LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incasso bureau jongerius amersfoort

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: Incasso bureau jongerius amersfoort

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als de Deurwaarder weet dat er een eigenaar van het gebouw is moet hij deze tijdig op de hoogte brengen zodat deze de schade kan voorkomen.

Verder kan de eigenaar woning de gehuurde kamer aanwijzen.
U zou ook meerdere kamers kunnen verhuren en dan pakken ze de verkeerde zoals regelmatig in Amsterdam gebeurde.

Als er goederen van de kamer huurder beschadigen mag nog, maar onschuldige die niets met deze persoon te maken hebben en als U tot nu toe netjes alles op tijd betaald kreeg, U wist het niet toen hij hier kwam wonen.

Huisvredebreuk is strafbaar en bij meerdere bewoners zoals in Uw geval moeten ze daar rekening mee houden.
Alleen als U zou weigeren mogen ze deuren open breken.

Schrijf de deurwaarder en plaatselijk politie een brief zodat U alle schade op hun kan verhalen want Uw huurder heeft vermoedelijk al genoeg problemen om U te betalen.

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Hij kan het niet laten. D!RK, stop eens met je onzinnige en onsamenhangende commentaren in een serieus topic.

petraatje62

Ongelezen bericht door petraatje62 »

Hallo zeg.......als jouw verhuurder in de schuldensanering zit....mag de deurwaarder/incassoburo niet eens aan de deur komen.
Als moet dan via de bewindvoerder van je verhuurder lopen.
Dat je verhuurder in de schuldensanering zit heeft in alle kranten gestaan en moet jongerius ook weten.

Als je een huurcontract voor je kamer hebt, is die kamer, mits afsluitbaar verboden terrein.
Hoogstwaarschijnlijk moet je jouw huur ook aan de bewindvoerder betalen en niet aan je verhuurder.

Je kan inderdaad jongerius een aangetekende brief sturen met al je copy's en de mededeling dat jouw verhuurder in de schuldesanering zit, en dat ze bij de bewindvoerder moeten zijn.

Ik weet hier van omdat me vriendin in de zelfde situatie zat.
Je kan ook contact opnemen met juridisch loket.

caro642

Ongelezen bericht door caro642 »

petraatje mijn huurder zit in de schuldsanering en niet ikke
jongerius wilde bij mij beslag leggen op mijn spullen
en had nogal dreigende /intimiderende toon naar mij

voorals nog is de zaak bij jongerius stop gezet
heb zelf contact opgenomen met de schuldsanering
en tot op heden geen last meer gehad

mijn dank voor al jullie reacties , met tips en advies
groetjes caro

Gesloten