LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
aniahita
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2009 12:25

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door aniahita »

Dat zoiets mogelijk is ik heb een Processor besteld kon ik nergens anders krijgen en tot op heden heb ik niets ontvangen...ik wil er wel werk van maken...vind dat namelijk geen stijl...ontvang ook graag tips van anderen bedankt aniahita :idea:

jodevril
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2007 21:26

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jodevril »

Ik doe vandaag aangifte van oplichting. Mijn zaak startte op 17 februari. Annulering van mijn bestelling. Advies blijf weg bij 4allclients.

mellene
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 22:45

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door mellene »

On 25th of May 2009, and still no money back

I send some e-mails to 4allclients, but I got no response.

Still waiting.....

jodevril
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2007 21:26

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jodevril »

Inmiddels, op 25 mei op de valreep, ontving ik mijn geld retour. Mijn advies in deze is om direct na de dertig dagen termijn hun een ultimatum te stellen. Indien ze daar evt geen gehoor aan geven doe je aangifte van oplichting. Zover, mijn ervaring, laten ze het niet komen, want ze willen geen problemen met justitie. Waar 4allclients volgens mij op uit is om de rente van gelden te innen en de gelden dan zo lang mogelijk vast te houden. Keep stalking is de manier

Ik denk dat 4allclients op korte termijn haar biezen kan pakken. Waarschijnlijk gaan ze dan onder een andere naam verder, dus opletten geblazen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jor »

Het bedrijf is een totale ramp.

http://tweakers.net/shopreview/7547/4al ... om-bv.html


Lees en huiver.

mauriceg
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2009 17:00

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door mauriceg »

U raadt het al.
Ik kreeg dezelfde dag een ontvangstbevestiging van mijn aangetekende mail, alsmede een leesbevestiging. Een reactie bleef uiteraard uit. De leverdatum van mijn order is alweer (zonder bericht overigens) verschoven.

Ik ga vandaag aangifte van oplichting doen, mijn order annuleren en mijn geld binnen 10 dagen (30 dagen is veel te lang voor dit soort oplichters) terugeisen.

Ik kan niet anders dan mijn voorgangers volgen en iedereen waarschuwen vooral weg te blijven bij dit louche bedrijf.

kike
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:34

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kike »

Ik kreeg wel een berichtje terug van de klantenservice (zie hieronder), maar tot op heden nog geen geld teruggestort gekregen........
en ach ja.......het blijkt dus 'goedheid' van de afdeling financiën wanneer ze het willen terugstorten.....pfffffffff

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw e-mail,
kunnen wij u het volgende mededelen.


Helaas is het product niet meer leverbaar,
Er geldt een wettelijke termijn van 30 dagen,
vanaf het moment van de annulering.
Het bedrag zal dan ook binnen de 30 dagen zichtbaar zijn op uw rekening.

Wij zullen een verzoek indienen bij de afdeling Financien.
Echter kunnen wij u niet beloven of zij hier gehoor aan zullen geven.

Op het moment dat het bedrag wordt teruggeboekt,
ontvangt u automatisch een e-mailbericht van de afdeling Financien ter bevestiging.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Sonja
Klachtenafdeling 4AllClients

misjavandervelden
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 15:40

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door misjavandervelden »

Gisteren, 27 mei, wederom via het contactformulier op de site van 4allcients.nl hun verzocht om mijn geld terug te storten.

Zoals gewoonlijk kreeg ik een standaard e-mail terug die ik al 10x ontvangen heb, op inhoudelijke vragen gaan ze gewoon niet in.

Mijn zelfde e-mail verzoek ook verstuurd naar [email protected] en naar [email protected]

Van de klachten afdeling, kreeg ik gelijk een e-mail terug waarin zij aangeeft het terugbetaalproces te versnellen bij de administratie.

Gisterenavond heb ik nogmaals een e-mail gekregen dat mijn retour bedrag in de betalingsrun is opgenomen.

Op dit moment heb ik nog niet mijn eigen bank ingelezen. Maar het zal mij niets verbazen dat het bedrag is teruggestort.

Wimve
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mei 2009 19:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Wimve »

Geduld is eindig maar dat hebben onze hardleerse vrienden niet begrepen. Deze mail is daarnet verstuurd in hun richting en ze mogen er van op aan dat dit vanaf nu met argusogen zal opgevolgd worden.

---------------------------------------

Aan: [email protected]
Betreft: laatste sommatie
Bericht:

Geachte,

Betreft bestelling xxxxxxxxxxx

Wegens niet nakomen van de beloofde leveringstermijn, heb ik op 06.02.2009 deze bestelling geannuleerd. De voornaamste reden waarom ik destijds bij u besteld heb, was trouwens omwille van het feit dat uw website aangaf dat het product voorradig was.

In uw mail van 06.02.2009 bevestigt u mij dat de terugbetaling van het bedrag ad EUR 414,70 binnen de 4 weken ofte wat u de wettelijke termijn van 30 dagen noemt, zou terugbetaald worden. Tevens wordt er nog gezegd dat - indien het bedrag tijdens die termijn niet teruggestort wordt - ik contact moet opnemen met uw klantendienst. Ik zal dit nog even in het midden laten, maar laat ons zeggen dat dit alle verbeelding tart.

Op 18.03.2009 - ruim na het verstrijken van de bovenvernoemde periode - is er nog steeds geen terugbetaling gebeurd waarop ik een mailtje naar uw "klantendienst" stuur. Deze bevestigen mij dat - en ik herneem hier even letterlijk uit de bewuste mail:

" Wij hebben het voor u nagekeken. uw factuur is in behandeling bij de afdeling financien. Zij zullen het bedrag zo spoedig mogelijk overmaken op uw rekening. Onze excusus voor het ongemak en een fijne dag toegewenst."

Op 17.04.2009 nog geen terugbetaling, dus weer maar een mailtje met als antwoord ...

"Wij hebben het voor u nagekeken. uw factuur is in behandeling bij de afdeling financien. Zij zullen het bedrag zo spoedig mogelijk overmaken op uw rekening. Onze excusus voor het ongemak en een fijne dag toegewenst."

Laat ons dit even samenvatten, u hebt niets nagekeken ... dit is een knippen/plakken-antwoord, u hebt zelfs het lef dezelfde taalfouten erin te laten.

Ik heb ondertussen een dossier samengesteld en zal dit aan een incassobureau doorgespelen met de vraag u officieel in gebreke te stellen en - indien nodig - gerechtelijke stappen te ondernemen mocht ik geen terugbetaling hebben gezien voor vrijdag 05.06.2009.

Indien deze datum niet gerespecteerd wordt, gaat dit dossier tevens naar de Consumentenautoriteit in Nederland en het Belgische Testaankoop. Ik ben tevens van plan klacht in te dienen bij de Nederlandse politiediensten.

Ik heb ondertussen reeds een beoordeling achtergelaten op het door u zo geroemde trustpilot.com waar u ondertussen reeds als "Inadequate" wordt beoordeeld.
http://www.trustpilot.com/review/www.4allclients.nl

Tevens zal deze mail gepubliceerd worden op de fora van TROS Radar en IBG.

Hoogachtend,

-----------------------

Nodeloos te zeggen dat ik dit hele verhaal meer dan beu ben en de intentie heb geen middel onbenut te laten indien zij dit weer naast zich neerleggen.

Wordt vervolgd!
W.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Wimve,

prachtige mail.
Jammer dat het nodig was - maar in ieder geval duidelijk, beleefd, en onbuigzaam.

Hou ons op de hoogte.

Wimve
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mei 2009 19:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Wimve »

@Guardian72

Bedankt en inderdaad, spijtig dat dit nodig is. Mijn ervaringen met 99% van de webshops waarmee ik op regelmatige basis - zowel op persoonlijk als op beroepsvlak - mee in aanraking kom, houden er de correcte deontologische (laat staan juridische) regels op na: correcte informatie, tijdige info, correcte leveringen, ...

Dit tart echter alle verbeelding, dit is pure Kafka.

Blijkt niet direct uit mijn mail, maar dit verhaal is gestart op 25.12.2008 ... lijkt mij dat de maat nu ondertussen wel vol is. Vermits de betaling destijds met Visa was gebeurd en er maar één afrekeningsstaat per maand is, was dit moeilijk op te volgen. Ik heb ondertussen reeds met Bankcard Company (het bedrijf dat het kredietkaartgebeuren in België regelt) contact gehad zodanig dat ik dit nu dagelijks kan opvolgen.

We zullen zien wat er van komt, ik laat verder zeker iets weten.

schrips
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2008 19:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door schrips »

Helaas. Ook ik.

Op mijn brief, onderstaand, kreeg ik eerst wel antwoord. Maar geen geld.

Geachte [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Op 20 april heb ik een panasonic videocamera besteld bij uw bedrijf, betaald via IDEAL. Ervan uitgaande dat er binnen 1 a 2 werkdagen geleverd zou worden. 

Het bevreemdde mij, dat ik van 4allclients geen bevestigingsmail kreeg. Niets over het bestelde product, niets over een klantnummer, niets over de afleverdatum, niets over de beschikbaarheid van het product. Op de website wordt de indruk gewekt dat je de bestelling kunt traceren, maar erop klikken levert alleen op dat de server niet beschikbaar is:

https://www.4allclients.com/account/
Safari kan de pagina 'http://www.4allclients./' niet openen omdat de server 'www.4allclients.' onvindbaar is.

Een week later belde ik naar uw bedrijf. De camera was verzonden en zou woensdag arriveren. Ik bleef die dag thuis om de post af te wachten.
Geen post. De vrijdag erop ook niet. Weer gebeld. Alles bij elkaar heb ik 15 minuten a 50 cent gewacht, en de verbinding wordt ook nog eens verbroken, om te horen dat het product a.s. dinsdag zal arriveren. 

Er komt geen excuus of een verklaring, de telefonistes doen alsof zij deze gang van zaken heel gewoon vinden. 

Ik heb een videocamera nodig voor een project, en die had ik al een week in huis willen hebben. Nu kies ik ervoor om er eentje te kopen in de winkel.
Daarom wil ik mijn bestelling per onmiddellijk annuleren en mijn geld teruggestort zien op mijn bankrekening. 
Hoe kan dat zo snel mogelijk geregeld worden? 

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]heeft mij op 4 mei een mail gestuurd met daarin de mededeling:
"Ik heb uw email doorgestuurd naar de customer service. Zij zullen uw bestelling annuleren waarnaar het aankoopbedrag zal worden teruggeboekt."

Inmiddels zijn er sinds 21 april meer dan 30 dagen verstreken en is het geld nog niet op mijn rekening teruggestort, ondanks de verzekering:
"Wordt uw pakket niet ter verzending aangeboden ontvangt u het bedrag binnen de wettelijke termijn van 30 dagen terug op uw rekening".

Op 24 mei nog eens een herinnering naar 4allclients gestuurd, geen reactie.

Vandaag 6 juni nog maar weer eens een herinnering gestuurd, maar ook een mail naar ConsuWijzer.

Onbegrijpelijk, dat mensen zo willen leven en werken. Dat hier niks tegen gedaan kan worden.

Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen en ik hoop dat er hoop is.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Safari kan de pagina 'http://www.4allclients./' niet openen omdat de server 'www.4allclients.' onvindbaar is.
Off topic mischien - maar dit kan kloppen.

www.naam. gaat niet lukken.
www.naam.com / nl / org etc. - wel. Een top-level-domein extensie is nodig.

schrips
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2008 19:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door schrips »

Ik snap wat je bedoelt, maar ik zat dus al op de site van 4allclients, wilde mijn bestelling vanaf daar traceren door op de daarvoor bedoelde link te klikken en kreeg toen vanzelf deze invalide naam. Zoals er zoveel andere links waren die niet werkten.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dus hun interne links zijn al gammel :(

Ik zou ze eenmaal een aangetekende brief sturen (handtekening retour) waarin je ze sommeert om binnen 10 dagen na dagtekening terug te betalen, aangevuld met kosten (voor aangetekend) en wettelijke rente na datum van uiterlijke terugbetaling.

meld daarbij dat alle kosten die erbij gaan komen als ze zich er (weer) niet aan houden, volledig voor hun rekening komen.

En, vooral verder vertellen dat mensen hier nooit moeten kopen

schrips
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2008 19:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door schrips »

Dat zal ik doen. Vandaag nog.

Het aan iedereen vertellen deed ik natuurlijk al.

Voor jullie misschien onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die hier iets kopen, maar ja, dat zal wel gebeuren zolang er nog argeloze mensen bestaan en zolang die site op internet staat. Ik vind het nog steeds verbijsterend, dat zulke overduidelijke criminele praktijken gewoon onder de ogen van de overheid kunnen existeren.

schrips
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2008 19:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door schrips »

Het is een wonder, zo snel als 4allclients nu reageert!


Geachte mevrouw Schripsema,

Naar aanleiding van uw e-mail,
kunnen wij u het volgende mededelen.

Volgens ons systeem is het bedrag vandaag teruggeboekt op uw rekening.
Het bedrag zal dan ook per omgaande zichtbaar moeten zijn op uw rekening.
U heeft als het goed is een e-mail mogen ontvangen omtrent de terugbetaling.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Sonja
Klachtenafdeling 4AllClients.


Het geld stond gisteren aan het eind van de dag op mijn rekening.
Met dank aan dit forum!

kike
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:34

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kike »

Ook ik kreeg vandaag bericht dat het bedrag binnen 5 dagen teruggestort zal worden op mijn rekening. Ben benieuwd. Niet dat ze het snel terugstorten hoor......bestelling werd na een paar uur al van de zijde van 4allclients geannuleerd. Dit was eind mei. Als ik het geld retour ontvangen heb zal ik het zeker hier melden.
Trouwens de email die ik vorige week kreeg als antwoord op een herhaalde oproep (en de opmerking dat ze nog een aantal dagen hadden voor ik een incassobureau zou inschakelenom) om mijn geld terug te storten werd heel vriendelijk beantwoord, deze keer door Peter van de klachtenafdeling. Wordt vervolgt......

kike
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:34

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kike »

Vandaag kreeg ik mijn geld retour. Na 29 dagen wachten (waar zij dus rente van hebben kunnen incasseren!) op terugstorting van mijn geld waar nooit iets voor geleverd is! Beste mensen, ik sluit mij aan bij alle vorige reacties: KOOP HIER GEEN SPULLEN!

Viras
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2009 11:24

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Viras »

Op 11 april 2009 bestelde ik via de website www.4AllClients.com een Konica Minolta - Magicolor 5650 EN laserprinter waarvoor ik met Mastercard
659,03 euro betaalde. Volgens de website was het toestel beschikbaar en zou binnen de 3 werkdagen verstuurd worden. Ik controleerde dagelijks de
status van de bestelling en telkens werd de verzenddatum 1 of 2 dagen opgeschoven. Op 21 april heb ik telefonisch contact opgenomen met het
nr. +32-(0)742916245, waar de mevrouw me garandeerde dat het toestel donderdag 23 april zeker zou geleverd worden.. Dit is niet gebeurd en
ik heb dan ook mijn bestelling diezelfde dag geannuleerd. Dadelijk hierop kreeg ik bericht dat het toestel (tijdelijk) niet leverbaar was, samen met
een bevestiging van mijn annulatie en met de verzekering dat de reeds betaalde som binnen de wettelijke termijn van 1 maand zou teruggestort
worden op mij rekening. Op 26 mei kreeg ik een mail dat het bedrag was teruggestort. Op 3 juni was dit nog niet het geval en heb ik een nieuwe
mail gestuurd. Volgens hen was de betaling wel degelijk gebeurd, maar ze zouden het toch nog eens nakijken.Op 7 juni terug gemaild dat ik het kotsbeu was. en dat ik de zaak heb voorgelegd aan de Banc Card Company (Mastercard) en dat ik gerechtelijke stappen zou ondernemen via onze juridische dienst.. Vandaag,11 april, krijg ik juist dezelfde mail als die van 26 mei, waarin weer wordt gezegd dat het bedrag werd teuggestort en binnen hooguit 5 dagen op mijn rekening zal staan. Als het ooit zover komt laat ik het zeker weten...

Gesloten