Leuk dat gratis nummer, dat heb ik al uren gebeld maar helaas, ze kunnen me niet verder helpen want dat is de abonnementsdienst. Dit, omdat ik pertinent weiger het door hen opgegeven 0900 nr te gaan bellen.
Dus er staat nu een bestelling van 30 mei, 15 mei ook al twee bestellingen gedaan voor een simpele simonly met voucher maar zoiets simpels is zelfs teveel gevraagd.
In de winkel weet men ook niks, bv of ik met een nieuwe simcard toch nog het oude beltegoed kan opbellen of het nummerbehoud pas ingaat als ik de nieuwe simcard invoer etc.
Het nummerbehoud moet nl voor 15 juni plaatsvinden en upc kan ik opmaken tot 30 juni en daar staan nog meerdere tientjes op.
Verder moet ik idd unlock aanvragen en als ik dat nu doe, dus voor 15 juni, als ik dat nog redt dan, dan kan ik het beltegoed van UPC niet opbellen.
Met andere woorden T mobile is een drama.
Ze weten weinig
het is een administratieve zooi
Ik had beter afscheid kunnen nemen van mijn mooie nummer dat iedereen kent en 30 juni het restant terug kunnen vorderen, dan zonder mobiel en simonly of heel nieuw gebeuren kopen.....
Het restant krijg je nl niet terug als je gebruik maakt van deze ZOGENAAMDE (nep) actie
Dit is een heel duur frustrerend drama zo. Ik word er laaiend van.
Wat een beroerd bedrijf, zonder antwoorden, zonder service met veel gedoe en kosten.
gewoon een simpele prepaid met actie voucher lukt gewoon niet en nu heb ik niets behalve tientallen euro's schade.