LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 7 jaar weg uit nederland
-
7 jaar weg uit nederland
hoi ik ben 7 jaar weggeweest waarvan 3 jaar in colombia en 9 maanden legale onvoering ZIE CNN ik kom in nederland aan en de belasting ondanks dat ik me netjes uit heb geschreven slaat me aan voor 108,000 euro >???? hierdoor een wsnp tot overmaat van ramp verlies ik mijn dochter van 6 jaar aan leukomie acute leukomie fout na fout word er gemaakt door de nederlandse belastingen en gemeentes die door hun eigen regels niert te kennen echt mensenlevens verwoesten
wie kan helpen of weet de weg ik ben overal al geweest maar zonder resultaat ik sta echt in mijn recht maar krijg nergens gehoor
mijn mail adres is [email protected]
ps misschien wel wat voor de uitzendingen
wie kan helpen of weet de weg ik ben overal al geweest maar zonder resultaat ik sta echt in mijn recht maar krijg nergens gehoor
mijn mail adres is [email protected]
ps misschien wel wat voor de uitzendingen
Re: 7 jaar weg uit nederland
Leg me even uit wat:
"9 maanden legale ontvoering" inhoudt...
Aliens?
Veredr geen touw aan vast te knopen...
"9 maanden legale ontvoering" inhoudt...
Aliens?
Veredr geen touw aan vast te knopen...
-
ben vertrokken naar colombia waar ik mensen hielp visa,s te verkrijgen werkte met alle ambasades samen maar had geen werk vergudding wel verblijfs vergunning helaas kwam ik met verkeerde mensen in aanraking en werd vastgezet in de gevangenis 9 maanden lang (legale ontvoering )omdat je eerst onschuldig bevonden moet worden wat ik ook ben toch 9 maanden in colombia tussen rasechte moordenaars en ontvoerders is geen fijne ervaring over die periode slaat de belasting me aan net alsof ik niet genoeg mee gemaakt heb kwam terug in nederland in een angst psychose en werd in wsnp gezet kwam uit de psychose en mijn dochter overleed aan leukomie (acute )en in colombia waar ik bezig was om haar naar nederland te halen misschien dat je het nu beter kan begrijpen ik typte de tekst uit wanhoop en door mijn emotionele toestand uit ik me niet echt duidelijk een groot probleem dus
-
- Contacteer:
Klinkt niet fijn, Dimitri - inderdaad klap op klap.
Het is wel zo dat de belastingdienst geen rekening kan houden met het verlies van je dochter - maar als jij je officieel hebt uitgeschreven, en nu pas weer officieel ingeschreven - is de aanslag inderdaad een beetje bizar te noemen.
Als eerste zou ik contact zoeken met een juridisch loket, of rechtshulp.
Ook al omdat je zelf aangeeft emotioneel in de war te zijn, is goede hulp een noodzaak.
Verder is het belangrijk dat je alle papieren en bewijzen goed bewaart (maak kopieen en neem die mee naar rechtshulp).
rest mij verder je nog succes te wensen - en nog mijn condoleance voor het verlies van je dochtern
Het is wel zo dat de belastingdienst geen rekening kan houden met het verlies van je dochter - maar als jij je officieel hebt uitgeschreven, en nu pas weer officieel ingeschreven - is de aanslag inderdaad een beetje bizar te noemen.
Als eerste zou ik contact zoeken met een juridisch loket, of rechtshulp.
Ook al omdat je zelf aangeeft emotioneel in de war te zijn, is goede hulp een noodzaak.
Verder is het belangrijk dat je alle papieren en bewijzen goed bewaart (maak kopieen en neem die mee naar rechtshulp).
rest mij verder je nog succes te wensen - en nog mijn condoleance voor het verlies van je dochtern
-
ik heb alles gedaan wat ik kon heb alle papu=ieren en mijn afwezigheid onderbouwd ze zeggen je zit in een wsnp en doen er niets aan maar ik wil juist uit de wsnp en mijn schuld betalen maar nbiet een onterechte belastingaanslag ik heb inmiddels de nationale ombutsman ingeschakelt en een advocaat indrdaad via een juridisch loket
maar vind je dt al klap op klap ha ha ben mijn vrouw en andere dochter door deze belasting aanslag ook al kwijt en sta nu op het punt bijna dakloos te zijn hulpverlening in zwolle werkt niet want ze gebruiken je om zo ook nog eens je pgb budget af tre pakken dat mag want als jij de verantwoordelijke bent die geld ontvangt kan de ander er mee weglopen en de schuld ligt bij jou het ciz geeft me 3 uur per week coaching en ik krijg er maar 1 van mijn coaches niet correct
dus maar moet wel afrekenen voor 3 uur legaal is het niet maar niemand kan wat doen ik heb het niet zo fijn nee heb ook al vaak zitten denken aan een einde maar vint toch de vechtlust ik was voorheen zakenman had een bouwbedrijf op lanzerotte en had een goed leven wat een zooitje is mijn leven geworden en na al die tijd te zijn weggeweest wat zijn wij nederlanders toch doof niemand luistert hier echt naar elkaar vreselijk maar goed bedankt voor jullie reacties zover ik leg nog wel wat meer problemen in andere bloggen meer bv de gemeente zwolle
maar vind je dt al klap op klap ha ha ben mijn vrouw en andere dochter door deze belasting aanslag ook al kwijt en sta nu op het punt bijna dakloos te zijn hulpverlening in zwolle werkt niet want ze gebruiken je om zo ook nog eens je pgb budget af tre pakken dat mag want als jij de verantwoordelijke bent die geld ontvangt kan de ander er mee weglopen en de schuld ligt bij jou het ciz geeft me 3 uur per week coaching en ik krijg er maar 1 van mijn coaches niet correct
dus maar moet wel afrekenen voor 3 uur legaal is het niet maar niemand kan wat doen ik heb het niet zo fijn nee heb ook al vaak zitten denken aan een einde maar vint toch de vechtlust ik was voorheen zakenman had een bouwbedrijf op lanzerotte en had een goed leven wat een zooitje is mijn leven geworden en na al die tijd te zijn weggeweest wat zijn wij nederlanders toch doof niemand luistert hier echt naar elkaar vreselijk maar goed bedankt voor jullie reacties zover ik leg nog wel wat meer problemen in andere bloggen meer bv de gemeente zwolle
heb je al eens opgevraagd waarom je zoveel belasting moet betalen dat moet zij wel kunnen onder bouwen, vraag desnoods een overzicht bij de belastingdienst laat anders je advocaat dit uitzoeken
wellicht gebeurt dit al door de ombudsman, zou dan bij hun vragen hoe het ervoor staat en of zij jouw kunnen helpen, vaak moet je hier zelf achteraan gaan dat is nou eenmaal zo en is niks aan te doen, daarom informeer bij de ombudsman of zij wat in jou probleem zien wat betreft de belastingdienst.
wellicht gebeurt dit al door de ombudsman, zou dan bij hun vragen hoe het ervoor staat en of zij jouw kunnen helpen, vaak moet je hier zelf achteraan gaan dat is nou eenmaal zo en is niks aan te doen, daarom informeer bij de ombudsman of zij wat in jou probleem zien wat betreft de belastingdienst.
-
de ombuds man is heel hart aan het werk maar ben nu 6000 euro lichter aan coaches mediators en advocaten uiteindelijk kon niemand me helpen en vergeet niet dat de aanslag ouder is dan 5 jaar
ik ben gewoonweg een speelbal van de bereaucratie in dit kikkerland vraag je af waarom alle mensen willen vertrekken he ze kunnen door de regels die ze maken hun eigen regels niet meer overzien wat een plaag deze regering is de slechtste ooit heb ik colombia gezeten maar voel me meer gevangen hier dan daar al was het daar wel veel onveiligere natuurlijk maar bedankt voor je advies
ik ben gewoonweg een speelbal van de bereaucratie in dit kikkerland vraag je af waarom alle mensen willen vertrekken he ze kunnen door de regels die ze maken hun eigen regels niet meer overzien wat een plaag deze regering is de slechtste ooit heb ik colombia gezeten maar voel me meer gevangen hier dan daar al was het daar wel veel onveiligere natuurlijk maar bedankt voor je advies
Ongeloofwaardig...zeker als ik kijk naar je taalgebruik en grammatica...waar ik mensen hielp visa,s te verkrijgen werkte met alle ambasades samen
Nooit van punten, komma's en hoofdletters gehoord?
lekker boeiend zeg hoe iemand zijn verhaal neerzet, waar staat dat je hoe je iets neer moet zetten met komma's en dat soort flauwekul.
Sorry hoor dit raakt kant nog wal het die persoon om zijn probleem en niet hoe hij iets neerzet we zitten niet in het landelijk examen nederlands en waar we een cijfer voor krijgen.
Sorry hoor dit raakt kant nog wal het die persoon om zijn probleem en niet hoe hij iets neerzet we zitten niet in het landelijk examen nederlands en waar we een cijfer voor krijgen.
-
voor dhc als je je drukker maakt om mijn spelling dan dat je naar de inhoud van mijn verhaal kijkt ga dan leermeester worden op een basis school dat ik geen ppunten en comma,s neer kan zetten komt door mijn dislectie ook opgelopen door mijn emotionele uitputting en ervaringen dit gaat zo al vanaf mijn vrijlating maar goed ben je geen uitleg schuldig mensen zoals als jij die op de fouten van een ander letten zijn zo met een ander bezig omdat ze niet ophunzelf kunnen letten fijn bedankt voor je commentaar dhc
Jammer dan! Ik ben van mening dat iemand die dergelijk abominabel taagebruik hanteert, door autoriteiten die visa verstrekken, absoluut niet serieus genomen wordt.
Je postings eens nalezen zou al de helft schelen. Het gebruiken van hoofdletters, punten en komma's heeft natuurlijk niets met dyslexie te maken.
Ergo, je verhaal blijft ongeloofwaardig, commentaar van anderen die denken mij te moeten "corrigeren" steek ik daar waar het licht niet schijnt!
Succes verder met je kruistocht tegen de belastingdienst.....
Je postings eens nalezen zou al de helft schelen. Het gebruiken van hoofdletters, punten en komma's heeft natuurlijk niets met dyslexie te maken.
Ergo, je verhaal blijft ongeloofwaardig, commentaar van anderen die denken mij te moeten "corrigeren" steek ik daar waar het licht niet schijnt!
Succes verder met je kruistocht tegen de belastingdienst.....
volgens mij gaat erom op een forum om geholpen of advies te krijgen met je problemen en niet wat diegene eerst deed of heeft gedaan.
Ik hoop voor je dimitri dat de ombudsman iets voor je kan doen, dat het lang duurt is helaas niks aan te doen.
bel af en toe eens met ze hoe de stand van zaken is dat wil nog wel eens helpen.
Ik hoop voor je dimitri dat de ombudsman iets voor je kan doen, dat het lang duurt is helaas niks aan te doen.
bel af en toe eens met ze hoe de stand van zaken is dat wil nog wel eens helpen.
-
dankjewel ze bellen mij zelf bijna elke dag op ook buitenlandse zaken zijn bezig voor me ben vandaag bij de advocaad geweest ben nu 12 maanden bezig met deze zaak en veel meer zaken vanwegen de wsnp
iki heb een bewindvoerder die zijn taken in zijn geheel niet uitvoert
ook hier is de ombudsman mee bezig en ook met de uitkering die ik ontvang 280 euro per maand daar moet ik de huur van betalen gas water ligt en ook van eten met 3 kinderen thuis kan je begrijpen dat ik soms wel eens van de flat wil springen het is vreselijk tegen je kinderen te zeggen je mag geen ijsje en geen snoepje en geen nieuwe broek noem maar op ik voel me vreselijk het voeld voor mij als een marteling sorrie dat mijn nederlands schrijven niet al te best is maar na 9 jaar spaans ff wennen om het schrijven op te pikken bedank voor je support doet me goed
iki heb een bewindvoerder die zijn taken in zijn geheel niet uitvoert
ook hier is de ombudsman mee bezig en ook met de uitkering die ik ontvang 280 euro per maand daar moet ik de huur van betalen gas water ligt en ook van eten met 3 kinderen thuis kan je begrijpen dat ik soms wel eens van de flat wil springen het is vreselijk tegen je kinderen te zeggen je mag geen ijsje en geen snoepje en geen nieuwe broek noem maar op ik voel me vreselijk het voeld voor mij als een marteling sorrie dat mijn nederlands schrijven niet al te best is maar na 9 jaar spaans ff wennen om het schrijven op te pikken bedank voor je support doet me goed
-
nog ff voor dhc
als je niets van mijn verhaal gelooft waarom kruip je dan zelf niet in die plek waar het licht niet schijnt en laat mij mijn verhaal gewoon schrijven zoals ik dat wi.l je bent een geblokkeert persoon als je je niet in anderen je kan verplaatsen. en ja ik begrijp je twijfels maar waarom bel je niet even met de ambasade dan weet je meteen dat je mij op deze manier niet moet behandelen wie geeft jou het recht om anderen op hun fouten te wijzen en anderen te veroordelen over wat zij meemaken of meegemaakt hebben je kan ook cnn bellen voor beeld materiaal over mij daar ben ik en mijn zaak herhaaldelijk op geweest praatjes maker en ja ook deze x weer zonder punten en comma,s
als je niets van mijn verhaal gelooft waarom kruip je dan zelf niet in die plek waar het licht niet schijnt en laat mij mijn verhaal gewoon schrijven zoals ik dat wi.l je bent een geblokkeert persoon als je je niet in anderen je kan verplaatsen. en ja ik begrijp je twijfels maar waarom bel je niet even met de ambasade dan weet je meteen dat je mij op deze manier niet moet behandelen wie geeft jou het recht om anderen op hun fouten te wijzen en anderen te veroordelen over wat zij meemaken of meegemaakt hebben je kan ook cnn bellen voor beeld materiaal over mij daar ben ik en mijn zaak herhaaldelijk op geweest praatjes maker en ja ook deze x weer zonder punten en comma,s
Wat is het nou: dyslexie of het feit je al zolang uit Nederland wegbent?
Het feit dat je niet eens meet kan onthouden waarom je grammatica behoorlijk waardeloos is, maakt de rest van je verhaal steeds ongeloofwaardiger.....
Het feit dat je niet eens meet kan onthouden waarom je grammatica behoorlijk waardeloos is, maakt de rest van je verhaal steeds ongeloofwaardiger.....
-
wat jij geloooft moet jij weten ikk heb meerdere problen maar zo,n iemand zoals jij die nooit iets meemaakt snapt dat niet wie ben je een puber of zo ??
Kijkend naar je forumnaam mag je mij met U aanspreken!
Doe even een linkje naar jouw verhaal op CNN, als je dat voor elkaar krijgt ben je weer geloofwaardig, nu nog steeds niet....
Doe even een linkje naar jouw verhaal op CNN, als je dat voor elkaar krijgt ben je weer geloofwaardig, nu nog steeds niet....
-
u kan via de cnn website de gegevens opvragen 2003 uitzendingen
opvragen estaffa pereira colombia
anders kan je contact opnemen met buitenlandse zaken corina kooi afd zuidamerika .
verder zijn op de hoogte politie en justitie
maar u mag me ook bellen en me vertellen waarom het voor u zo belangrijk is dat ik de waarheid spreek kan u me helpen dan ??
opvragen estaffa pereira colombia
anders kan je contact opnemen met buitenlandse zaken corina kooi afd zuidamerika .
verder zijn op de hoogte politie en justitie
maar u mag me ook bellen en me vertellen waarom het voor u zo belangrijk is dat ik de waarheid spreek kan u me helpen dan ??
CNN geeft "no results found"......
Tja....
Ik stop ermee, ga de belastingdienst veel succes wensen...
Tja....
Ik stop ermee, ga de belastingdienst veel succes wensen...
-
http://www.caracoltv.com/noticias
probeer deze eens en vraag ze om 2003 estaffa zaak hollandes
je zal ze moeten bellen mijn verhaal zal best bevestigt worden
op deze zender was ik ook je zal ze om de gegevens moeten vragen
http://www.canalrcn.com/
probeer deze eens en vraag ze om 2003 estaffa zaak hollandes
je zal ze moeten bellen mijn verhaal zal best bevestigt worden
op deze zender was ik ook je zal ze om de gegevens moeten vragen
http://www.canalrcn.com/