LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amsterdam Trade Bank (ATB)

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Istar144

Amsterdam Trade Bank (ATB)

Ongelezen bericht door Istar144 »

Als je een depositorekening opent bij de ATB, controleer dan of je het juiste formulier krijgt. Zij stuurden mij n.l. een internetrekeningformulier ipv depositorekeningformulier. Dat viel me helemaal niet op. Afijn, 4 maanden later ontdekte ik dat ik vele percentages lagere rente kreeg ipv de 5,4 die toen beloofd was. Klacht ingediend maar viel niks aan te doen. Hoe kan ik weten welk formulier zij gebruiken? Geen excuses of niks. Dus controleer goed of beter: ga naar een andere bank. Mijn geld staat daar nu niet meer :roll:

stofzuigertje

Re: Amsterdam Trade Bank (ATB)

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Elke medewerker kan een foutje maken en daar werken soms nieuwe mensen of die slecht lezen en even snel iets sturen.

Beide producten gingen foutloos maar bij niet goed lezen en deze fout nu pas zien is het Uw fout.

Korte duidelijke vragen werken meestal beter als langere en extra duidelijke want ze lezen die maar half dus ik ga nu bij dit soort bedrijven liever in telegram stijl vragen.

Ze willen snel werken en lange vragen worden dan meestal half of verkeerd beantwoord.

xxxMaverick

Ongelezen bericht door xxxMaverick »

ik ken beide papieren en deze zijn toch wel heel duidelijk hoor! Lijkt me toch logisch dat je dit soort zaken echt wat beter doorneemt....

sedre

Ongelezen bericht door sedre »

Geen enkel probleem met ze. Klantvriendelijker dan menige grootbank.
Het is toch een logische handeling dat je de papieren nakijkt, als ze worden toegestuurd. Foutieve papieren, dan een belletje en het wordt gecorrigeerd.
Vervelend, maar het is je eigen nalatige fout.

Gesloten