LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tmobile wijzigt Algemene Voorwaarden-mogelijk op te zeggen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
erredobble
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2009 16:37

Tmobile wijzigt Algemene Voorwaarden-mogelijk op te zeggen?

Ongelezen bericht door erredobble »

Op de laatste factuur van Tmobile zie ik dat de opzegtermijn wordt aangepast van 3 naar 1 maand. Prima wijziging maar er staat ook dat er andere algemene voorwaarden ook wijzigen zonder dat aangegeven staat wat er dan wijzigt. Nu heb ik een 2 jaarcontract maar ben niet hele tevreden over Tmobile.
Is de wijziging van de algemene voorwaarden nu een mogelijkheid voortijdig op te zeggen?

stofzuigertje

Re: Tmobile wijzigt Algemene Voorwaarden-mogelijk op te zeggen?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als U kunt aantonen dat 1 maand in plaats van 3 maanden in Uw nadeel is zou dat kunnen, maar ik vermoed dat ze alleen betere voorwaarden stuurden, dus zoek iets wat slechter is, want alleen dan mag het.

Het moet in Uw nadeel zijn.

Moose
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 mei 2004 21:02

Re: Tmobile wijzigt Algemene Voorwaarden-mogelijk op te zeggen?

Ongelezen bericht door Moose »

Kort antwoord: NEE!
Alleen als ze opeens de abonnementskosten verhogen bijvoorbeeld in jou nadeel anders niet!

Als ze dit doen is het alleen bij nieuwe klanten en niet de huidige, zo slim zijn ze wel.

Jammer, wordt dus geen opzegging. Gewoon uitzingen waarvoor je hebt getekend, of wilde je een gratis telefoontje op deze manier?

Al was het zo moest je het telefoontje terug sturen.

Success verder in de toekomst bij een van de andere 2 providers waarbij je 40% duurder uit bent ;)

FFF
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 jul 2008 08:51

Re: Tmobile wijzigt Algemene Voorwaarden-mogelijk op te zeggen?

Ongelezen bericht door FFF »

Zie het topic over Telfort.

1: Dit is juist een wijziging in je voordeel.
2: Dit is een landelijke wetswijziging die geldt voor elke provider.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Tmobile wijzigt Algemene Voorwaarden-mogelijk op te zeggen?

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR

Gesloten