Geachte leden allemaal.
Wij zijn al jaren lid bij upc voorheen chello,
Ze kwamen toen met het totaal pakket wat jullie wel bekend is 3 producten afnemen 1 gratis korting op je internet abbo enz.
Nou ik moet jullie zeggen wij hebben al 2 jaar een totaal pakket,
Tot en met maart dit jaar ging het goed ik ontving me factuur met acceptgiro,
en me kortingen waren altijd berekend omdat ik dus alle producten af nam en ja altijd lid ben geweest nu komt het probleem.
Ik belde in maart op want ik zat te kijken of fiber al beschikbaar was dat was niet zo ik klikte op de site en dan wordt je auto doorgelinkt naar de 25mbit dat was een actie half jaar voor 25,
Dus wat ik zij ik bellen of dat ook van toepassing was bij ons ja zij de medewerkster,
Maar na de eerste factuur was het dus bij upc allemaal anders voor iets meer dan een maand moest ik 181euro betalen en nu zou ik per mnd rond de 116 euro zitten terwijl ik voor dat ik die aanbieding nam niet hoger uit kwam dan 70,
Nu blijkt na vele keren bellen dat ik dus geen korting krijg want dat hebben ze niet vermeld bij de 25mbit dus in hun systeem gezet, en ook zijn al me kortingen weg dus heb een totaal pakket maar krijg geen product meer gratis betaal de volle mep voor alle diensten,
Nu gooien ze het op hun voorwaarden factuur online of auto incasco anders krijg je geen korting bij upc,
Nou ik hadt al een pakket en 2 jaar doen ze er niet moelijk om en kreeg ik dus wel alle kortingen nu worden ze wakker geven het zelfs toe dat ze fout zijn maar klant moet ervoor opdraaien,
Ze maken zo misbruik van de positie meneer bent u het niet eens met de factuur want die 181euro zijde ze wordt verrekend niet dus maar ze zijde dus betaal die maar want anders zet upc gewoon de knop om oftewel geen tv tel en internet meer macht noem ik dat/misbruik..
Nu is mijn vraag is hier iets aan te doen???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC geeft jaren korting en nu niet meer!!!
Re: UPC geeft jaren korting en nu niet meer!!!
Een klacht indienen op www.ConsuWijzer.nl en je krijgt advies hoe verder. succes
-
- Contacteer:
Beste neos,
Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum'?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum'?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
RE: klant nr 6351621þ
Van: Webcare ([email protected])
Verzonden: dinsdag 2 juni 2009 14:24:23
Aan:
Geachte heer/mevrouw Van Crey,
Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u in het verleden wel korting heeft gehad en nu met de omzetting van uw pakket dat u geen korting meer ontvangt. In onze Algemene Voorwaarden staat vermeld dat u alleen in aanmerking komt voor de pakketkorting als u uw facturen via Mijn UPC en automatische incasso voldoet. U dient zich aan te melden op Mijn UPC . Zodra wij het wijzigingsformulier van u hebben ontvangen zal er opdracht gegeven worden om de korting ,die u sinds de omzetting van uw pakket bent misgelopen, te crediteren. Dit bedrag zal dan met uw eerst volgende factuur verrekend gaan worden.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare
+++++++++++++++
Nu zeggen ze dat het teveel betaalde terug krijg nouw is me abbo veranderd in maart dit jaar dus 1 maal 181 betaalt en 1 maal de mnd erop 116 zezeggen in hier mail boven me alles te crediteren dat is dus niet waar,
Ik heb net geveld naar upc en ik krijg me korting pas vanaf juni weer en is niet mogelijk het teveel betaalde terug tegeven af te verekene,
Ik zij tegen de medewerkster dus ik fluiten naar me geld waar jullie dus de fout hebben gemaakt om me tataal pakket niet goed omtezetten ja zij ze nou UPC bedankt maar weer zouden bijstands mensen zulke rekening krijgen kunne ze meteen een mnd niet meer eten en nu mij beloven we crediteren wat je teveel betaald en ik bel weer op en het is niet waar nouw schaam jullie eigen maar diep.
Gr ps klant nr staat boven
Van: Webcare ([email protected])
Verzonden: dinsdag 2 juni 2009 14:24:23
Aan:
Geachte heer/mevrouw Van Crey,
Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u in het verleden wel korting heeft gehad en nu met de omzetting van uw pakket dat u geen korting meer ontvangt. In onze Algemene Voorwaarden staat vermeld dat u alleen in aanmerking komt voor de pakketkorting als u uw facturen via Mijn UPC en automatische incasso voldoet. U dient zich aan te melden op Mijn UPC . Zodra wij het wijzigingsformulier van u hebben ontvangen zal er opdracht gegeven worden om de korting ,die u sinds de omzetting van uw pakket bent misgelopen, te crediteren. Dit bedrag zal dan met uw eerst volgende factuur verrekend gaan worden.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare
+++++++++++++++
Nu zeggen ze dat het teveel betaalde terug krijg nouw is me abbo veranderd in maart dit jaar dus 1 maal 181 betaalt en 1 maal de mnd erop 116 zezeggen in hier mail boven me alles te crediteren dat is dus niet waar,
Ik heb net geveld naar upc en ik krijg me korting pas vanaf juni weer en is niet mogelijk het teveel betaalde terug tegeven af te verekene,
Ik zij tegen de medewerkster dus ik fluiten naar me geld waar jullie dus de fout hebben gemaakt om me tataal pakket niet goed omtezetten ja zij ze nou UPC bedankt maar weer zouden bijstands mensen zulke rekening krijgen kunne ze meteen een mnd niet meer eten en nu mij beloven we crediteren wat je teveel betaald en ik bel weer op en het is niet waar nouw schaam jullie eigen maar diep.
Gr ps klant nr staat boven
Na mijn bericht hier kreeg ik meteen weer bericht,
Het word als nog opgelost dus de factuur die ik in juni krijg hoef ik niet te betalen,
Daarna wordt het teveel betaalde gecorrigeerd over de mnd July en denk nog wat mnd,
Dus ik hou deze topic graag open en mochten mijn klachten dus dat men het allemaal netjes heeft verekend zal ik vragen of kijken of ik deze topic kan sluiten, maar tot deze tijd tot het teveel betaalde netjes gergeld wordt en dadelijk afgedaan is blijft deze topic bestaan,
Zeker voor voorbeeld dat dit niemand anders mag en zou mogen overkomen. Mvg Van crey
Het word als nog opgelost dus de factuur die ik in juni krijg hoef ik niet te betalen,
Daarna wordt het teveel betaalde gecorrigeerd over de mnd July en denk nog wat mnd,
Dus ik hou deze topic graag open en mochten mijn klachten dus dat men het allemaal netjes heeft verekend zal ik vragen of kijken of ik deze topic kan sluiten, maar tot deze tijd tot het teveel betaalde netjes gergeld wordt en dadelijk afgedaan is blijft deze topic bestaan,
Zeker voor voorbeeld dat dit niemand anders mag en zou mogen overkomen. Mvg Van crey