LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Quooker

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Quooker

Ongelezen bericht door rayke »

sja Pufje... 't is bijna meer een service-artikel dan dat je er wat aan verdient. Meneer Petri zou daar eens rekening mee moeten houden bij de ontwikkeling van een nieuw modelletje.
Bij ons gaat er vrijwel geen enkele keuken zonder quooker de deur uit.

Joman
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 21:11

Re: Quooker

Ongelezen bericht door Joman »

Ik heb sinds een aantal dagen deze aangeschaft
http://www.keukenaccessoiresshop.nl/Web ... esign.html

Bevalt me erg goed voor mij dus gewoon Quooker :D

frankmeijer
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2007 14:58

Re: Quooker

Ongelezen bericht door frankmeijer »

Wij hebben juist de combi 2.2+ aangeschaft.

De combi 2.2 geeft naast heet water uit de Quooker kraan ook water aan/uit de gewone keukenkraan. Als de quooker echter leeg is houd het volgens mij even op aangezien de keukenkraan bij de combi geen aansluiting heeft op de normale heetwaterleiding uit de CV.

Bij De combi+ blijft de normale keukenkraan ook nog aangesloten op de normale heetwaterleiding. Leek me wel zo handig en koste niets extra. (bij de keukenaccessoiresshop 6,-- euro duurder)

rdtburgg
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:15

Re: Quooker

Ongelezen bericht door rdtburgg »

wij waren 1 van de 1ste die een qooker hebben aangeschaft en hebben hem al jaaaaaaaaaaaaaren, zolang dat ik het niet eens precies weet.
wij zijn toen nog bij de oude uitvinder Pertri in zijn kantoortje geweest waar hij ons alles zelf gedemonstreerd heeft.
ik vond de qooker toen wel duur om aan te schaffen maar een nieuwe keuken is duur en dan wil je er wel gewoon goede spullen in (ik wel tenminste)
mijn keuken staat al minstens 15 jaar, kan geen bonnen meer vinden maar de qooker werkt nog perfect!!!
mijn koelkast, oven en magnetron heb ik al vervangen maar de qooker nog steeds niet.
geweldig apparaat

Pieter112
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2009 15:53

Re: Quooker

Ongelezen bericht door Pieter112 »

Naar ik gehoord heb komt Inventum over 3 weken met 3 combi modellen! Voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Ik hoop dat ze er snel zijn scheelt namelijk ongeveer 4 a 500 euro. :D
Laatst gewijzigd door Pieter112 op 03 jun 2010 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Quooker

Ongelezen bericht door legoleek »

Aan al diegene die een "andere" quooker hebben gekocht, graag zou ik jullie ervaringen willen weten.

Ik heb namelijk mijn bedenkingen. Iets wat letterlijk hetzelfde zou moeten doen, zou dan ook ongeveer dezelfde prijs moeten hebben.

Pieter112
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2009 15:53

Re: Quooker

Ongelezen bericht door Pieter112 »

Aan al diegene die een "andere" quooker hebben gekocht, graag zou ik jullie ervaringen willen weten.

Ik heb namelijk mijn bedenkingen. Iets wat letterlijk hetzelfde zou moeten doen, zou dan ook ongeveer dezelfde prijs moeten hebben.
Wat ik van mijn leverancier begreep is dat Quooker tijden lang de enige leverancier van zoiets is geweest en daarom de prijs zo hoog heeft staan. De complete productie van een quooker zal waarschijnlijk ook niet meer dan €300 kosten. Alleen verdienen ze er €400 aan en een andere partij zal er waarschijnlijk €100 aan verdienen.

Terwijl het kwalitatief niet minder hoeft te zijn, ik wacht lekker op de Inventum kranen.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Quooker

Ongelezen bericht door maxx »

Wordt dan lang wachten.

Quooker heeft een mooi product in handen. Heb al diverse keren "alternatieven" voorbij zien komen die iedere keer niet konden waarmaken wat de vertegenwoordigers vooraf beloofden.

*De Borretti gaf "bijna kokend" water. Gaf lekkere koppen schuimthee!
*De Daalderop geeft zoveel warmte af dat je binnen notime een arrestatieteam aan de deur hebt omdat ze een wietplantage vermoeden.

Nu komt Inventum weer met een alternatief wat super goedkoop is volgens jouw bericht maar kost ook al 650,=. Wachten op de eerste gebruikers en dan dooft het kaarsje meestal snel.

MVG

eefz
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jun 2009 22:34

Re: Quooker

Ongelezen bericht door eefz »

De kraan van Boretti is een WARMwaterkraan en die van Quooker is een kraan waar KOKENDwater uitkomt.
Dus niet te vergelijken in dit geval.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Quooker

Ongelezen bericht door maxx »

Dus niet te vergelijken in dit geval.

Dat hoor je me ook niet zeggen maar als je de Halleluja-berichtgeving in de wandelgangen hoorde VOORDAT Boretti met hun Quooker-alternatief kwam dan was deze 100% hetzelfde als de Quooker maar dan voor VEEL minder geld.

Maar weer afwachten wat Inventum brengt voor die 700 euro.

MVG

Gesloten