LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN abonnement opzeggen - Hulp gevraagd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
zygomatico
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2009 15:46

KPN abonnement opzeggen - Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door zygomatico »

Vorig jaar juni, in 2008 dus, heb ik een KPN mobiel bellen abonnement van 65 euro afgesloten. Hierbij heb ik een telefoon uitgezocht, en ik was relatief tevreden. Maar, over de tijd werd ik steeds ontevredener over KPN, vooral de hoge kosten van het bellen en smsen. Dus, ik nam me voor m'n abonnement op te zeggen.

Toen ik belde werd mij verteld dat dit geen probleem was, maar dat er een kleine voorwaarde aan vast zat: ik moest de resterende 12 maanden van m'n tweejarig abonnement ook betalen, iets waar ik niet heel vrolijk van werd.

Nu vraag ik me af: is dit legaal? Mag een telefoniebedrijf zo veel maanden in rekening brengen, of is er een tijdslimiet aan? Het lijkt mij dat twee of drie maanden redelijk is, maar de gehele verdere duur van het abonnement terugbetalen lijkt mij te veel. Als iemand meer weet over de legaliteit van wat mij is verteld, zou ik het graag horen.

mvw1975
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jan 2009 11:39

Re: KPN abonnement opzeggen - Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door mvw1975 »

Wat denk je zelf???
Je sluit een contract af voor 2 jaar, dus zit je 2 jaar aan het cotract vast.
De hoge bel en sms kosten waren je toen ook bekend.
Dus is het terrecht dat KPN kosten in rekening gaat brengen bij het voortijdig beëindigen van je contract, volkomen legaal.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: KPN abonnement opzeggen - Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR-***CENSUUR! TROS RADAR***CENSUUR! TROS RADAR

Gesloten