Dimitri jij en ik weten dat de belastingdienst er een zooitje van maakt en dan vooral met mensen die eigen ondernemer zijn.
Zal een heel simpel voorbeeld geven van mijn probleem en waar zij zich achter blijven verschuilen als onschuldig te zijn, aangifte 2002 in 2005 ingediend door een boekhouder van mijn man en mij, die ons in 2005 ook nog eens heeft opgelicht, mijn man heeft de aangifte persoonlijk afgegeven met bewijs van betaling over dat jaar, in 2006 word er executoriaal beslag gelegd op onze woning ivm het niet doen van aangifte 2002 op zowel mijn aangifte 2002 en van mijn man ambtshalve waren dit. In 2005 is mijn teruggave verrekend met de aanslag 2002 van mijn man, dus dat is 1 valsheid in geschrifte, dan nadat wij terecht zijn gekomen bij de 2de kamercommissie vanwege het excutoriaal beslag van 2006 waarin 2007 in mei ons huis per veiling verkocht zou worden, dit is tegen gehouden door de 2de kamercommissie en hebben wij ons gelijk gekregen in nov 2007, in mei 2007 nog een gesprek gehad met de inspecteur en een nieuwe boekhouder, en wat gebeurt er bij binnenkomst daar laat de inspecteur doodleuk en ook nog lachend de aangifte van 2002 van mijn zien en met de vermelding ja ach heeft 2 jaar lang in een dossier bij de belastingdienst gelegen.
En zo gaat mijn verhaal nog wel even door over de belastingdienst en cornuiten, en hier word je echt niet vrolijk van dat kan je van mij aannemen.
Tevens worden er schattingen gedaan vanwege verduistering van administratie door de boekhouder die ons heeft opgelicht, en moeten wij hier dankbaar voor zijn terwijl de schattingen veels te hoog zijn en word er nu geconcludeerd dat zij van de schattingen uit zijn gegaan van de jaren voor 2004, heel onbegrijpelijk terwijl de aangifte van 2002 2 jaar lang zoek is geweest en de daarop volgende jaren nog niet eens ingediend waren omdat wij geen administratie meer hadden.
Ook worden mijn teruggaves van 2003 en 2004 volgens zeggen van de belastingdienst verrekend met wat mijn man moet betalen, ik heb de schikkingen niet gehad en weet dus tot op heden nog steeds niet wat mijn terruggave is geweest over die jaren terwijl zij verplicht zijn dit aan mij te melden en hoe dit verrekend word en is en met welke jaren. Dis is niet gebeurt, ja nu word verteld aan de hand van een overzicht dat dat geld avn mij is geweest, ja me hoela mijn sofienummer staat er niet bij of waar dit geld vandaan komt.
dan over de jaren 2005 en 2006 krijg ik niks terug volgens de belastingdienst ook dit is wederom onverklaarbaar en kunnen zij het niet eens verklaren, als ik in 2002 € 1440,00 terug krijg en in 2007 € 2001,00 terug krijg kan je mij toch echt niet wijs maken dat ik in de tussenliggende jaren nisk tot bijna nihil terug krijg.
Dat nog een extreem voorbeeld over het jaar 2001 had mijn man een netto inkomsten van iets meer dan € 11.000,00 dat je daarvan nog belasting moet betalen dat snapt mijn oma ook nog wel, maar dat je dan uiteindelijk € 12707,00 moet betalen dat klopt niet dan zouden wij dat jaar voor de kat zijn k******** hebben gewerkt en voor de belastingdienst hebben gewerkt.
Zo dit is zo'n beetje mijn verhaal met de belastingdienst en dit duurt al 4 jaar lang zo.
Ze weten zelf niet meer hoe het zit daar.