Ik zie trouwens nu dat ik de gebruikersnaam steeds fout hadMvw1975 is dus Telfort niets verschuldigd, hij kan dit aantonen, hij heeft schriftelijk bewijs van beëindiging overeenkomst.
Zover ik kan lezen zijn de gesprekskosten van april berekent maar niet die van mei. Misschien zijn die er ook niet maar het ligt wel voor de hand omdat het abbo afliep per 1 juni. Zou dus kunnen dat er ook nog gesprekskosten betaald moeten worden.
Ik zal overigens zeggen dat het niet netjes is dat kosten onterrecht gefactureerd zijn, maar er word wel direct van een mug een olifant gemaakt.
jouw situatie is totaal niet vergelijkbaar, mvw heeft telfort niet de kans gegeven om te verrekenen. In jouw geval had ik ook direct de incasso gestorneerd en het rek.nr. geblokkeerd.Ik heb destijds dezelfde procedure gevolgd als Mvw1975. Dat leverde wel onterechte facturen, aanmaningen en onnodige stress op, maar ik kon niet meer bestolen worden door een bedrijf waar ik nooit klant van geweest ben.
Maar goed concreet gezegd, ik zou er voor kiezen om het te laten incasseren en vervolgens terug te laten betalen of te verrekenen.
Jullie kiezen ervoor om je (mogelijk) ellende op de hals te halen.
Een ieders goed recht