LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
kievito
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2007 17:45

Lotto

Ongelezen bericht door kievito »

Mijn schoonmoeder is 19 april j.l overleden. Zij speelde automatisch mee met de lotto. Direct een E-mail gestuurd met alle gegevens, met verzoek haar uit te schrijven. Ik kreeg een mail terug met de mededeling dat het schriftelijk moet gebeuren. Dus een brief gestuurd naar de lotto in Rijswijk. Na enkele weken toch weer een bedrag afgeschreven. Gebeld. Natuurlijk als antwoord dat de brief '" ontvangen was". "Stuur maar een fax Dan bel ik u terug". Fax gestuurd en.....niet teruggebeld. Zelf maar weer gebeld. "alles is in orde". verzekerde men mij. Van de week een mailing ontvangen dat mijn schoonmoeder een barbeque kan winnen als zij met een extra rijtje mee gaat spelen. Schandalig hoe de Lotto met overlijdensberichten om gaat. Het is maar een weetje, maar je kunt incassobedragen voor loterijen NIET terug laten boeken door de ING. :twisted:

kievito
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2007 17:45

Re: Lotto

Ongelezen bericht door kievito »

Foutje in onderstaand bericht. De brief gericht aan de Lotto hadden zij NIET ontvangen.

boelie
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 feb 2006 21:04

Re: Lotto

Ongelezen bericht door boelie »

ja het opzeggen bij de lotto schijnt erg lastig te zijn,
ook ik ervaar dit probleem
heb zelfs een fax verzonden naar de lotto om op te zeggen
hierop waren alle vereiste gegevens vermeld die nodig waren
zoals
n a w gegevens
het klantnummer
handtekening
en duidelijk het verzoek om uit te schrijven

nou volgens mij staat de fax bij de lotto dan boven een vuilnisbak ofzo
maar uitschrijven doen ze niet
wel ongevraagd blijven afschrijven van je rekening

Gesloten