Ik kan me zo voorstellen dat als je www.hondenl*l.nl registreert en dat laat doorverwijzen naar een site van een persoon of bedrijf, dat die persoon of dat bedrijf dat niet zo leuk zal vinden en je dus zal sommeren om de doorverwijzing te stoppen. De rechter zal een verbod daarop ook toewijzen, zo lijkt mij, en je mogelijk ook nog veroordelen tot het betalen van schadevergoeding.
Het verbaast me daarom overigens dat de SGP tegen deze site nog niets heeft ondernomen (geloof het of niet, maar die link is geheel veilig om aan te klikken want hij wijst direct door naar sgp.nl)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mag je www.domeinnamen kopen en ze direct doorschakelen ?
Re: mag je www.domeinnamen kopen en ze direct doorschakelen ?
Ad, de hamvraag is nu, hoe kom je erachter dat die site naar de SGP verwijst...? Zit je op een rustige vrijdagmiddag soms wat 'interessante' namen te proberen?

Maar kan het niet laten om hier even heel hard te lachen om die verwijzing naar de SGP

Het verbaast me daarom overigens dat de SGP tegen deze site nog niets heeft ondernomen (geloof het of niet, maar die link is geheel veilig om aan te klikken want hij wijst direct door naar sgp.nl)