LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
StephenFry
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2009 14:18

Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door StephenFry »

Heb weken geleden een Simyo SIM-kaartje besteld.
Geld gelijk overgemaakt, dat is van m'n creditcard af, maar he-le-maal *niets* van Simyo gehoord.

Geen orderbevestigings email, geen betalingsbevestiging, en al helemaal geen SIM kaart in de post, welke volgens de netjes door mij ingevulde webpagina's binnen 2-3 werkdagen op m'n deurmat zou moeten liggen.

Op emails wordt niet gereageerd en de helpdesk neemt niet op.

Is dit wel een bestaand bedrijf? Zoekend op Google kom ik vele mensen tegen die in exact dezelfde situatie zitten en enkelen menen te hebben uitgevonden dat er geen KvK inschrijving meer bestaat voor het bedrijf Simyo.

Ik hoop dat het een gewoon bedrijf is, maar dan nog is het een waardeloze zaak en wil ik m'n geld terug hebben.

Dus hoe dan ook, ik zal binnenkort aangifte moeten gaan doen van oplichting. Erg vervelend voor die paar euro, maar het gaat me om het principe.

stofzuigertje

Re: Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je via zoeken deze naam in tikte zie je meerdere klachten en daarom koop ik ondanks de lage prijs dit niet.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door jelle. »

Simyo is een dochteronderneming van KPN en bestaat dus wel degelijk ja...

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Postadres

Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost
Vestigingsadres

De Entrée 222
1101 EE Amsterdam Zuidoost
Zakelijke gegevens

KvK nummer 27295359
BTW nummer NL0088499225B46
OPTA registratienummer 940332 en 940281
Bankrelatie ABN Amro bank
Rekeningnummer 54.76.00.860

Bron:
https://www.simyo.nl/selfcare/servlet/Contact?uid=59281

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Via CreditCard?

Makkelijk - CC maatschappij bellen en melden dat men niet geleverd heeft, en vragen of ze deze betaling kunnen cancellen.

Simyo verder links laten liggen.

StephenFry
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2009 14:18

Re: Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door StephenFry »

Inderdaad is credit card maatschappij de snelste oplossing.

Heb in de tussentijd nog mails gestuurd naar alle email adressen die ik van Simyo kon vinden, alsmede via het reguliere web-formulier. Helemaal NIKS teruggehoord.

Simyo zijn oplichters, niet mee in zee gaan.

StephenFry
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2009 14:18

Re: Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door StephenFry »

Eindelijk een antwoord van ze: of ik mijn (op dit moment niet bestaande!) SIM kaart maar even met minimaal €10 wil opwaarderen.

Hahaha! Vergeet het maar lekker. Niet zo Slimyo.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dat zal moeilijk gaan bij gebrek aan simkaart.

Simyo Webcare
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 mar 2009 10:23

Re: Geen communicatie met Simyo - oplichters or incompetent?

Ongelezen bericht door Simyo Webcare »

@StephenFry:

Na uw bestelling had u inderdaad een welkomstemail moeten ontvangen. Tevens zou de simkaart binnen 3 werkdagen bezorgd moeten zijn. Indien dit niet is gebeurd, wil ik dit graag voor u uitzoeken.

Wanneer u een bericht heeft gestuurd naar onze Klantenservice, krijgt u normaliter binnen 2 werkdagen antwoord. U geeft aan dat u inmiddels bericht heeft gehad van Simyo. Was dat een algemeen bericht of direct van de Klantenservice? Overigens, onze telefonische helpdesk is altijd bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:30 en heeft zelden een wachtrij.

Kortom, u heeft nog geen simkaart ontvangen na uw bestelling. Graag ontvang ik uw gegevens (NAW, emailadres) via webcare @ simyo.nl. Ik zorg dan dat alles alsnog in orde wordt gemaakt.

Gesloten