| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ut is te hopen.....
ut is te hopen.....
dat geen rechters inloggen op de legio lease site. want dan kunnen advocaten die verleasers vertegenwoordigen maar beter gelijk de toga aan de kapstok laten hangen. elk verleasersverhaal druipt van de onnozelheid en inhaligheid.
Laatst gewijzigd door lieske op 23 okt 2003 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ut is te hopen.....
Ik stel voor dat we Lieske met z'n allen gaan mijden, vertrekt ze vanzelf weer. Dus van nu Lieske isoleren. Op zulke commentaren zitten we niet te wachten.
Goodbye Lieske.
Goodbye Lieske.
jullie verleasers zijn van die would be gokkers die niet tegen hun verleas kunnen. Wedden dat weinigen zich iets van de oproep mij te mijden zullen aantrekken..............
Je hebt helemaal gelijk lieske. We dachten met z'n allen rijk te worden met de lease contracten. Zelf heb ik ook 2 contracten met dik verlies afbetaald. Eigen schuld dikke bult. Wonden likken en niet zeuren.
mike
mike
-
F. Duchateau
JL slaagt er in om met iedere posting zijn onbenul te etaleren.
Nou ja zeg, Duchateau geeft continu blijk van stomzinige reacties bij elke posting van hem!
-
Oom Dagobert
Heel interessant voor ons deze Dexia-medewerkers op het forum,
weten we hoe ze daar over ons denken.
Gelukkig staat de meerderheid van het parlement (=volksvertegenwoordiging) aan onze kant.
weten we hoe ze daar over ons denken.
Gelukkig staat de meerderheid van het parlement (=volksvertegenwoordiging) aan onze kant.
Oom dagabert, je naam impliceert al dat je geobserdeerd bent door geld. Waarschijnlijk had je de dollar tekens in je ogen toen je het contract tekende. Jij bent vast zo'n type die op feestjes, tegen een ieder die het wel of niet wilde horen, liep op te scheppen over de waarde van jouw "beleggingsportefueille". Nu het tegen zit sta je vooraan te schreeuwen dat je bent opgelicht.
Wordt wakker, denk toch niet dat je ooit iets terug ziet van je gedroomde kapitaal en betaal je schuld.
groet
mike (geen dexia medewerker)
Wordt wakker, denk toch niet dat je ooit iets terug ziet van je gedroomde kapitaal en betaal je schuld.
groet
mike (geen dexia medewerker)
-
Oom Dagobert
"geen Dexia-medewerkers", zeggen ze hier allemaal die ons op roepen te betalen, Haha, leuk geprobeerd.
ooit een tweede kamerlid echt de waarheid horen spreken en vastgesteld dat toezeggingen zijn nagekomen? Sorry voor de gelovigen, maar heeft Jesus destijds ook niet de farizeeers uit de tempel geranseld. Je kunt beter geloven in Sinterklaas en de Kerstman. Van die krijg je nog wel eens een (door jezelf of anderen betaald) kadootje.
Als in de tweede kamer leugendetectors zouden worden geplaatst zouden de kamerleden zich door het luide gepiep van die apparaten onderling niet meer kunnen verstaan.
Als in de tweede kamer leugendetectors zouden worden geplaatst zouden de kamerleden zich door het luide gepiep van die apparaten onderling niet meer kunnen verstaan.
-
Oom Dagobert
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Jammer voor Dexia.
Einde discussie, was me een genoegen.
Jammer voor Dexia.
Einde discussie, was me een genoegen.
En als de mensen slim zijn laten ze jou ook links liggen, althans ik wel.Geplaatst op 23 Oct 2003 12:35 door F. Duchateau
--------------------------------------------------------------------------------
JL slaagt er in om met iedere posting zijn onbenul te etaleren