LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oeps, rekening niet betaald...

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
demi08

Oeps, rekening niet betaald...

Ongelezen bericht door demi08 »

Hallo,

En ja ik heb ook een klacht..mijn ouders hebben hetzelfde probleem gehad en zijn uit ellende maar naar kpn digitenne verhuist.
Het kan wel eens gebeuren, je hebt het druk en je vergeet een rekening te betalen.
Nou zo gebeurde dat bij ons dus ook...maar het gekke is het werd ons niet verteld.
Het begon een week geleden..alle zenders tot net 5 deden het goed, wou je de extra zenders bekijken dan had je een probleem, zwart beeld.
Wij bellen( ja mevrouw het zal aan uw bekabeling liggen,ga naar de buren en probeer daar de digitale ontvanger).
Volgende dag nog steeds het zelfde( nog eens bellen, oh mevrouw we zullen even kijken naar uw signaal).
Nou voor 1 dag deed alles het weer perfect alle zenders helemaal goed.
En gister avond...ja hoor kwart voor negen alleen maar sneeuw.
Wij vanmorgen Ziggo klantenservice bellen...na een half uur hangen komt de zielige knaap aan de andere kant van de lijn erachter dat wij ooit eens niet betaald hebben( u word doorverbonden met de betaling service).
(de informatie word verstuurd naar u e-mail mevrouw, als u vanavond betaald heeft u binnen 4 dagen weer t.v.)
Ik direct de rekening betalen...na het betalen even mijn ouders bellen over ons ziggo avontuur.
Bel ze nog maar eens zegt mijn moeder, ze moeten het een miljoen keer horen voordat ze erachter komen kijk maar naar ons geval.
Ja, mijn ouders hadden hetzelfde (tijdens de olimpische spelen 2008).
Vergeten rekening betalen, daarna toch even snel betalen
zegt ziggo(uw rekening is niet voldaan).
Ja wel, nee nietes, ja welles, nee nietus.....tv afgesloten.
Weken brieven,belletjes enz....loze beloftes.
( ja mevrouw we hebben u op 8 augustus 2008 weer aangesloten).
Nee, nietes, welles,nietes,welles he verdorie olimpische spelen gemist.
Nou uit ellende zijn mijn ouders overgestapt naar het altijd goede en betrouwde kpn digitenne.(teminste nog wel).
Nou daar zitten we dan twee weken zonder t.v van ziggo.
Rekening word na het weekend pas verwerkt, daarna moet het nog door gestuurd worden naar een andere afdeling en dan duurt het nog minstens 5 tot 7 dagen totdat het signaal weer ontvangen kan worden in ons huisje.
Nou ziggo bedankt...!!!!

groetjes,

Demi

jor

Re: Oeps, rekening niet betaald...

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 04 Jun 2009 13:25 door demi08
Het kan wel eens gebeuren, je hebt het druk en je vergeet een rekening te betalen.
Nou zo gebeurde dat bij ons dus ook...maar het gekke is het werd ons niet verteld.
En gister avond...ja hoor kwart voor negen alleen maar sneeuw.
Wij vanmorgen Ziggo klantenservice bellen...na een half uur hangen komt de zielige knaap aan de andere kant van de lijn erachter dat wij ooit eens niet betaald hebben( u word doorverbonden met de betaling service).
Nou ziggo bedankt...!!!!
Je begint met Oeps, de rekening niet betaald, vergeten. Vervolgens is de knaap van de helpdesk zielig en dan ben je boos op Ziggo dat je niet direct weer beeld hebt. Weleens gehoord van hand in eigen boezem? Jij vergat toch de rekening te betalen.Ziggo doet zat fout maar heeft hier toch wel een beetje gelijk, geen geld? geen beeld!

Toch een prettige dag met vlug weer TV. Jor.

GoldenIndy

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Wat doet Ziggo nou weer fout? Kan idd altijd gebeuren dat je een rekening vergeet te betalen maar dan hoef je een ander daar niet de schuld van te geven.
Voor een bedrijf ben je een nummer en als je niet betaalt, wordt je afgesloten. Heel logisch lijkt me aangezien ze niet bij al die duizenden/miljoenen klanten na kunnen gaan of het "toevallig ergens anders aan kan liggen dat ze niet betaald hebben" .

Je hebt zelf niet betaald, kan gebeuren, maar steek dan gewoon je hand in eigen boezem en ga Ziggo niet zwart lopen maken op een forum.
Duurt zo te lezen trouwens wel lang voor je weer beeld hebt.

demi08

Ongelezen bericht door demi08 »

Beste mensen,

Als jullie het stukje dat ik hierboven goed doorleest lees je dat ik ziggo al voor de afsluiting een paar keer gebelt had.
Dat in die gesprekken mij niet verteld is over de rekening.
Ook lees je het verhaal over mijn ouders.
Val mij niet aan aub...ik klaag niet snel, nooit eigenlijk..maar dit ging mij te ver.En destijds mijn ouders ook.

groeten,

demi

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Voor een bedrijf ben je een nummer en als je niet betaalt, wordt je afgesloten.
Ja oke, maar wat is er gebeurd met de goede oude herinnering (die volgens mij zelfs nog steeds wettelijk verplicht is)
Daarbij komt Ziggo er pas na enkele keren bellen pas achter dat er geen technisch probleem maar een betaling"probleem" is.

Gesloten