Jullie zullen op de duur wel een beetje moe zijn geworden van al die indiviuele vragen...toch hoop ik dat jullie even met mij mee willen denken...
Ik heb in 1998 een leasecontract afgesloten met een hoofdsom van circa 72.000 gulden. Ik betaal daar een maandelijke last van 316 euro voor. Een hoop centen, maar we kunnen het nog goed opbrengen...
Mijn contract loopt in principe 15 jaar, met de mogelijkheid om na 5 jaar dagelijks op te kunnen zeggen....Deze 5 jaar is dus inmiddels voorbij.
Ik zit erover te denken om de zaak op te zeggen....de restschuld van een kleine 20.000 euro bij te lenen op mijn hypotheek en gewoon de knop om de draaien...weg maandelijkse betaling, weg DEXIA, weg stress etc.
De hogere hypotheeklast is met de huidige rentestand niet echt heel veel, in ieder geval aanzienlijk lager dande maandelijkse betaling.
Wat is wijsheid....doorbetalen tot er meer duidelijkheid ontstaat of weg met die troep....
Bedankt alvast voor jullie meedenken en sterkte!
Groet,
Niels
Samenvattend heb ik dan een hoop geld verloren...zeer vervelend, maar goed....een mens maakt fouten en dan kijken we gewoon weer vooruit...
Aan de andere kant ben ik ook benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren....ik wil mijn rechten ook niet te snel verspelen...een dillema waar ik nu al een tijdje mee rondloop.