LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Gast

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is ook wel een intelligente topic.

Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door Sa »

Misschien toch nog nuttig :wink:

etje
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2003 18:44

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door etje »

Nou breekt mijn klomp helemaal. Ik heb die folder gelezen en er staat gewoon hartstikke duidelijk in dat het mogelijk is dat je aan het eind van de rit moet bijbetalen. Niet in bedekte termen maar het staat er in duidelijk Nederlands.
Hoe kan de bank op dit forum dan van leugens en bedrog worden beticht????
Als je een belangrijk financieel contract afsluit kun je toch op zijn minst de folder lezen?? Als je dan toch tekent is het nemen van dat risico je eigen keus. En als het dan inderdaad mis gaat is de bank dan crimineel?? Denk dat de bank met deze folder aardig sterk staat!! Duidelijker konden ze niet zijn!

gr.
Etje.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door JH »

Etje, (van friese komaf zeker, verklaart een hoop ook die gebroken klomp van je.

Als jij het zo duidelijk hebt kunnen vinden plaats dan dat deel eens op dit forum. Sorry ik heb het er niet uit kunnen halen of lees jij wat je wil lezen, welkom dan bij de club van ongeletterden :wink:
Dan kan iedereen zien wat jij ziet en kunnen we je wellicht gelijk geven.
Nu doen we dat dus niet he.

en kijk eens naar de uitleg die hans2 heeft geplaatst bij de foutief gespelde "enquette' van duchateau, missschien wordt er dan wat meer duidelijk

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door lieske »

JH,
kijk eens op pagina 8 en pagina 10 van de folder die als pdf document op deze site staat. Daar staan in doodgewoon nederlands dat het mogelijk is dat het mogelijk is dat aan het eind van de looptijd moet worden bijbetaald en wordt ook in doodgewoon nederlands gewaarschuwd voor beleggen met geleend geld. Maar jullie verleasers zullen wel alleen maar oog gehad hebben voor de rekenvoorbeelden en dan ook nog alleen die met het allerhoogste rendement.
Stop die folder maar nooit in het dossier wat de rechter wordt voorgelegd. Want nadat deze is uitgelachen kan hij of zij slechts oordelen dat hebzucht jullie tot bewust gekozen schulden heeft gedreven en jullie niet verder moeten z**ken. Maar nogmaals, jullie hebben niets geleerd. Want nu stappen jullie ziende blind weer in zee met advocaten die jullie wijsmaken een goede kans te maken en die stichtingen waarvan de besturen het op jullie kosten het er goed op nemen. Met een reiskostenvergoeding, eten, drinken en presentiegelden. Dom,dom,dom,dom................

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door JH »

Ik voel me niet aangesproken lieske ik heb geen aandelenpakket afgenomen maar ben er indirect bij betrokken. Restschuld is inmiddels betaald onder protest dus ook geen nodeloze advocaatkosten voor incasso en dagvaardingen.
het beste en zeur maar lekker door mij heb je er niet mee en ik wil niet met je uit, met zo,n dom puberaal mokkel
Je bent een zielig schepsel met je dure engelse woorden om een beetje interessant over te komen omdat je kennelijk een studje bent.
stu(mper)dje dus !

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door lieske »

JH,
ook al ben je er blijkens jouw reactie slechts indirect bij betrokken, jouw niveau van reageren en jouw verstandelijke vermogens zijn blijkbaar niet hoger dan dat van die sealige verleasers

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door JH »

als dat zo is lieske waarom reageer je dan op mijn reactie
welterusten slaap zacht

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door CB »

Hallo Lieske,

Hoewel het moeilijk wordt om serieus op jouw onzinnige postings te reageren, zal ik toch een poging wagen. Allereerst lijkt het mij zinvol dat je je eerst verdiept in de tot jou ter beschikking staande informatie inzake de aandelenlease zaken, voordat je iedereen die een aandelenleasecontract heeft afgesloten met de grond gelijk maakt.

Dat je een standpunt inneemt, of het verstandig was om zo’n contract af te sluiten, behoort tot de rechten die je hebt op meningsuiting. Dat je echter je standpunt inneemt op basis van onvolledig informatie, zegt voldoende over jouw IQ.

1. Er zijn namenlijk meerdere folders in omloop geweest;
2. Er zijn contracten afgesloten door mensen die geen folders ter inzage
hebben gehad, maar telefonisch zijn benaderd.

Indien de aanbieders zich hadden geconfirmeerd aan de zorgplicht, dan waren vele contracten niet afgesloten. Denk hierbij aan de contracten die zijn afgesloten aan:

1. Minderjarigen zonder handlichting van de Kantonrechter;
2. Contracten die zijn afgesloten zonder dat aan de zorgplicht is
voldaan door de aanbieders (Cliëntenprofiel).

Bovenstaande geeft al aan dat jij, en met jou enkele andere op dit forum, niet alle mensen die een contract hebben afgesloten over één kam kunt en mag scheren. Iets dat jij dus duidelijk wel doet.

Mvrg
CB

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door Hollander »

Hoi CB,

De mensen die GEEN folder gehad hebben, hebben dus alleen het contract gelezen. Weet je wat daar in staat?

Paramanaribootje
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 okt 2003 17:28

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door Paramanaribootje »

30km/pu

Ons huwelijk strandde,
waardoor ik belandde,
in de armen van een andere vrouw.
jij kwam hier toen achter,
en liet mij veel zachter,
overrijden dan ik eigenlijk wou.

auw.

Jolie

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door Jolie »

Sorry dit is de goeie pakte een oude topic :P

Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door Sa »

Omhoog :idea:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Beste Jan2,

doe dat je kind niet aan :? !
Hopelijk wordt het een jongen, dan heb je in ieder geval één probleem minder. (Voor de vrouwelijke lezers, ik ben niet tegen meiden, ik heb er zelf twee, maar Jan2 heeft nu even een psychisch probleem :roll: en dat zou door de komst van een zoontje opgelost kunnen worden)
en Jan2, laat je advocaat straks ook eens uitrekenen of je smartegeld voor deze hersenspoeling kunt krijgen...

PeterS
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2003 15:39

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door PeterS »

Aert001,

Je schrijft dat er door Dexia zoveel wetten en voorschriften door de bank met voeten zijn getreden... helaas zijn deze wetten en voorschriften daarmee niet overschreden.
Je kunt er van uit gaan gezien de tijd die gestoken moet zijn in het perfectioneren van de folders zodat weinig mensen zouden begrijpen dat ze een lening aan zouden gaan, Legio zelfs nog meer tijd heeft gestoken in het onderzoeken of ze daarmee iets onwettigs zouden doen.
Legio zal precies hebben uitgezocht waar de grens ligt van wat wel en niet mag. Een rechter kan wellicht vinden dat het onfatsoenlijk of misschien zelfs onbeschoft is wat is gebeurd, maar hij moet recht spreken en zijn eigen mening voor zich houden.

Als Legio 20 regels raakt maar geen enkele regel heeft gebroken, wordt het nog een hele klus om een rechtzaak tegen Dexia te winnen.

Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Re: Folder WinstVerDriedubbelaar in PDF formaat

Ongelezen bericht door Sa »

Letop.....

Nieuwe folder toegevoegd deze is waarschijnlijk van eind 1999 begin 2000.

Als u ook een folder heeft en u wilt anderen ermee helpen stuur mij
dan een E-mailtje en ik neem contact met u op,dan zorg ik er voor
dat hij op www.freewebs.com/gedupeerd geplaatst word.

Met dank aan Ad voor het aanleveren van de nieuwe folder. :wink:

Vrgr Sa

Gesloten