hallo ik heb vorig jaar door een misverstand een rekening niet op tijd betaald.er kwam nl. in een week twee rekeningen binnen met bijna gelijke bedragen,dus ik dacht dat het om dezelfde afrekening ging van die maand,met een kleine administratieve verhoging.had beter moeten kijken naar de factuurnummers,maar helaas niet gedaan.dus kreeg ik voor het te laat betalen een rekening van intrum justitia.verdubbeling van de 56 euro,maar na telefonisch contact,en een duidelijke uitleg van het misverstand (wat ik van vodafone dus niet kreeg,totaal geen uitleg),
heb ik metteen betaald.
en dacht gelukkig net op tijd erbij,staat er bij het bkr natuurlijk geregistreerd achterstand en daarna hersteld omdat ik betaald heb.
nou nee dus! we zijn bezig met ons huis te renoveren en nu kunnen we onze hypotheek niet verhogen omdat er niet alleen op dat telefoonabonnement een code 2 registratie staat,maar ook op een ander nummer wat al niet meer in gebruik was!
hierover gebeld met vodafone,en krijg een of andere vage vrouw aan de telefoon die me een kwartier laat wachten en dan nog niets weet,weer geen oplossing.
nu heb ik het bkr gebeld,en zij legden uit dat vodafone de beide codes er uit kan halen als er sprake is van een misverstand of uit coulance.
en mijn hypotheek adviseur heeft contact gehad met iemand van een telefoon winkel en hij legde uit dat het wel mogelijk was, mits je niet afgesloten bent geweest,dan word het wel heel moeilijk.
en dat is dus niet eens gebeurd.
lees hier wel meer over de telefoonproviders en hoe snel ze je een bkr notering bezorgen,maar waarom geen achterstand en dan hersteld code.
zelfs de beruchte dexia doet dit niet!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone zet bkr code 2 op tweede telefoon
Re: vodafone zet bkr code 2 op tweede telefoon
Wow. Telco's mogen wel veel zeg. Je kunt beter met de belastingdienst te maken hebben, die zijn tenminste eerlijk, checken hun eigen fouten en geven ook nog rente terug.
vodafone heeft intussen de code 2 eraf gehaald bij de telefoon die niet meer in gebruik was.dat maakt de afronding van de hypotheek weer iets dichterbij.met een goede uitleg zou het nu nog met een code moeten lukken.
heb nog wel contact gezocht met antoine van vodafone webrelations die meerdere mensen benaderd heeft op dit forum met het aanbieden van hulp.ik hoop dat met zijn hulp de andere code ook nog verwijderd kan worden,zodat er helemaal niets meer bij het bkr staat.
heb nog niets van hem gehoord,maar wacht het nog even af.
heb nog wel contact gezocht met antoine van vodafone webrelations die meerdere mensen benaderd heeft op dit forum met het aanbieden van hulp.ik hoop dat met zijn hulp de andere code ook nog verwijderd kan worden,zodat er helemaal niets meer bij het bkr staat.
heb nog niets van hem gehoord,maar wacht het nog even af.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die BKR registreringen niet goed begrijp. Voor zover ik de website begreep is het een databank die bijhoudt hoeveel openstaande lengingen cq schulden iemand heeft. Hoe is het dan mogelijk dat er om 56 Euro een hypotheek wordt geweigerd, zelfs al was er geen misverstand. Zo'n registrering slaat dus totaal nergens op
Nu er wel sprake is van een misverstand vraag ik me af of jij misschien zelfs een schadevergoeding van Vodafone zou mogen verwachten!
Succes met de lening!
Nu er wel sprake is van een misverstand vraag ik me af of jij misschien zelfs een schadevergoeding van Vodafone zou mogen verwachten!
Succes met de lening!
bij het bkr word alles geregistreerd wat je aan leningen,postorders,telefoons etc. afsluit.
wat weer niet gemeld word zijn bijv. huurachterstanden,energiebedrijven
en ziekenfonds.
en dat is dus heel raar,want een kleine achterstand van 56 euro geeft dus grote problemen.
maar in mijn werk in de thuiszorg kom ik bij clienten die grote achterstanden bij bovengenoemde instanties hebben en dan wel een brief van wehkamp ontvangen met de mededeling dat ze 3000 euro kunnen opnemen!
dat zouden ze nou moeten veranderen,wij worden na een fout gelijk als wanbetaler neergezet,maar deze mensen kosten de maatsch. heel wat meer,want als zij in de problemen komen mag de maatschappij het weer betalen.
maar ik leg de schuld niet geheel bij vodafone neer,al zouden ze wel een goede klant die een kleine fout maakt kunnen helpen,maar de schuldigste ben ik zelf ik had moeten betalen dan was dit alles niet gebeurd.
wat weer niet gemeld word zijn bijv. huurachterstanden,energiebedrijven
en ziekenfonds.
en dat is dus heel raar,want een kleine achterstand van 56 euro geeft dus grote problemen.
maar in mijn werk in de thuiszorg kom ik bij clienten die grote achterstanden bij bovengenoemde instanties hebben en dan wel een brief van wehkamp ontvangen met de mededeling dat ze 3000 euro kunnen opnemen!
dat zouden ze nou moeten veranderen,wij worden na een fout gelijk als wanbetaler neergezet,maar deze mensen kosten de maatsch. heel wat meer,want als zij in de problemen komen mag de maatschappij het weer betalen.
maar ik leg de schuld niet geheel bij vodafone neer,al zouden ze wel een goede klant die een kleine fout maakt kunnen helpen,maar de schuldigste ben ik zelf ik had moeten betalen dan was dit alles niet gebeurd.
hallo hoor nog steeds niets van antoine van vodafone web relations.
is dit wel echt een medewerker van vodafone? of heb ik mijn verhaal aan een raar mannetje zitten te vertellen die maar wat zegt in dit forum.
begint er wel op te lijken.als hij niet kan of wil helpen zou een emailtje terug wel zo netjes zijn geweest.
hij kan natuurlijk niet iedereen helpen (als hij echt bestaat),maar laat dat dan even weten.
is dit wel echt een medewerker van vodafone? of heb ik mijn verhaal aan een raar mannetje zitten te vertellen die maar wat zegt in dit forum.
begint er wel op te lijken.als hij niet kan of wil helpen zou een emailtje terug wel zo netjes zijn geweest.
hij kan natuurlijk niet iedereen helpen (als hij echt bestaat),maar laat dat dan even weten.