LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prijzen van vakanties zakken!!
-
prijzen van vakanties zakken!!
Heb zelf zondag geboekt en maandag was de reis een stuk goedkoper had diversen accomodatie op het oog en ze waren maandag allemaal goedkoper bij Vaya en Jiba.
Dus mensen hou hier rekening mee je kan je neus stoten er blijkt te weinig geboekt te worden zeker?
Dus mensen hou hier rekening mee je kan je neus stoten er blijkt te weinig geboekt te worden zeker?
Re: prijzen van vakanties zakken!!
Als ik vandaag zou weten wat prijzen morgen zouden zijn, dan kan ik heel erg rijk worden denk ikHeb zelf zondag geboekt en maandag was de reis een stuk goedkoper
Helaas is dat niet zo
Als de reis geboekt is bij een ANVR aangesloten reisorganisatie, en het vertrek is minimaal 6 weken na boeken, heb je formeel een optie van 4 of 5 dagen. Binnen deze optietermijn kun je kostenloos annuleren.
Informeer dus even bij de TO of je aan deze voorwaarde voldoet. Zo ja, annuleren, en opnieuw inboeken!
Informeer dus even bij de TO of je aan deze voorwaarde voldoet. Zo ja, annuleren, en opnieuw inboeken!
-
bedankt voor je reactie maar wat is TO??
Touroperator
Tour Operator.
morgen meteen maar vragen dan, dan zit je nog net binnen de 4/5 dagen toch? Ik ben heel benieuwd of het lukt. laat je het dan nog even weten hier? iig succes!
morgen meteen maar vragen dan, dan zit je nog net binnen de 4/5 dagen toch? Ik ben heel benieuwd of het lukt. laat je het dan nog even weten hier? iig succes!
-
thank in ieder geval maar laat nog wat horen
-
Annuleren
Bij annuleringen hanteert Vaya.nl de ANVR-voorwaarden. Annuleringen dienen schriftelijk binnen 3 dagen na de gebeurtenis waardoor de reis (geheel of gedeeltelijk) wordt geannuleerd te worden gemeld. Houd er rekening mee dat een annulering nooit kosteloos verloopt. Alleen indien u een annuleringsverzekering heeft afgesloten én bij een geldige reden heeft u recht op (gedeeltelijke) teruggave van de reissom. Vaya.nl kan een annulering alleen in behandeling nemen wanneer deze schriftelijk is ingediend door de hoofdboeker
Vermoed dat het niet gaat lukken volgens hun voorwarden maar wie niet waagt??
Bij annuleringen hanteert Vaya.nl de ANVR-voorwaarden. Annuleringen dienen schriftelijk binnen 3 dagen na de gebeurtenis waardoor de reis (geheel of gedeeltelijk) wordt geannuleerd te worden gemeld. Houd er rekening mee dat een annulering nooit kosteloos verloopt. Alleen indien u een annuleringsverzekering heeft afgesloten én bij een geldige reden heeft u recht op (gedeeltelijke) teruggave van de reissom. Vaya.nl kan een annulering alleen in behandeling nemen wanneer deze schriftelijk is ingediend door de hoofdboeker
Vermoed dat het niet gaat lukken volgens hun voorwarden maar wie niet waagt??
Laatst gewijzigd door robert1959 op 11 jun 2009 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook bang dat het niet lukt. Heb de ANVR site nog eens nagekeken maar kan ook niets vinden over die optietermijn van 4/5 dagen die door Engelien genoemd wordt.
-
toch niet gelukt annuleren geen mogelijkheid jammer heb me erbij neer gelegd het is maar zo dan maar het is de eerste keer dat ik dit meemaak dus vandaar mijn vraag bedankt voor de reacties