LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autobedrijf John van den Berg

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
brendarook

Re: Autobedrijf John van den Berg

Ongelezen bericht door brendarook »

Wij hebben ook een ervaring met het vervalsen van papieren. Vorige jaar waren wij met spoed opzoek naar een degelijke auto die op lpg-G3 reed. Wij kwamen uit bij John van den Berg in Apeldoorn. Hij had een Volvo S40 tekoop staan, welke volgens hem op G3 zou rijden. Ook op het kentekenbewijs stond dat vermeld. Later bleek dit niet te kloppen.

Ik wil alleen maar waarschuwen dat iedereen goed oplet bij het aankopen van een auto bij dit autobedrijf!
Laatst gewijzigd door brendarook op 28 mei 2009 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

lucinka

Ongelezen bericht door lucinka »

ik heb 14-05-09 een auto gekocht van iemand die nog geen jaar gekocht had bij autobedrijf john van den berg een volvo s40 op g3 gas
maar nu blijk dat die auto gewoon lpg heb maar op kenteken g3
dus waarschijndelijk zijn de papieren vervalst en aangezien de vorige koper nooit heeft gecontroleerd wat hij betaalde komt het nu pas uit
ik denk dat je tegenwoordig nergens meer wat kan kopen want je word gewoon belazerd.

someone1988

Ongelezen bericht door someone1988 »

vreemd overigens dat er nu geen weerwoord meer is... :roll:

brendarook

Ongelezen bericht door brendarook »

Ik heb in ieder geleerd mijn automatische incasso's te controleren.

MKDeventer

Ongelezen bericht door MKDeventer »

Ik heb in maart een autootje gekocht bij Joh voor E600.-. Er zat nog een paar maand APK op en na de onderhandeling had John me een gratis APK beloofd.
Toen ik op internet zijn telefoonnummer zocht kwam ik op dit forum en ik was best bang dat het niet goed zou komen met APK.

Ik heb een afspraak gemaakt voor het APK gereedmaken en de keuring. Binnen een week had ik de auto gekeurd terug. John had kosteloos de lampen en een wiel vervangen.
En ik zie net op www.rdw.nl dat ook de APK tot volgend jaar is correct is aangemeld.

Ik heb geen klacht over John van de Berg Autogarage Apeldoorn.

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

das netjes, al is een lampje en een wiel? - neem aan dat je band bedoelt - ook geen megaklus en ook de kosten niet

was er meer aan de hand gew4est zou het anders gelopen kunnen zijn

overigens moet je banden altijd per 2 vervangen

al was het maar omdat apk afkeur is: 3 hetzelfde merk en 1 ander merk band

Pascal73

Ongelezen bericht door Pascal73 »

@Mallemalle;

Doe je huiswerk eens goed voordat je hier onzin verkondigd. Het is voor de APK geen afkeur als er meerdere merken banden onder een auto zitten. Er mogen zelfs vier verschillende onder zitten. Het is alleen voor de APK verplicht dat er per as wel dezelfde bandenmaat links en rechts zitten.

Ik wil je wel gelijk geven dat het verstandig is om banden altijd per 2 te vervangen als het profieldiepte meer dan 25% verschilt.

Mallemalle

foutje

dezelfde afmetingen iig

merk maakt idd niet uit

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ja het mag maar ik zou niet graag met een zachte slappe links en stevige harde rechts onder 1 auto rijden....

Dus hoewel bij zelfde maat het mag zou ik wel gelijkwaardige willen!

Tevens nooit bij banden de linker en rechter wisselen want meestal krijg je dan een slechts sturende auto en mensen met Zomer/Winter banden die ze niet goed beschreven hadden krijgen problemen als ze deze verkeerd monteerden, Voor/Achter mag je altijd wisselen...

Dit word veroorzaakt door zettende koordlagen die bij plotseling wisselen loskomen... dus bepaalde merken/modellen hebben wegens de koord lagen hier wel eens last van!

feyo

Ongelezen bericht door feyo »

helaas is john van den berg nog steeds bezig mensen op te lichten
wij hebben er vrijdag ook een auto gekocht met nieuwe apk zoals hij zei want ja jullie hebben er kinderen in zitten dus moet wel goed zijn zei hij maar ook wij zijn met beide ogen er in getrapt er zit nog maar een maand keuring op dus geen nieuwe wel apk papieren meegekregen maar van andere auot niet na gekene op dat moment dom ik weet het maar zat vastgeniet aan de ppieren en dachten hem te kunnen vetrouwen aangezien we al lang met hm in onerhandeling waren dommmmmm
gisteren heb ik zijn naam op google opgezocht omdat iemand nog een auto wou kopen bij hem en toen zag ik deze berichten enzo er dus ook achetr gekomen dat wij geen apk erop hebben en politie kan niks doen aangezien het mondeling is afgesproken jammerr
hoe lang mag deze man er mee door gaan tot ze er wat aan gaan doen :twisted:

Mallemalle

sorry maar ik vind het wel een beetje naief

ok, hij licht mensen op, maar als je zelfs bij aankoop de papieren niet controleert en ook niet of de apk wel klopt, dan is het imo voor en groot deel je eigen verantwoordelijkheid dat je genaaid bent

Gesloten