mijn abonnement 1,5 jaar geleden afsloot, maakt voor deze man niet uit. Dat het nog steeds op de website vermeld wordt dat het gratis is (niks tijdelijk), vindt men bij Tele 2 ook normaal.
Dit wordt ter zijner tijd aangepast. Mensen sluiten nu dus een contract af voor een pakket waarvan ze al weten dat ze het niet gratis aan gaan bieden.
Tele 2 zwaait met de voorwaarden dat zij gerechtigd zijn om kosten hiervoor in rekening te brengen als voor hun de kosten ook stijgen.
Mooi contract is dit, straks mag ik ook per minuut voor internet gaan betalen, als de kosten voor hen stijgen. Of bel ik ineens niet meer gratis. Maar wel hetzelfde maandbedrag in rekening brengen.

Echt van de zotte. Ben benieud naar de situatie van elmerk.

Gesloten