Ook ik ben slachtoffer geworden van de NEM.
Ik werd om 9 uur sochtend's op mijn mobiel gebelt door 1 van hun call medewerkers en ze probeerden mij te helpen overstappen naar hun.
Ik heb die jongen haar fijn uitgelegt dat ik uitwonend ben maar nog wel thuis sta ingeschreven en dus helemaal geen stroom betaal.
Dat kon die wel begrijpen maar vroeg aan mij of die wat vragen toch nog even met me kon doornemen, Ik dacht nou okee schiet maar op dan..
Nu blijkt dat ik ineens een mondeling contract heb afgesloten met de NEM..
Dat bleek omdat me ouders aan brief kregen aan mij gericht dat ik meterstanden moest invullen.. Toen ben ik gaan bellen naar hun klantenservice na 20 wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, En heb ik het hele varhaal uitgelegt. Volgens hem hoefte ik alleen maar een brief te sturen naar het hoofdkantoor van de NEM.
Zo gezegt zo gedaan.
Na een paarweken was mijn contract beeindigt
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Even later krijg ik een eindafrekening noto met een bedrag van 286 euro en nog wat cent, Met betrekking van het gas en electra dat ik heb verbruikt terwijl me ouders nooit een switch hebben gemaakt met hun oude nu nog energie leverancier..
Plus de kosten voor het beindigen van me contract..
Hoe komen hun dat aan die standen en kosten...
Heeft iemand hier evaring mee of enige informatie die jullie met mij willen delen...
Met vriendelijk groet een gedupeerde door de NEM...