LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort rekent na klacht bij radar ineen weer netwerkkosten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ton21

telfort rekent na klacht bij radar ineen weer netwerkkosten

Ongelezen bericht door ton21 »

ja sinds de overdracht speedlinq /telfort had ik door heel veel problemen , een aanbod van telfort , dit hield in dat de netwerk kosten niet meer betaald hoefden te worden
dit alles bevestigd door een brief ,ik citeer het laatste gedeelte ,
om te voorkomen dat u hier in de toekomst voor wordt berekend hebben wij de netwerk kosten stopgezet bij telfort normaal is dit niet mogelijk ,wij hebben dat wel voor u gedaan .
MOCHTEN ER TOCH NOG FOUTIEVE REKENINGEN VERSTUURD WORDEN DAN VERNEMEN WIJ HET GRAAG VAN U ZODAT WIJ DE NOODZAKELJIKE STAPPEN KUNNEN ONDERNEMEN .
GETEKEND MARGREET REFFELTRATH ,DIRECTEUR CUSTOMER SERVICE .
dit ging een tijdje goed ,totdat ik een klacht op dit forum plaatste , wel heel toevallig .er zijn nu in totaal 3 keer weer de netkosten af geschreven , heb daar nt een klacht over ingediend ,deze brief is men kenneljik ook weer kwijt want nog steeds geen antwoord ,dan de klantendienst maar gebeld zaterdag ,13-6
half uur aan de telefoon ,gesproken met mvr ,sikrea,deze wist negens van en moest overleggen met de chef , die het ook niet wist , moest maar een brief schrijven , zij haar dat is dus al gebeurd maar u leest die brieven niet of gooit ze gewoon weg .ja toch maar weer schrijven zij ze . Zij haar, kan het beter op dit forum plaatsen ,zodat men kan zien dat na 2 uitzendingen er nog steeds weinig verandert.
ook bleek in keer dat er voor 2 mnd abbo kosten waren afgeschreven , terwijl dit normaal per mnd is ,ja dat was een fout in de adminestratie , gebeurt dan wel erg vaak .bij telfort .TELFORT VOOR DE LAATSE MAAL KIJK FF IN DE BRIEF DIE U STUURDE .op 27-8-2008 dan is het zo opgelost ,maar men moet wel willen .
sp050320

TdeHond

Re: telfort rekent na klacht bij radar ineen weer netwerkkosten

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik dacht dat mevrouw Reffeltrath vervangen was door een man.

Heeft u de brief aangetekend verstuurd? Mijn aangetekende brieven werden ook genegeerd maar dan heeft u tenminste bewijs van versturen.

Stuur als bijlage een kopie van de brief van Telfort ( NOOIT het origineel sturen want dan bent u uw bewijs kwijt mocht u van plan zijn om naar de Geschillencommissie te gaan).

Brief liefst met ontvangstbevestiging versturen om te voorkomen dat u hoort dat uw aangetekende brief niet is ontvangen. < g >

Ik ben benieuwd of Telfort erin slaagt zich aan zijn woord te houden en de rekening te corrigeren.

Sterkte!!!!!!!!!!

ton21

hoi , zal het je laten weten,
sterker nog heb er zelfs een uitspraak over van de geschillen comissie
aangetekend zegt bij telfort helemaal niks .hou het geld maar in de knip.
dat de directeur nu een man is ? dat wist ik niet , tja bij telfort weet je eigenlijk niks zeker .
op de tv leek het wel een man , maarja ook niet iemand van een man een man een woord een woord .
kan u wel vertellen , dat het vorige ,,probleem bij telfort wel is opgelost ,, dat mag ook gezegt worden .helaas met dit als resultaat op de een of ander manier willen ze hun gelijk halen .
kan u vertellen dat de geschillen commisie in utrecht zelf de tekst van telfort letterlijk overnam , na een half jaar wachten op een uitspraak en 2 keer uitstel ,nt voor telfort , denk niet dat ze partijdig waren ..wat denkt u ?

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik las bij een ander topic dat Reffeltrath er toch ook nog was. En dat is een vrouw.
Misschien zit daar nu een duo op de afdeling klantencontact. Omdat ook ik op tv een man gezien had dacht ik dat ze een andere baan gezocht had.

Providers zijn altijd in hun voordeel bij Geschillencommissie omdat ze hun dure advocaten gemakkelijk kunnen betalen.

De geschillencommissie hoort onpartijdig te zijn.

ton21

oke ,we wachten het ff af .want het vorige is ook opgelost .zij het met veel moeite .en kosten .
maar deze streek had ik niet verwacht 3 dagen na akkoord met ,en via radar met telfort

Gesloten