LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TARA, Helderziende

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cvproductions
Contacteer:

TARA, Helderziende

Ongelezen bericht door cvproductions »

Vandaag wederom een duister mailtje in mijn postbus. Ongevraagd!!!
Wilt u ook een GRATIS persoonlijke reading ontvangen?

AANVRAAG VOOR EEN GRATIS READING

Beste Tara, ik wil in aanmerking komen voor een gratis reading.
Ik maak graag gebruik van deze unieke mogelijkheid op uw gratis hulp.

Daarom vraag ik u voor mij zo snel mogelijk een uitgebreid verslag te maken, zodat ik mijn geluk kan vergroten.

Uw hulp is geheel gratis en u stuurt me het verslag binnen 48 uur.

NOU, MOOI NIET!!

Wie reageert?????

Fabel

Re: TARA, Helderziende

Ongelezen bericht door Fabel »

maak je geen zorgen, dat is gewoon spam.
Kan je met een druk op een knop verwijderen, namelijk de delete knop.
Life is so easy sometimes.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Oplichting zelfs, Fabel...

Ik krijg deze spam ook -maar deze mevrouw is helemaal niet helderziend.

Als ze dat wel was, wist ze dat ik van die vage helderzienden helemaal niets moest hebben - en had ik het mailtje dus nooit gehad :)

Ik meld deze spam ook altijd direct aan de afzender en ISP (via spamcop) - wat vaak goed werkt.

Nooit, maar dan ook nooit op een 'afmelden' of 'unsubscribe' link klikken bij spam - dan krijg je namenlijk MEER spam, niet minder.

tampie74

Ongelezen bericht door tampie74 »

Wie daarin gelooft is zo ie zo gek, is alleen maar geldklopperij. Ik heb er namelijk ook 1tje gehad. en daaronder aan dat mailtje stond dat ik via dit mailadres heb mee gedaan aan acties of enquettes dus dat is zo ie zo al onzin, omdat ik dat mailadres alleen maar gebruik voor mijn msn en niet voor onzinnige reclames. Dus weg die zooi, niet op reageren. Is de grootste onzin die ik ooit gelezen heb.

joannebloem

Ongelezen bericht door joannebloem »

helaas ben ik er ingetrapt bij deze onheldere "vriendin"!!!
was er op dat moment gevoelig voor, gratis reading, en het antwoord schrok ik zo van dat ik een vervolg reading heb aan gevraagd!
gelukkig is dit beperkt gebleven tot 23 euro, de 2 andere termijnen heb ik kunnen blokkeren.
ze was zo intimidrend in de vervolg reading, ik was omgeven door een duistere kracht etc. en had dringend haar sessies nodig voor bescherming en uitbanning! en dit voor 399 euro!
teruggemaild dat ik datgeld niet had en juist daarom had gereageerd, geen reactie, ja de reading die ik betaald had was niet meer te lezen, verlopen na een dag', boze email terug, wil geld terug, geen reactie.
vanmorgen eeen email van deze onheldere tara dat ik dringend mijn vervolgreading moest lezen :gevaar. kan hier niets aan gedaan worden? :oops:

Guardian72
Contacteer:

Joanne,

ik zou het als leergeld bestempelen - en deze afzender blokkeren of als spam aanmerken.

Jou bangmaken, om je eigenlijk te manipuleren om meer geld uit te geven vind ik een misselijke streek.
Mocht je je originele 'reading' ooit nog kunnen lezen - kijk dan of je het kan kopieeren (text selecteren en CTRL-C voor kopieeren en in je tekstverwerker CTRL-V voor plakken) dan heb je in elk geval nog "waar" voor de 23 euro.

Juist mensen die het om welke reden dan ook even moeilijk hebben, zijn "makkelijke" prooi voor dit soort gewetenloze lieden.

Trouwens, in een ding heeft 'ze' gelijk - er dreigt gevaar - voor jouw portemonnee als je hieraan toegeeft.

Deze "reading" krijg je van mij gratis.

joannebloem

beste guardian 72

bedankt voor je reactie!
ben 59 jaar en pas sinds een half jaar actief op internet en heb dus nog een hoop te leren.
vandaag de "readings uitgeprint, had deze naar een vriendin doorgemaild want ik heb geen printer maar door deze readings liep haar computer vast!!!!!!
naar mij teruggestuurd envia usb heb ik het uitgeprint in een internetcafe...... 43 pagina's.... dus nu heb ik mijn eigen "tara"boek! :twisted:
heb ook de verzender van deze mail gewaarschuwd en heb tara als spam en ongewenst gemarkeerd.
probeer ook nog via mijn bank om die 23.99 gestorneerd te krijgen.

groetjes joanne

Guardian72
Contacteer:

Joanne,

net een half jaar?
Wow.

Dan heb ik een tip voor je.
Als je iets binnenkrijgt waarover je twijffelt, waarover je een vaag gevoel krijgt - zoek het via google op.

ook dingen die erg mooi klinken (als 'je hebt 1 miljoen in de loterij gewonnen' bijvoorbeeld) niet zomaar geloven.

En, als je een 'waarschuwing van een nieuw virus' krijgt - met de vraag om het naar iedereen door te sturen - doe dit dan niet.
Deze dingen zijn voor bijna 100% onzin.

joannebloem

beste guardian,

nogmaals dank, ben lerende, maar weet zo weinig van internet, onze ngeneratie is er niet mee opgegroeid.
vind dat ik hetal best goed doe zelfs typen niet geleerd vroeger!

met tara onhelderziende een goede les gehad! gr. joanne

xiex

Ongelezen bericht door xiex »

envia usb heb ik het uitgeprint in een internetcafe...... 43 pagina's.... dus nu heb ik mijn eigen "tara"boek!
en waarom zou je zo'n nep-reading in godsnaam willen printen???[/quote]

Guardian72
Contacteer:

Xiex -
Bewijsmateriaal.

Als meerdere 'slachtoffers' zich melden, zou je bijvoorbeeld deze 'readings' kunnen vergelijken.

ik vermoed dat iedereen dezelfde ontvangt, zodat de 'persoonlijkheid' van de reading direct in twijfel te trekken is.

maryposa

Ongelezen bericht door maryposa »

Ook ik heb vandaag een mail gehad en ja hoor stom genoeg om het in te vullen,en heb mij daarna gelijk afgemeld,hoop dat het werkt even afwachten

barnebiebears

Ongelezen bericht door barnebiebears »

Er is een site www.ikhebje,nl hier kun je op allerlei manieren achter gegevens komen van mensen als je die wilt weten ivm rare mail de gegevens achter tara is een chinees lees
Address lookup
canonical name tara-helderziende.com.
aliases
addresses 202.181.134.68

Domain Whois record
Queried whois.internic.net with "dom tara-helderziende.com"...

Domain Name: TARA-HELDERZIENDE.COM
Registrar: EURODNS S.A
Whois Server: whois.eurodns.com
Referral URL: http://www.eurodns.com
Name Server: EARTH.UDOMAIN.COM.HK
Name Server: SATURN.UDOMAIN.COM.HK
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 14-may-2009
Creation Date: 08-may-2008
Expiration Date: 08-may-2011

>>> Last update of whois database: Mon, 08 Jun 2009 17:56:58 UTC <<<

Queried whois.eurodns.com with "tara-helderziende.com"...

The Data in EuroDNS WHOIS database is provided for information purposes only.
The fact that EuroDNS display such information does not provide any guarantee
expressed or implied on the purpose for which the database may be used, its
accuracy or usefulness. By submitting a WHOIS query, you agree that you will
use this Data only for lawful purposes and that, under no circumstances will
you use this Data to:

(1) allow, enable, or otherwise support the transmission of mass unsolicited,
commercial advertising or solicitations via e-mail (spam); or
(2) enable high volume, automated, electronic processes that apply to EuroDNS
(or its systems). EuroDNS reserves the right to modify these terms at any time.

By submitting this query, you agree to abide by the above policy.

Domain: tara-helderziende.com
Registrar: Eurodns S.A.

Registrant:
Company: Head Web Ltd.
Name: LAM Dickson
Address: Unit 1101 Sai Wan Ho Plaza, 68 Shaukeiwan Road
City: Hong Kong
Country: HONG KONG
Postal Code: 0000

Administrative Contact:
Phone: +85297820438
Fax:
Email: [email protected]

Technical Contact:
Phone: +85297820438
Fax:
Email: [email protected]

Original Creation Date: 2009-05-08
Expiration Date: 2011-05-07

Status:
clientTransferProhibited

Nameserver Information:
Nameserver: earth.udomain.com.hk
Nameserver: saturn.udomain.com.hk

Network Whois record
Queried whois.apnic.net with "202.181.134.68"...

inetnum: 202.181.128.0 - 202.181.159.255
netname: HKCIX
descr: - HKCIX -
descr: Hongkong Commercial Internet Exchange
country: HK
admin-c: CW57-AP
tech-c: KY28-AP
mnt-by: APNIC-HM
mnt-lower: MAINT-HKCIX-AP
changed: [email protected] 20001213
status: ALLOCATED PORTABLE
source: APNIC

person: CM Wu
address: IXTech Limited
address: 7/F Ever Gain Plaza, Tower 2,
address: 88 Container Port Road,
address: Kwai Chung, N.T.
phone: +852-2603-7955
fax-no: +852-2603-7952
e-mail: [email protected]
nic-hdl: CW57-AP
mnt-by: MAINT-HKCIX-AP
changed: [email protected] 20000313

person: Katson Yeung
address: IXTech Limited
address: 7/F Ever Gain Plaza, Tower 2,
address: 88 Container Port Road,
address: Kwai Chung, N.T.
phone: +852-2603-7955
fax-no: +852-2603-7952
e-mail: [email protected]
nic-hdl: KY28-AP
mnt-by: MAINT-HKCIX-AP
changed: [email protected] 20000313

DNS records
name class type data time to live
tara-helderziende.com IN A 202.181.134.68 86400s (1.00:00:00)
tara-helderziende.com IN SOA server: earth.udomain.com.hk
email: domreg.udomain.com.hk
serial: 2008120203
refresh: 10800
retry: 3600
expire: 604800
minimum ttl: 10800
86400s (1.00:00:00)
tara-helderziende.com IN NS saturn.udomain.com.hk 86400s (1.00:00:00)
tara-helderziende.com IN NS earth.udomain.com.hk 86400s (1.00:00:00)
tara-helderziende.com IN MX preference: 10
exchange: mail.tara-helderziende.com
86400s (1.00:00:00)
68.134.181.202.in-addr.arpa IN CNAME 68.0-255.134.181.202.in-addr.arpa 3600s (01:00:00)
68.0-255.134.181.202.in-addr.arpa IN PTR hm46.youdomain.com 86400s (1.00:00:00)

Traceroute
Tracing route to tara-helderziende.com [202.181.134.68]...

hop rtt rtt rtt ip address fully qualified domain name
1 1 1 1 70.84.211.97 61.d3.5446.static.theplanet.com
2 0 0 0 70.87.254.5 po101.dsr02.dllstx5.theplanet.com
3 140 1 0 70.85.127.109 po52.dsr02.dllstx3.theplanet.com
4 0 0 0 70.87.253.17 et3-2.ibr03.dllstx3.theplanet.com
5 0 0 0 157.238.225.5 xe-2-4.r01.dllstx09.us.bb.gin.ntt.net
6 0 0 0 129.250.4.41 ae-3.r21.dllstx09.us.bb.gin.ntt.net
7 45 46 44 129.250.4.25 as-3.r21.snjsca04.us.bb.gin.ntt.net
8 169 168 169 129.250.3.198 as-1.r21.osakjp01.jp.bb.gin.ntt.net
9 210 210 210 129.250.2.6 as-0.r20.newthk01.hk.bb.gin.ntt.net
10 210 210 237 203.131.240.182 xe-1-2.a04.newthk01.hk.ra.gin.ntt.net
11 206 206 205 203.131.241.106
12 211 211 211 202.181.135.89
13 219 211 211 202.181.135.6
14 211 206 208 202.181.134.68

Trace complete

Service scan
FTP - 21 220 ProFTPD 1.3.0 Server (ProFTPD) [202.181.134.68]

SMTP - 25 220 tara-voyance.com ESMTP

HTTP - 80 HTTP/1.1 200 OK
Date: Mon, 08 Jun 2009 17:42:55 GMT
Server: Apache/2.0.52 (CentOS)
X-Powered-By: PHP/4.3.9
Set-Cookie: PHPSESSID=1a324630cdac8ca697363094315fadd0; path=/
Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache
Connection: close
Content-Type: text/html; charset=UTF-8
POP3 - 110 +OK Hello there. <[email protected]>

IMAP - 143 * OK [CAPABILITY IMAP4rev1 UIDPLUS CHILDREN NAMESPACE THREAD=ORDEREDSUBJECT THREAD=REFERENCES SORT QUOTA IDLE ACL ACL2=UNION STARTTLS] Courier-IMAP ready. Copyright 1998-2004 Double Precision, Inc. See COPYING for distribution information.
* BYE Disconnected for inactivity.

-- end --
URL for this output | return to CentralOps.net, a service of Hexillion
deze tracing geeft aan wie de persoon werklijk is dan moet je wel op omgekeerd zoeken doen tip groetjes

Plezier

Ongelezen bericht door Plezier »

http://www.belazerdophetnet.nl/viewtopi ... 2503#p2503

Is ook al een topic begonnen over Tara!

vnwnnk

Ongelezen bericht door vnwnnk »

Dames en heren, let wel dat spam verboden is bij de Nederlandse wet !!!! Daaronder valt ook dit geval.

Wie zich irriteerd aan de emails kan Tara dan ook opgegeven als SPAM verstuurder op www.spamklacht.nl !!

Dit heb ik ook gedaan omdat ik me stierlijk erger aan de mails.
Je kunt hem wel aangeven aan spam in je eigen email programma, maar dan blijf je ze toch krijgen!
Als meerdere mensen deze aangifte doen zal de OPTA ervoor zorgen dat het niet meer zal gebeuren en mensen ook behoedt worden voor fraudeleuse handelingen.

Denk niet ik hoef het niet te doen misschien is jou klacht net nog nodig om stappen te ondernemen.
Neem er wel even de tijd voor of vraag hulp bij het invullen van het klachtenformulier want het heeft specifieke informatie nodig welke je uit je email moet halen.

Succes!

Guardian72
Contacteer:

@vnwnnk

Toch is 'Tara' geen spam.

Zij werken samen met onder andere De Heus response (first impressions) die bijvoorbeeld de (noem eens wat) enquete hanteerd.
Ook (noem een gadget)winnen.nl valt hieronder.

Deze verzamelen email adressen, en door het in te vullen geef je toestemming om bestookt te worden door onder andere Tara.

Lees de kleine lettertjes onderaan de mail maar eens (ze blijven opzettelijk vaag, zodat je het niet 100% zeker kan traceren)

vnwnnk

Ongelezen bericht door vnwnnk »

Volgens de wetgeving moet erbij de mails die u bedoelt altijd de optie gegeven worden om uit te schrijven of af te melden bij desbetreffende info groep (welke de enquetes oid uitvoerd).

Als deze optie niet wordt gegeven wordt het gezien als spam.

Guardian72
Contacteer:

Tja..
Ik heb de mail even nagelopen ..
Uw e-mailadres is verkregen via acties op het internet en/ of couponboekjes. U heeft de organiserende bedrijven en door hen geselecteerde derden (zoals wij) toestemming gegeven om u aanbiedingen per e-mail te doen. Deze e-mailing wordt automatisch verzonden, dus kunt u hierop NIET reageren. Vragen of opmerkingen kunt u sturen aan [email protected]. U bent aangemeld met emailadres:
Erg vaag - dus ze hebben wat te verbergen - en inderdaad geen mogelijkheid tot uitschrijven (ik heb de mail dus 3x gehad ondertussen).

Inderdaad - dan is het wel spam - en kan je via spamklacht/opta een klacht indienen.

IIITO

Ongelezen bericht door IIITO »

oke, ik vind mezelf normaal wel slim, en op mijn hoede,
hier ben ik echter met grote voeten ingetrapt.
Ik heb een gratis reading aangevraagd, en ook hetzelfde enigszins aangepaste standaardbericht terugontvangen.
Helaas voleed dat standaard bericht 100% aan mijn situatie, waardoor ik in een zwak moment dacht dat dit geen oplichtster was. Het klopte gewoon echt allemaal wat ze zei, dus ik was laaiend enthousiast.
(ook ik kreeg 300 euro, en 9 juli is mijn lucky day, opgevoilgd door 6 maanden van geluk en veel geld).
Dom van mij om niet eerst een google search te doen, maar omdat het echt spooky was hoevel het verhaal overeen kwam met mijn verleden, wilde ik meteen verder gaan, en ik begreep dat ze natuurlijk niet voor niets werkte dus ging akkoord met 79 euro;
te betalen via 3 termijnen van 26,33 euro.
De dag erna netjes mijn aangevraagde reading ontvangen waar ze ook 13 uur voor nodig had; nou, het viel behoorlijk tegen.
Er stond niet echt veel nieuws in dan in de gratis reading stond, al stond er wel elke maand voor het komende jaar in uitgewerkt, en vaag en oppervlakkig wat er in die maand stond te gebeuren en wat mijn lucky numbers waren.
Was opeens erg vaag, en sloeg niet meer op mij, dus toen werd ik langzamerhand wakker.
Zeker toen het opeens alleen maar nog ging over telepatische vervolgsessies die "slechts" 399 euro zouden kosten.
Toen wist ik dat het alleen maar om geld ging, want voor mijn 79 euro (waarvan ik 26,33 betaald had) kreeg ik dus alleen maar een pusherig verhaal om 399 uit te geven.
Toen bedacht ik me pas een google search te doen, en ja hoor, ik was mooi beetgenomen en op een zwak moment gepakt door een roofdier.
Meteen de automatische betaling van 3 termijnen stopgezet, waardoor ik alleen 26,33 kwijt was.
Vervolgens eerst de nette aanpak geprobeerd, en haar gemaild conform de "niet goed-geld terug" garantie, en gevraagd of ik mijn geld terug kan hebben.
Eerst een paar dagen mailtjes ontvangen dat ik haar reading nog niet bekeken had en ik maar 10x op de reply button geklikt dat ik mijn geld terug wilde.
Toen via paypal klacht ingediend, deze opgewaardeerd tot een claim, maar omdat het om electronische goederen en kwaliteit ging, werd mijn claim helaas door paypal afgewezen.
Toen gewoon via paypal een moneyrequest bij haar ingediend van 26,33 en haar weer herinnerd aan haar beloofde garantie.
Ook dit verzoek een paar dagen 10x per dag gemaild, maar geen antwoord.
Opeens bericht van paypal dat mijn betalingsverzoek geannuleerd was door haar.
Ik wist niet eens dat anderen mijn verzoek kunnen annuleren, dus ik was pissed off, en wist toen zeker dat ze toch mijn emails las.
Toen haar een paar dagen 10x een email gestuurd over aangifte bij de internetpolitie, en dat ik interpol de cia en de fbi heb ingelicht over internetcriminaliteit, en dat ze wettelijk verplicht is zich aan de garantie te houden die ze stelt.
Ook via een google search uitgevogeld dat haar pc ergens in hong kong gerigistreerd was, met adres en al terug gemaild dat ik haar adres heb en heb doorgegeven aan cia, fbi en interpol;
en wat denk je.......?
4 dagen later het geld terug gekregen via paypal, en een email dat ze mij het geld teruggeeft conform de garantie, en dat ze hoopt me in de toekomst weer te mogen begroeten,
uw toegewijde vriendin Tara;

haha, leerzame les dus, maar gelukkig geen dure les, want het geld volledig terug gekregen.

Noemi

Ongelezen bericht door Noemi »

Helaas benik er ook in gestonken, ze heeft me ook gezegd dat ik 300 euro van haar krijg. Krijg weekelijks mail van haar dat ze me waarschuwd of dat ik nog 3 dagen te gaan heb maar iedere keer worden die dagen verlengt, ook zegt ze over je te dromen maar als dat zo is dan moet ze weten dat ikder een oplichter vind.
Om mij te helpen moet ik nog eens 399 euro betalen naast die 139 wat je in 3 maanden mag betalendie ze daarvoor vraagt. Ook valt het me op dat ze steeds lager gaat met haar prijs ik mag nu voor 99 euro wat laten doen inplaats van 399..hahahaha. Maar wel iedere keer zeggen dat het gratis is.. Ik ben haar spuug zat en zou haar heel graag willen aanpakken. Weet iemand hoe dit het beste kan want er moet een einde komen aan dit soort oplichters!!!

Gesloten