LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aan onze "vriend" F. Duchateau

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Niels II
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2003 10:38

Aan onze "vriend" F. Duchateau

Ongelezen bericht door Niels II »

Beste Dusjatto,

Ik raad je aan je zielige vertoning hier snel te beeindigen...het is storend / kwetsend en van geen enkel belang. Ga of verder met je therapie of iets dergelijks, want net als in je gewone leven wordt je hier niet serieus genomen.

Verder heb ik inmiddels via een tracer je e-mail adres gescand en gelocaliseerd....zie het als een serieuze waarschuwing....volgende keer maak ik een kopie van je d:\ schijf.....
Denk je dat ik bluf.......ik zou het niet doen, daag me vooral niet uit, want de gevolgen zijn dan echt voor jou..! :wink: :wink:

Verder raad ik iedereen aan niet meer te regaren op deze hulpbehoevende man....laat maar aan mij over...

Groet,
Niels

p.s. ik raad je aan een nieuwe firewall te installenneem Fir4all 3.0 of iets dergelijks....jouw computertje staat zo open als wat....lachen....

Gast

Re: Aan onze "vriend" F. Duchateau

Ongelezen bericht door Gast »

Van-het-Kasteel is dezelfde als Dubio!

Het bewijs? Dat moet de Tros dan maar leveren aan de hand van het IP adres, ik heb ze dit al verzocht.

Dubio deponeert een stelling (al dan niet in de vorm van een pol) onder een andere naam en reageert dan met zijn Dubio account, op deze manier dicteert hij de richting van de discussie.

Ik heb vemoedens dat ook Hannes een van zijn synoniemen is, een en ander is af te leiden uit de uitkomsten van polls die een andere riching opgaan dan wanneer gedupeerden deze zouden invullen en de korte tijdspanne van de verschillende postings van deze accounts (in verschillende discussies)

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Aan onze "vriend" F. Duchateau

Ongelezen bericht door Hannes »

Hoi Gast,

Als je flink bent noem je je naam. :roll: :roll: :idea: doekie :!:

EEE

Re: Aan onze "vriend" F. Duchateau

Ongelezen bericht door EEE »

deze mensen zullen er achter komen wat ze aan het doen zijn dat zweer ik, mensen die dik in de problemen zijn ook nog eens natrappen.

kijk maar goed elke dag als je ergens bent achterom.

waarschuwing

Gesloten