LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEG Vaatwasser Favorit F86080VIL

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
FredPost

AEG Vaatwasser Favorit F86080VIL

Ongelezen bericht door FredPost »

Ik heb in juni 2006 deze vaatwasser van AEG aangeschaft en na een half jaar kortsluiting door lekkage in de machine. Oorzaak lekkage afdichting binnenverlichting. nu zijn we twee jaar verder en wederom kort sluiting door dezelfde oorzaak. Kreeg een vette rekening die ik volgens consumentenbelangen van Electrolux moet betalen, want het is volgens hen geen constructie/ontwerpfout. Wie maakt er nu verlichting die uitsteekt boven het bordenrek?
Zij vinden het geen constructiefout en daarmee af. Is er iemand met dezelfde ervaring? Laat het efkes horen.

plumber

Re: AEG Vaatwasser Favorit F86080VIL

Ongelezen bericht door plumber »

A. begrijp ik niet waarom je een vaatwasser met
binnenverlichting moet hebben want je ziet toch niets.
B. als het binnen een halfjaar stuk is gegaan(garantie)
en gerepareerd en het is nu weer stuk dan is het niet goed
gemaakt.Dus wijs ze daarop.Evenwel is garantie en coulance
vandaag de dag heel ver te zoeken bij deze bedrijven.
Bauknecht-Whirlpool-AEG-Electrolux waren vroeger de bedrijven
met goede service.Nou lees de reacties maar eens op garantie.
Ze doen hun eigen de das om.
gr.pl.

FredPost

Ongelezen bericht door FredPost »

L.s.

Ik heb het apparaat niet uitgezocht op de binnenverlichting, maar vanwege de grootte. Met inbouw worden ze automatisch kleiner, maar deze is de zgn. highline, dus groter. De verlichting zat erbij, maar ben het met je eens dat het een overbodig gedoe is.
Heb ze aandetekend aansprakelik gesteld en gewezen op het consumentenrecht, en dat ik bereid ben desnoods naar de rechter te gaan. Ben niet zo'n typ die dat snel doet, maar nu ben ik echt boos op dat soort bedrijven. Bedankt voor de tip.
Gr.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

nu zijn we twee jaar verder en wederom kort sluiting door dezelfde oorzaak.

Plumber??

groet T

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Ja Toolboy en?????????????????
Sluiting komt door lekkage staat er tenminste.
Dus is het niet goed gerepareerd want als
het na twee jaar weer lekt hebben ze verkeerde
afdichting gebruikt.Of niet soms?

essy27

Ongelezen bericht door essy27 »

ik heb een vaatwasser gekocht bij bots. binnen het garantie jaar was het al kapot. een lek zeiden ze. daarna was het binnen 3 maanden kapot maar deze keer was het de stijgleiding. weer een 8 maanden daarna was er weer iets anders en hebben ze de labyrith vervangen. nu heeft het een beetje langer geduurd, 11 maaanden en hij doet weer het zelfde. ik vraag mijn eigen af. wanneer krijg je een ander vaatwasser als het zoveel kapot is geweest. ik heb gebeld met witgoed "service?????" heb daar na gevraagd en die zeiden als het niet binnen de garantie jaar is geven wij geen andere. vraag ik mij wel af, waarom zieden ze dat de eerste keer niet toen het wel binnen het garantie jaar was. en via welke weg moet ik dan gaan zoeken. want maken. neeeeeeeeee daar heb ik geen vertrouwen meer in. ik gooi hem nog liever bij de schoothoop en was nog liever met de hand af als dat ik dit rotding laat maken.

nooit meer een aeg vaatwasser dat is zeker. maar welke is wel goed????

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

@essy27

Maar welke is wel goed????
Asko is zeer goed.

Wat heden te dage speelt is de voorlichting door de overheid.
Wassen op lage temperaturen ,om energie te besparen. :lol:
Als den Haag meer onderzoek hadden gedaan hadden ze kunnen weten dat de zeep(vet) in de wasmiddelen niet oplost bij lage temperaturen.
Dat is dus het probleem.
Om de 3 jaar een nieuwe machine spekt de staats kas :wink:

T

Gesloten