LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] senseo terugroep-aktie

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door kiz »

heb je nog ideeen hoe ik dat het beste kan aanpakken?
je koopt 'n doosje koffiefilters en voor 'n paar dubbeltjes een filterhoudertje.

Je vult het geheel met snelfiltermaling;
Je kookt een potje water;
Je giet het kokende water op de snelfiltermaling die je in de koffiefilter hebt gedaan;
Je wacht tot het water is doorgelopen en giet opnieuw op...
net zo lang tot je potje water leeg is, en je koffiepotje vol.

"Vroegah" was 't leven best simpel, zonder Senseo

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ai oui, heb je nog ideeen hoe ik dat het beste kan aanpakken? Zonder Senseo?
Doe jij normaliter snelfiltermaling in je Senseo dan?
Aangezien dat is wat meneer/mevrouw kreeg?

Annette23
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2009 14:03

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Annette23 »

Ik heb op 12 mei de doos ontvangen en op 13 mei met senseo retour gestuurd. Ik kan zien in het order overzicht dat hij op 14 mei is opgehaald en op 19 mei ontvangen is door Philips reparatie. Er staat ook bij dat hij in nog geen 15 minuten weer teruggestuurd wordt. Dus dat zou betekenen dat hij in die tijd uitgepakt en gerepareerd is. (vind ik toch wel heel knap). Heb op 29 mei maar eens gebeld hoe het er voor stond. Nou mevrouw `hij komt eraan´!! werd er gezegd. Vandaag is het 3 juni en op het orderoverzicht staat nog steeds dat hij opgehaald moet worden. Dus nogmaals gebeld en wat wordt er dan gezegd: ´nou mevrouw hij komt eraan, onze excuses voor het ongemak´. Hoelang moet dat ophalen nog duren??????? Hoezo duurt het maximaal 12 werkdagen om hem te repareren? Groet Annette

Annapo
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 aug 2007 10:57

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Annapo »

Onze senseo is terug.
Twee dagen na ontvangst een telefoontje van Philips: ze hadden goed en slecht nieuws. Het slechte was: onze senseo was niet te repareren en zou dus niet terug komen. Het goede nieuws was: we konden een nieuwe gaan halen......
Natuurlijk eerlijk gezegd dat ie twee dagen eerder al retour was gekomen en het gewoon deed. De man snapte er niets van. (wij ook niet)

Groet, Anna

optic38
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2009 19:32

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door optic38 »

Ik heb vandaag mijn senseo terugontvangen. Dat viel vies tegen.
Het apparaat was flink beschadigd. Allerlei krassen op de voet v.d. senseo.
Zelfs het aan/uit symbool boven de middelste knop is gedeeltelijk weggekrast.
Ik heb meteen een email verstuurd naar Philips met mijn klacht.
Ik lever niet een apparaat in om het beschadigd retour te ontvangen. Het apparaat was bij Flextronics in Venray 'gerepareerd'.
Zijn er nog meer mensen met deze klacht?
Misschien is dit een item voor het komende seizoen......

Ron

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Ulbe »

Het had allemaal veel eenvoudiger gekend,

Bij alle zaken die Senseo's verkopen dozen neerleggen,

De klant kan de Senseo inleveren bij het zaak, en Philips kan de boel repareren en terugsturen naar de klant,

Waarom moeilijke doen als het makkelijk kan. :(

FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

precies 6 dagen tussen wegbrengen en netjes terug thuis afgeleverd.

Prima service van Philips.

DeniseG
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2009 13:07

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door DeniseG »

6 dagen? Dat is echt heel erg netjes. Wat het bij mij maar zo een feest. Ik ben mijn senseo-apparaat op dit moment al anderhalve maand kwijt. DHL is blijkbaar al meerdere malen bij ons aan de deur geweest. Ik ben speciaal thuisgebleven omdat er op de briefjes die ze in de bus hebben gedaan een tijd stond waarop ze de volgende dag zouden komen. Wat blijkt.. er liggen wel iedere keer briefjes in de bus, maar ze hebben gewoon niet aangebeld (en nee, de bel is niet stuk :P) Dus Philips gebeld, maar die weten niet waar het apparaat gebleven is. Nog maar even afgewacht en een week later weer opnieuw gebeld. Nog steeds is het apparaat niet te terecht. Dus nu wordt er een nieuwe opgestuurd die ik volgende week zal ontvangen. Dit keer met TNT zodat ik het apparaat op het postkantoor kan ophalen als ik niet thuis ben. Ondertussen heb ik nog een pakketje thuisgekregen met 2 energiebesparende lampen als dank voor het wachten.

Voor zover is de service van Philips goed (al kan er iets beter gecommuniceerd worden). DHL is in dit geval de faler.

Nog een tip voor de mensen die maar niets horen: Vraag bij het 0800-nummer naar het telefoonnummer van de gewone servicedesk. Zij zijn namelijk wel bevoegd om contact op te nemen met de reparatieafdeling. Zo kom je er een stuk sneller. Zij hebben mij beloofd dezelfde dag nog terug te bellen, wat ze ook netjes hebben gedaan.

Nu nog duimen dat de nieuwe senseo ook echt aankomt!!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Ok, hier mijn (goede) ervaring met de "Senseo Recall"-actie.

19 juni verpakking ontvangen. (inclusief koffie)
22 juni afgegeven bij DHL (Selectvracht)
24 juni ontvangen door Philips.
25 juni nieuwe Senseo verstuurd door Philips.
1 juli ontvangen door mij.

Wat mij opvalt is dat ik geen enkel bericht van Philips heb ontvangen dat mijn Senseo niet gerepareerd wordt maar vervangen (terwijl men in de brief bij de nieuwe Senseo aangeeft dat ik daarover geïnformeerd zou zijn) en dat de voortgang van het pakket bij DHL (Selectvracht) niet te controleren is, want "Track and Trace) op hun website werkt niet. (meerdere codes geprobeerd, maar geen van de codes worden gevonden)

Al met al een mooie actie van Philips, ik vraag me alleen af hoeveel er nu gerepareerd worden en hoeveel er vervangen worden, ik was zelf in het bezit van het nieuwere model met display en deze is vervangen door exact dezelfde (van een hele verse lichting want geproduceerd in week 25 van dit jaar!)
Mijn vorige deed het nog goed, maar ik had hem bijna 2 jaar dus een nieuwe (met weer twee jaar garantie) is natuurlijk niet verkeerd!

stamper1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2009 08:59

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door stamper1964 »

Hier ook een goede ervaring.

Binnen 12 werkdagen senseo teruggekregen.

En werkt weer als nieuw. PLUS 2 jaar extra garantie erbij gekregen.

Mooi toch

sjosjette
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2009 11:12

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door sjosjette »

HELP,HELP,HELP!!!!!!

Wij zitten al 45 dagen zonder Senseo apparaat.
Graag zou ik willen weten of er nog meer mensen zijn, die problemen hebben met het terug krijgen van hun Senseo apparaat.
Op 25 mei 2009 hebben wij onze Senseo binnengebracht voor reparatie. Na 15 dagen kregen wij een oud vies apparaat, wat niet van ons was terug.
Na veel telefoontjes en mailtjes hebben we 2 keer een nieuwe doos opgestuurd gekregen, en moesten we dit apparaat weer binnen brengen. Er was ons beloofd dat we een nieuw apparaat zouden krijgen. Ons apparaat is kwijt.
Nu is het al 14 dagen geleden dat we dat ander apparaat weer binnen hebben gebracht en we hebben nog geen Senseo.
Iedere keer als we met Philips bellen wordt ons beloofd dat het zo snel mogelijk toegestuurd wordt, maar tot nu toe nog steeds niet.
Ben het een beetje zat aan het worden en heb dan ook totaal geen vertrouwen meer in Philips.

Josje :cry: [/u][/b]

ridigero
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2009 18:37

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door ridigero »

Ik heb vandaag tot mijn verbazing een splinternieuwe senseo opgestuurd gekregen. Ik dacht dat de mijne gerepareerd zou worden maar tot mijn verbazing kreeg ik een splinternieuwe. En weer twee jaar garantie.

jagio
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2005 20:15

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door jagio »

Ik snap een paar dingen niet: mensen blijven thuis om de doos te ontvangen. Als je niet thuis bent, wordt die gewoon bij de buren afgeleverd, met keurig een briefje in de bus waar de doos is. Echt zonde van de vrije dagen.
Dan moet je die naar een inleverpunt brengen. Prima service zo, je hoeft niet te wachten tot ie opgehaald wordt.
Wij hebben precies 10 dagen zonder Senseo gezeten, dus maar even ons koffiezetapparaat gebruikt. Zoals al door anderen aangegeven: zorg dat je een koffiezetter achter de hand houdt. Ik moet er niet aan denken om 20 to 25 mensen koffie uit een Senseo te moeten 'schenken', dan zet ik toch echt gewoon koffie.
Bij het terugbezorgen waren we thuis, geen probleem. :D
Wel vreemd was dat ik maand later van Philips een mail kreeg dat de gerepareerde Senseo was opgestuurd en ik die binnen enkele dagen kon verwachten. :?
Wat de Senseo betreft: onbeschadigd en werkt als vanouds.

floyd
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:45

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door floyd »

Ook onze senseo werd terug geroepen en binnen 6 dagen hadden we een hagel nieuwe retour gekregen. Helaas geeft dit apparaat na tig keren doorspoelen een chemische smaak aan de senseo, ook de watertank ruikt chemisch.
Heb zojuist even gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. We krijgen nogmaals een nieuw apparaat toegestuurd.
Laatst gewijzigd door floyd op 20 aug 2009 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gurbe
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:52

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Gurbe »

Alle gegevens doorgegeven aan philips, ontkalkings setje gekregen, en daarna een mailtje dat de gegevens niet zouden kloppen, dus gecontroleerd,kloppen wel, veranderen was trouwens ook niet mogelijk, dus maar eens gebeld, moet ik de senseo opnieuw aan melden,Tja, ik ben er maar mee gestopt, ik wacht wel tot hij ontploft.
Volgens mij probeert philips zich onder een aantal reparaties uit te draaien.

floyd
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:45

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door floyd »

Wij hebben nu na de terughaal actie, binnen twee weken al twee senseo,s retour gekregen....allebei met chemische smaak! Heb zojuist weer gebeld en kreeg te horen dat het normaal is om het apparaat 40x door te spoelen, dan moet de chemische smaak weg zijn. Ik vind het niet normaal meer en wil gewoon mijn goede oude senseo terug of desnoods een oud model die wel lekkere koffie zet. Ik heb nu de new generation.

Ik vind wel dat je vriendelijk te woord wordt gestaan, maar tot nu toe blijf ik met het probleem zitten...ga vandaag dus maar 40x op de knop drukken en de water tank bijvullen. Hopend dat we vanavond wel eindelijk een lekker bakkie hebben. :lol:

Gesloten