| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuwe hypotheek en dexia
nieuwe hypotheek en dexia
Hallo medelezers,
Wij zijn bezig een nieuwe hypotheek af te sluitne, maar de bank gaat alleen akkoord als we Dexia inlossen (schuld E.10.000,-, nemen we dus mee in hypotheekbedrag). Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben ook aangemeld bij Stichting Leasverlies, heb ik door het eerder inlossen van Dexia nog recht op een eventuele vergoeding?
Alle raad/suggesties/advies is welkom!
Groeten, beppie
Wij zijn bezig een nieuwe hypotheek af te sluitne, maar de bank gaat alleen akkoord als we Dexia inlossen (schuld E.10.000,-, nemen we dus mee in hypotheekbedrag). Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben ook aangemeld bij Stichting Leasverlies, heb ik door het eerder inlossen van Dexia nog recht op een eventuele vergoeding?
Alle raad/suggesties/advies is welkom!
Groeten, beppie
-
Gast
Re: nieuwe hypotheek en dexia
Hoi Beppie,
Op het andere forum van Legiolease is deze vraag vaak gesteld, ga daar eens kijken. Als je onder protest betaalt ding je nog wel degelijk mee om je geld terug te krijgen. Maar je moet er wel rekening meehouden, dat je dan individueel moet gaan procederen. Dus ik zou Dexia onder protest betalen en je nieuwe hypotheek gewoon afsluiten. K.
Op het andere forum van Legiolease is deze vraag vaak gesteld, ga daar eens kijken. Als je onder protest betaalt ding je nog wel degelijk mee om je geld terug te krijgen. Maar je moet er wel rekening meehouden, dat je dan individueel moet gaan procederen. Dus ik zou Dexia onder protest betalen en je nieuwe hypotheek gewoon afsluiten. K.
-
Bep
Hallo,
Ik ben hier net nieuw dus waar kan ik precies vinden wat jij bedoelt?
Bedankt voor je reaktie
Ik ben hier net nieuw dus waar kan ik precies vinden wat jij bedoelt?
Bedankt voor je reaktie
-
Babel
Doen, scheelt veel geld en je hebt de aandelen in je eigen handen.
Worden heus wel weer geld waard.
Worden heus wel weer geld waard.
beste bep, het anders forum van legiolease staat bovenin bij overzicht forums,daar staat een heleboel info waar jij (u) wel wat aan hebt.